Kretingos rajono Kretingos miesto, Kretingos, Darbėnų ir Žalgirio seniūnijų gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų ir seniūnijų aptarnaujamų teritorijų ribų keitimo planų parengimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kretingos rajono savivaldybės administracija
188715222
Savanorių g. 29A, LT-97111 Kretinga
Kretinga
97111
LT
Asmuo ryšiams:
Aušra Margevičienė
Telefonas:
+370 44572173
El. paštas:
ausra.margeviciene@kretinga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://kretinga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2363
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=635765Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=635765&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kretingos rajono Kretingos miesto, Kretingos, Darbėnų ir Žalgirio seniūnijų gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų ir seniūnijų aptarnaujamų teritorijų ribų keitimo planų parengimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71200000
-
Architektūros ir susijusios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kretingos rajono savivaldybės Kretingos miesto, Kretingos, Darbėnų ir Žalgirio seniūnijų gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų ir seniūnijų aptarnaujamų teritorijų ribų keitimo planų parengimo paslaugos, vadovaujantis technine specifikacija.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71200000
-
Architektūros ir susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kretingos rajono savivaldybė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kretingos rajono savivaldybės Kretingos miesto, Kretingos, Darbėnų ir Žalgirio seniūnijų gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų ir seniūnijų aptarnaujamų teritorijų ribų keitimo planų parengimo paslaugos, vadovaujantis technine specifikacija.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
19
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo terminas gali būti pratęstas 2 (du) kartus po 3 mėnesius dėl trečiųjų šalių neveikimo ar netinkamo veikimo bei dėl kitų, ne nuo paslaugų teikėjo priklausančių, priežasčių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas/kiekvienas ūkio subjektų grupės narys/ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi įrodinėjant kvalifikacijos reikalavimus, turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). EBVPD gali būti pildomas Viešųjų pirkimų tarnybos interneto svetainėje https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web, užpildžius atsisiunčiamas iš tos svetainės ir pateikiamas kartu su pasiūlymu. Pašalinimo pagrindai, jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti Konkurso sąlygų 5 priede (lentelė). Perkančioji organizacija su pasiūlymu nereikalauja pateikti lentelėje (5 priedas) nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų. Šių dokumentų prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo prieš nustatant laimėjusį pasiūlymą. Tiekėjas turi turėti teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti ir yra įregistruotas įstatymų nustatyta tvarka. Valstybės įmonės Registrų centro išduoto Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo (ar kitų dokumentų, kuriuose būtų nurodyti tiekėjo įregistravimo duomenys ir vykdoma veikla) skaitmeninės kopijos,
arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduoto dokumento, ar priesaikos deklaracijos, liudijančios, kad tiekėjas atitinka šį reikalavimą, skaitmeninė kopija.
arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas) išduoto dokumento, ar priesaikos deklaracijos, liudijančios, kad tiekėjas atitinka šį reikalavimą, skaitmeninė kopija.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Pirkimo sutarčiai vykdyti tiekėjas turi turėti:
a) bent 1 (vieną) teritorijų planavimo specialistą, turintį 3 metų darbo patirtį vadovaujant teritorijų ribų nustatymo ar keitimo plano rengimui ir kuris per paskutinius 3 metus yra parengęs (vadovavęs) bent 1 (vieną) gyvenamųjų vietovių ar seniūnijų ribų nustatymo ar keitimo planą*;
b) bent 1 (vieną) kvalifikuotą inžinierių, kuris per paskutinius 3 metus yra parengęs bent 1 (vieną) gyvenamųjų vietovių ar seniūnijų ribų nustatymo ar keitimo plano GIS sprendinių dalį*;
c) bent 1 (vieną) kvalifikuotą geodezijos specialistą, kuris per pastaruosius 3 metus yra dalyvavęs rengiant gyvenamųjų vietovių ar seniūnijų ribų nustatymo ar keitimo planą*.
* Parengtas planas privalo būti įstatymų nustatyta tvarka patvirtintas (nurodyti datą ir numerį).
Pateikiama atsakingų specialistų sąrašas, kuriame nurodomi specialistų vardai, pavardės, kvalifikacija, išsilavinimas, pasitelkimo pagrindas (darbo ar kitus sutartinius santykius su nurodytu specialistu pagrindžiančių dokumentų data, pavadinimas, numeris) ir specialistų gyvenimo aprašymai (nurodant konkrečius vykdytus projektus, sutartis, paslaugų teikimo terminus, užsakovus ir jų kontaktinę informaciją); išsilavinimą liudijančių diplomų kopijos ar kvalifikaciją liudijančių galiojančių sertifikatų ar atestatų kopijos, kiti dokumentai, įrodantys specialisto patirtį teikiant kvalifikacijos reikalavimuose nurodytas paslaugas per nurodytą laikotarpį.
2. Paslaugų teikėjas per paskutinius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas veiklą vykdė mažiau nei 3 metus) iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos pagal vieną ar daugiau sutarčių yra savo jėgomis suteikęs gyvenamųjų vietovių ar seniūnijų ribų nustatymo ar keitimo plano parengimo paslaugų, kurios (-ių) bendra vertė būtų ne mažesnė kaip 7500 Eur be PVM*. Pateikiama:
a) pagrindinių per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas veiklą vykdė mažiau nei 3 metus) suteiktų paslaugų sąrašas, kuriame nurodytos paslaugų bendros sumos, datos ir paslaugų gavėjai (tiek viešieji, tiek privatieji), patvirtinto (-ų) plano (- ų) data ir numeris.
b) užsakovų pažymas, kuriose būtų nurodytos suteiktų paslaugų bendros sumos, datos, paslaugų gavėjai, ar paslaugos buvo suteiktos tinkamai.
a) bent 1 (vieną) teritorijų planavimo specialistą, turintį 3 metų darbo patirtį vadovaujant teritorijų ribų nustatymo ar keitimo plano rengimui ir kuris per paskutinius 3 metus yra parengęs (vadovavęs) bent 1 (vieną) gyvenamųjų vietovių ar seniūnijų ribų nustatymo ar keitimo planą*;
b) bent 1 (vieną) kvalifikuotą inžinierių, kuris per paskutinius 3 metus yra parengęs bent 1 (vieną) gyvenamųjų vietovių ar seniūnijų ribų nustatymo ar keitimo plano GIS sprendinių dalį*;
c) bent 1 (vieną) kvalifikuotą geodezijos specialistą, kuris per pastaruosius 3 metus yra dalyvavęs rengiant gyvenamųjų vietovių ar seniūnijų ribų nustatymo ar keitimo planą*.
* Parengtas planas privalo būti įstatymų nustatyta tvarka patvirtintas (nurodyti datą ir numerį).
Pateikiama atsakingų specialistų sąrašas, kuriame nurodomi specialistų vardai, pavardės, kvalifikacija, išsilavinimas, pasitelkimo pagrindas (darbo ar kitus sutartinius santykius su nurodytu specialistu pagrindžiančių dokumentų data, pavadinimas, numeris) ir specialistų gyvenimo aprašymai (nurodant konkrečius vykdytus projektus, sutartis, paslaugų teikimo terminus, užsakovus ir jų kontaktinę informaciją); išsilavinimą liudijančių diplomų kopijos ar kvalifikaciją liudijančių galiojančių sertifikatų ar atestatų kopijos, kiti dokumentai, įrodantys specialisto patirtį teikiant kvalifikacijos reikalavimuose nurodytas paslaugas per nurodytą laikotarpį.
2. Paslaugų teikėjas per paskutinius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas veiklą vykdė mažiau nei 3 metus) iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos pagal vieną ar daugiau sutarčių yra savo jėgomis suteikęs gyvenamųjų vietovių ar seniūnijų ribų nustatymo ar keitimo plano parengimo paslaugų, kurios (-ių) bendra vertė būtų ne mažesnė kaip 7500 Eur be PVM*. Pateikiama:
a) pagrindinių per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas veiklą vykdė mažiau nei 3 metus) suteiktų paslaugų sąrašas, kuriame nurodytos paslaugų bendros sumos, datos ir paslaugų gavėjai (tiek viešieji, tiek privatieji), patvirtinto (-ų) plano (- ų) data ir numeris.
b) užsakovų pažymas, kuriose būtų nurodytos suteiktų paslaugų bendros sumos, datos, paslaugų gavėjai, ar paslaugos buvo suteiktos tinkamai.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas už faktiškai suteiktas paslaugas apmoka pagal gautus atsiskaitymo dokumentus (paslaugų priėmimo – perdavimo aktus, sąskaitą faktūrą) per 30 kalendorinių dienų po šių dokumentų gavimo dienos. Paslaugų teikėjas sąskaitas-faktūras privalo pateikti naudodamas „E-sąskaita“ sistemą. Sutarties įvykdymas užtikrinamas baudomis ir delspinigiais.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-05-17
Vietos laikas:
14:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-05-17
Vietos laikas:
14:45
Vieta:
Kretingos rajono savivaldybės administracija, Savanorių g. 29A, LT-97111, Kretinga, 305 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 str. 11 d., tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-05-04
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |