Kultūros paskirties pastato Marijampolėje, P. Armino g. 2, kapitalinio remonto darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Marijampolės savivaldybės administracija
188769113
J. Basanavičiaus a. 1
Marijampolė
68307
LT
Asmuo ryšiams: Linas Griška
Telefonas: +370 34390043
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.marijampole.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=645538
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kultūros paskirties pastato Marijampolėje, P. Armino g. 2, kapitalinio remonto darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45453000  -  Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – kultūros paskirties pastato Marijampolėje, P. Armino g. 2, kapitalinio remonto darbai (toliau - Darbai). Darbai vykdomi pagal Techninį darbo projektą „Kultūros paskirties pastato Marijampolėje, P.Armino g. 2, kapitalinio remonto projektas“, 2021 metai (toliau – Techninis darbo projektas). Rangovas privalės atlikti statybos darbus. Darbai taip pat apima visų reikalingų prisijungimų prie inžinerinių tinklų įgyvendinimą, visų reikalingų leidimų ir/ar licencijų gavimą, išpildomųjų (geodezinių) nuotraukų padarymą, pabaigtų darbų vykdomosios dokumentacijos perdavimą ir įkėlimą į Statybos aktualijų ir vizualizacijų portalą Infostatyba.lt, ir gauto statybos užbaigimo akto perdavimą perkančiajai organizacijai, o taip pat visus reikalingus matavimo, išbandymų, valymo darbus ir visus kitus darbus, kurie yra reikalingi, kad būtų pasirašytas statybos užbaigimo dokumentas, ir statinys būtų tinkamas eksploatuoti.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45453000  -  Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Marijampolės savivaldybė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – kultūros paskirties pastato Marijampolėje, P. Armino g. 2, kapitalinio remonto darbai (toliau - Darbai). Darbai vykdomi pagal Techninį darbo projektą „Kultūros paskirties pastato Marijampolėje, P.Armino g. 2, kapitalinio remonto projektas“, 2021 metai (toliau – Techninis darbo projektas). Rangovas privalės atlikti statybos darbus. Darbai taip pat apima visų reikalingų prisijungimų prie inžinerinių tinklų įgyvendinimą, visų reikalingų leidimų ir/ar licencijų gavimą, išpildomųjų (geodezinių) nuotraukų padarymą, pabaigtų darbų vykdomosios dokumentacijos perdavimą ir įkėlimą į Statybos aktualijų ir vizualizacijų portalą Infostatyba.lt, ir gauto statybos užbaigimo akto perdavimą perkančiajai organizacijai, o taip pat visus reikalingus matavimo, išbandymų, valymo darbus ir visus kitus darbus, kurie yra reikalingi, kad būtų pasirašytas statybos užbaigimo dokumentas, ir statinys būtų tinkamas eksploatuoti.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 42
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Sutarties terminą sudaro: 36 mėn. darbų atlikimo terminas, 14 k. d. statybvietės perdavimo terminas, 105 k. d. darbų užbaigimo terminas, 60 k. d. atsiskaitymo už darbus terminas.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai su pasiūlymu turi pateikti deklaraciją dėl atsakingų asmenų ir Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjų pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis (patvirtinančių dokumentų bus reikalaujama tik iš to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu). Tiekėjas pagal LR Statybos įstatymo ir kitų LR galiojančių teisės aktų nustatytą tvarką turi turėti teisę verstis pastatų statybos veikla: Statinių kategorija – ypatingi statiniai. Statinių grupės: - negyvenamieji pastatai (kultūros paskirties pastatai). Pateikiami dokumentai: Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos ar valstybės įmonės Statybos produkcijos sertifikavimo centro išduoto atestato arba Teisės pripažinimo pažymos* (jei tiekėjas yra iš užsienio valstybės) kopijos arba nuorodos į nacionalines duomenų bazes bet kurioje valstybėje narėje, prie kurių pirkimo vykdytojas turės galimybę tiesiogiai ir neatlygintinai prisijungusi ir susipažinti su reikalaujamais dokumentais ir (ar) informacija.
*Vietoj teisės pripažinimo pažymos užsienio tiekėjas gali pateikti valstybės įmonei Statybos produkcijos sertifikavimo centrui pateikto prašymo (su gavimo žyma, prašymo formą galima rasti adresu www.spsc.lt) išduoti Teisės pripažinimo pažymą tinkamai patvirtintą kopiją. Teisės pripažinimo pažymą tiekėjas privalės pateikti iki pirkimo sutarties pasirašymo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Rangovas, kad užtikrintų tinkamą Sutarties įvykdymą, privalo gauti ir pateikti Užsakovui užtikrinimą ne vėliau kaip per 10 dienų nuo Sutarties pasirašymo. Pasirašius Sutartį, Rangovas Perkančiajai organizacijai pateikia Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą (pateikiant jį su tinkamai patvirtinta laidavimo draudimo liudijimo kopija). Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5 proc. nuo sutarties kainos.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-07-01
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-07-01
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks Perkančiosios organizacijos komisijos posėdyje Marijampolės savivaldybės administracija, J. Basanavičiaus a. 1, Marijampolė, 209 kabinete arba „Zoom“ susitikimo platformoje
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS).
Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 374909441
Interneto adresas: https://kat.teismas.lt/

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 102 straipsnyje numatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-06-16
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.