KULTŪRINĖS PLĖTROS PROJEKTŲ IR PROCESŲ VALDYMO, STEBĖSENOS IR ANALIZĖS INFORMACINĖS SISTEMOS SUKŪRIMO, ĮDIEGIMO IR GARANTINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos kultūros taryba
302951857
Naugarduko g. 10
Vilnius
01309
LT
Asmuo ryšiams:
Neringa Jurevičienė
Telefonas:
+370 68695657
El. paštas:
neringa.jureviciene@gmail.com
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ltkt.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/37979
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=683443Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=683443&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Laisvalaikis, kultūra ir religija
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
KULTŪRINĖS PLĖTROS PROJEKTŲ IR PROCESŲ VALDYMO, STEBĖSENOS IR ANALIZĖS INFORMACINĖS SISTEMOS SUKŪRIMO, ĮDIEGIMO IR GARANTINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
1. Perkančioji organizacija numato įsigyti Kultūrinės plėtros projektų ir procesų valdymo, stebėsenos ir analizės informacinės sistemos (toliau – Sistema) sukūrimo, įdiegimo ir garantinės priežiūros paslaugas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 160100.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti Kultūrinės plėtros projektų ir procesų valdymo, stebėsenos ir analizės informacinės sistemos sukūrimo, įdiegimo ir garantinės priežiūros paslaugas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 160100.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
20
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1 kartą ne ilgiau kaip 3 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
10.1.1-ESFA-V-912-01-0033
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti EBVPD – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, atitinka pirkimo dokumentuose pagal VPĮ įstatymo 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacijos reikalavimus ir, jei taikoma, reikalavimus dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi.
2. Atskirą EBVPD pildo:
2.1. tiekėjas;
2.2. kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
2.3. kiekvienas ūkio subjektas (išskyrus kvazisubtiekėjus), jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį.
3. Prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą perkančioji organizacija reikalaus, kad ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikęs tiekėjas pateiktų aktualius dokumentus, patvirtinančius jo atitiktį reikalavimams.
2. Atskirą EBVPD pildo:
2.1. tiekėjas;
2.2. kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
2.3. kiekvienas ūkio subjektas (išskyrus kvazisubtiekėjus), jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį.
3. Prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą perkančioji organizacija reikalaus, kad ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikęs tiekėjas pateiktų aktualius dokumentus, patvirtinančius jo atitiktį reikalavimams.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrintas netesybomis – 5 proc. Eur nuo Pradinės Sutarties kainos bauda.
2. Esant Sistemos veiklos sutrikimui garantinės priežiūros paslaugų teikimo pagal Sutarties 1 priedo „Techninė specifikacija“ reikalavimus laikotarpiu, Paslaugų teikėjas moka 100 (šimtą) EUR baudą už kiekvieną uždelstą dieną, bet ne daugiau kaip 10 proc. nuo Pradinės Sutarties kainos.
3. Papildomų paslaugų teikimo atveju – Paslaugų teikėjas moka 100 (šimtą) EUR baudą už kiekvieną uždelstą dieną, bet ne daugiau nei maksimali Paslaugų gavėjo pateikto, Šalių susitarimu suderinto ir Paslaugų teikėjo vėluojamo įvykdyti Papildomo paslaugų užsakymo kaina su PVM.
4. Pirkėjas už Paslaugas sumoka Paslaugų teikėjui per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros pateikimo dienos. PVM sąskaita – faktūra turi būti pateikiama ne anksčiau nei abiejų Šalių suderintas ir pasirašytas Paslaugos priėmimo-perdavimo aktas be trūkumų/pastabų
2. Esant Sistemos veiklos sutrikimui garantinės priežiūros paslaugų teikimo pagal Sutarties 1 priedo „Techninė specifikacija“ reikalavimus laikotarpiu, Paslaugų teikėjas moka 100 (šimtą) EUR baudą už kiekvieną uždelstą dieną, bet ne daugiau kaip 10 proc. nuo Pradinės Sutarties kainos.
3. Papildomų paslaugų teikimo atveju – Paslaugų teikėjas moka 100 (šimtą) EUR baudą už kiekvieną uždelstą dieną, bet ne daugiau nei maksimali Paslaugų gavėjo pateikto, Šalių susitarimu suderinto ir Paslaugų teikėjo vėluojamo įvykdyti Papildomo paslaugų užsakymo kaina su PVM.
4. Pirkėjas už Paslaugas sumoka Paslaugų teikėjui per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros pateikimo dienos. PVM sąskaita – faktūra turi būti pateikiama ne anksčiau nei abiejų Šalių suderintas ir pasirašytas Paslaugos priėmimo-perdavimo aktas be trūkumų/pastabų
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-02-07
Vietos laikas:
09:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-02-07
Vietos laikas:
10:00
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pateikta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-01-04
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |