KTU inžinerijos licėjaus sporto paskirties inžinerinių statinių S. Lozoraičio g. 13, Kaune, rekonstravimo darbų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams: Asta Kudirkaitė
Telefonas: +370 37200180
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunas.lt

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=762885
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

KTU inžinerijos licėjaus sporto paskirties inžinerinių statinių S. Lozoraičio g. 13, Kaune, rekonstravimo darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45212224  -  Stadionų statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Tiekėjas įsipareigoja per Sutartyje nustatytus Darbų atlikimo ir Statybos užbaigimo terminus, laikydamasis Darbų vykdymo grafiko ir Sutartyje nustatytomis sąlygomis atlikti, perduoti ir užbaigti KTU inžinerijos licėjaus sporto paskirties inžinerinių statinių S. Lozoraičio g. 13, Kaune, rekonstravimo darbus pagal supaprastintą projektą „Sporto paskirties inžinerinių statinių S. Lozoraičio g. 13, Kaune, rekonstravimo projektas“ ir suteikti Darbams atlikti būtinas inžinerines paslaugas (kadastrinių, geodezinių matavimų atlikimas, vykdymo dokumentacijos, Elektroninio statybos darbų žurnalo (ESDŽ) pildymo paslauga, kadastrinių matavimų bylų parengimas, kontrolinės geodezinės nuotraukos parengimas ir kitos inžinerinės paslaugos, reikalingos statybos užbaigimo procedūroms (kad būtų surašytas reikiamas statybos užbaigimo dokumentas), kaip numatyta Sutartyje, ir ištaisyti po Darbų atlikimo termino nustatytus defektus.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45212224  -  Stadionų statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
S. Lozoraičio g. 13, Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Tiekėjas įsipareigoja per Sutartyje nustatytus Darbų atlikimo ir Statybos užbaigimo terminus, laikydamasis Darbų vykdymo grafiko ir Sutartyje nustatytomis sąlygomis atlikti, perduoti ir užbaigti KTU inžinerijos licėjaus sporto paskirties inžinerinių statinių S. Lozoraičio g. 13, Kaune, rekonstravimo darbus pagal supaprastintą projektą „Sporto paskirties inžinerinių statinių S. Lozoraičio g. 13, Kaune, rekonstravimo projektas“ ir suteikti Darbams atlikti būtinas inžinerines paslaugas (kadastrinių, geodezinių matavimų atlikimas, vykdymo dokumentacijos, Elektroninio statybos darbų žurnalo (ESDŽ) pildymo paslauga, kadastrinių matavimų bylų parengimas, kontrolinės geodezinės nuotraukos parengimas ir kitos inžinerinės paslaugos, reikalingos statybos užbaigimo procedūroms (kad būtų surašytas reikiamas statybos užbaigimo dokumentas), kaip numatyta Sutartyje, ir ištaisyti po Darbų atlikimo termino nustatytus defektus, o Užsakovas įsipareigoja sudaryti Tiekėjui būtinas sąlygas Darbams atlikti, Sutartyje numatyta tvarka priimti tinkamai atliktų Darbų rezultatą ir sumokėti Tiekėjui Sutarties Kainą Sutartyje numatytomis sąlygomis ir tvarka.
Darbų atlikimo terminas yra ne ilgesnis kaip 5 mėnesiai nuo statybos darbų pradžios. Darbų atlikimo stabdymo laikotarpis į darbų atlikimo laikotarpį neįskaitomas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-05-22
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2024-09-20
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-05-22
Vietos laikas:  11:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus 18
Kaunas
43321
LT
Telefonas: +370 37490941

VI.4.2)

Už tarpininkavimą atsakinga įstaiga

Kauno apygardos teismas
49145
Kaunas
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)

Paskelbimo data

2024-05-03

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.