KTU pastato Studentų g. 63a, Kaune rekonstravimo į eksperimentinių ir prototipavimo laboratorijų centrą „M-Lab" užbaigiamieji rangos darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

VšĮ Kauno technologijos universitetas
111950581
K. Donelaičio g. 73
Kaunas
44249
LT
Asmuo ryšiams: Kęstutis Kliopovas
Telefonas: +370 37300056
Faksas: +370 37300989
NUTS kodas:  LT022 -  Kauno apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://ktu.edu

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=688548
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

KTU pastato Studentų g. 63a, Kaune rekonstravimo į eksperimentinių ir prototipavimo laboratorijų centrą „M-Lab" užbaigiamieji rangos darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pastato – Kauno technologijos universiteto Studentų g. 63A, Kaune rekonstravimo į eksperimentinių ir prototipavimo laboratorijų centrą „M-Lab" rangos darbų užbaigimas ir pastato pridavimas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45000000  -  Statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT022 -  Kauno apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Studentų g. 63A, Kaune
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pastato – Kauno technologijos universiteto Studentų g. 63A, Kaune rekonstravimo į eksperimentinių ir prototipavimo laboratorijų centrą „M-Lab" rangos darbų užbaigimas ir pastato pridavimas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Terminas galės būti pratęstas ne ilgiau kaip 1 mėnesį dėl objektyvių ir nuo Tiekėjo nepriklausančių aplinkybių, nurodytų sutarties projekte.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: „Fizinių ir technologinių mokslų eksperimentinių ir prototipavimo laboratorijų centras „M-LAB“, projekto Nr. 01.1.1-CPVA-V-701-13-0002“

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7,kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3 p. 16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymas užtikrinamas delspinigiais. Vėluojantis atlikti darbus Rangovas turės mokėti 0,02 % Sutarties kainos per dieną.
Rangovas, kad užtikrintų tinkamą Sutarties įvykdymą, privalo gauti ir pateikti Užsakovui užtikrinimą pagal šį punktą ne vėliau kaip per 10 dienų nuo Sutarties pasirašymo. Užtikrinimo suma - 5 proc. nuo sutarties vertės su PVM. Jei Rangovas per šį laikotarpį Sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Rangovas atsisakė sudaryti Sutartį. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai pagal šį punktą yra banko garantija, išduota banko ar kitos kredito įstaigos (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.93 str.) arba laidavimas (laidavimo sutartis), išduotas draudimo bendrovės (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.).
Garantinio laikotarpio prievolių įvykdymo užtikrinimas - 5 proc. Sutarties kainos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
Pagreitinta procedūra
Pagrindimas:  
Šio pirkimo atveju egzistuoja sąlygos, suteikiančios teisę taikyti pagreitintas procedūras, kadangi yra būtina skubiai atlikti naują rangos darbų KTU pastato studentų g. 63A, Kaune rekonstravimo į eksperimentinių ir prototipavimo laboratorijų centro „M-LAB“ darbų pirkimą: KTU su rangovu UAB „Dzūkijos statyba“ 2021 m. balandžio 19 d. pasirašyta sutartis Nr. SV11-2122 buvo nutraukta nuo 2023 m. sausio 3 d. dėl esminio Sutarties pažeidimo. Perkančiajai organizacijai objektyviai reikėjo laiko identifikuoti Rangovo neatliktus darbus bei jų kiekį, ir buvo svarbu įvertinti Rangovo teisę ir terminą skųsti sprendimą dėl esminio Sutarties nutraukimo, kuris suėjo tik 2023 m. vasario 2 d. Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga yra numatyta 2023 m. rugpjūčio 31 d. Įvertinus minimalų būtiną bendrą 6 mėn. terminą tiek darbų užbaigimui, ir būtinų dokumentų pateikimui Agentūrai, yra objektyvus pagrindas taikyti pagreitintą darbų pirkimo procedūrą pagal VPĮ 60 str. 3 d. 2 punkte nustatytus terminus.
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-03-02
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-03-02
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
KTU pirkimų skyrius, K. Donelaičio 73-106, Kaunas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai (Rangovai) vokų atplėšimo procedūroje nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A.Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)

Paskelbimo data

2023-02-22

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.