Kultūros paskirties pastato T. Kosciuškos g. 4 ir maitinimo paskirties pastato Maironio g. 7, Druskininkuose rekonstravimo į kultūros paskirties pastatą statybos užbaigimo darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams:
Jolanta Kavaliauskienė, Centralizuotų viešųjų pirkimų skyriaus vyriausioji specialistė
Telefonas:
+370 31353763
El. paštas:
jolanta.kavaliauskiene@druskininkai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.druskininkusavivaldybe.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6517
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=697455Daugiau informacijos galima gauti
kitu adresu:
Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams:
Kęstutis Barkauskas
Telefonas:
+370 31351645
El. paštas:
kestutis.barkauskas@druskininkai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.druskininkusavivaldybe.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6517
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=697455&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kultūros paskirties pastato T. Kosciuškos g. 4 ir maitinimo paskirties pastato Maironio g. 7, Druskininkuose rekonstravimo į kultūros paskirties pastatą statybos užbaigimo darbai
Nuorodos numeris:
658774
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45212300
-
Meno ir kultūros pastatų statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kultūros paskirties pastato T. Kosciuškos g. 4 ir maitinimo paskirties pastato Maironio g. 7, Druskininkuose rekonstravimo į kultūros paskirties pastatą statybos užbaigimo darbus (įskaitant darbo projekto parengimą likusiai darbų apimčiai) ir želdyno T. Kosciuškos g. 2, Druskininkuose įrengimo darbus.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
03121100
-
Gyvi augalai, svogūnėliai, šakniavaisiai, auginiai ir ūgliai
31527260
-
Apšvietimo sistemos
32321200
-
Garso ir vaizdo aparatūra
45231300
-
Vandentiekio ir kanalizacijos vamzdynų tiesimo darbai
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
77310000
-
Žaliųjų zonų sodinimo ir priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
T. Kosciuškos g. 4 /Maironio g. 7, Druskininkai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kultūros paskirties pastato T. Kosciuškos g. 4 ir maitinimo paskirties pastato Maironio g. 7, Druskininkuose rekonstravimo į kultūros paskirties pastatą statybos užbaigimo darbus (įskaitant darbo projekto parengimą likusiai darbų apimčiai) ir želdyno T. Kosciuškos g. 2, Druskininkuose įrengimo darbus (toliau – Darbai).
Darbai apima: Techninėje specifikacijoje (Užsakovo užduotyje) numatytus ir iki šiol neatliktus darbus, taip pat jau atliktų darbų defektų ištaisymą (jeigu toks reikalingas), išskyrus kito rangovo paslėptus darbų defektus, kurių naujas Rangovas negali nustatyti ir ištaisyti Sutarties vykdymo metu; darbo projekto (toliau – Darbo projektas) parengimą; želdyno T. Kosciuškos g. 2, Druskininkuose įrengimą; statybos rangos darbų užbaigimą ir statybos užbaigimo akto gavimą.
Pagrindiniai pastato bendrieji rodikliai: Sklypo plotas – 25029 m2; bendras žiūrovų vietų skaičius – 1839; pastato bendras plotas – 8330,88 m2; pastato aukštų skaičius - 3; pastato aukštis – 20 m., pagal Želdyno T. Kosciuškos g. 2, Druskininkuose projektą, numatyta apželdinti 16800 m2 teritorijos plotą, tame skaičiuje įrengti 1685 m2 gėlynų.
Visi reikalavimai ir apimtys pirkimo objektui nustatyti Pirkimo sąlygų 2 priede „Techninė specifikacija“.
Darbai apima: Techninėje specifikacijoje (Užsakovo užduotyje) numatytus ir iki šiol neatliktus darbus, taip pat jau atliktų darbų defektų ištaisymą (jeigu toks reikalingas), išskyrus kito rangovo paslėptus darbų defektus, kurių naujas Rangovas negali nustatyti ir ištaisyti Sutarties vykdymo metu; darbo projekto (toliau – Darbo projektas) parengimą; želdyno T. Kosciuškos g. 2, Druskininkuose įrengimą; statybos rangos darbų užbaigimą ir statybos užbaigimo akto gavimą.
Pagrindiniai pastato bendrieji rodikliai: Sklypo plotas – 25029 m2; bendras žiūrovų vietų skaičius – 1839; pastato bendras plotas – 8330,88 m2; pastato aukštų skaičius - 3; pastato aukštis – 20 m., pagal Želdyno T. Kosciuškos g. 2, Druskininkuose projektą, numatyta apželdinti 16800 m2 teritorijos plotą, tame skaičiuje įrengti 1685 m2 gėlynų.
Visi reikalavimai ir apimtys pirkimo objektui nustatyti Pirkimo sąlygų 2 priede „Techninė specifikacija“.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas "Viešosios erdvės sutvarkymas, pritaikant Druskininkų kultūros ir kongresų rūmus lankymui" (projektą numatoma finansuoti pagal 2022-2030 metų regionų plėtros programą, Druskininkų savivaldybės tarybos sprendimas 2022 m. gruodžio 8 d. sprendimas Nr. T1-196).
II.2.14)
Papildoma informacija
Skelbimo II.2.7 punkte Sutarties terminas nurodytas atsižvelgiant į maksimalius abipusių įsipareigojimų įvykdymo terminus, t.y.:
1. Darbai, turi būti atlikti per tiekėjo pasiūlyme nurodytą terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 15 mėn. ir ne ilgesnis kaip 22 mėn.
2. Maksimalus mokėjimo terminas-60 dienų.
1. Darbai, turi būti atlikti per tiekėjo pasiūlyme nurodytą terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 15 mėn. ir ne ilgesnis kaip 22 mėn.
2. Maksimalus mokėjimo terminas-60 dienų.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti EBVPD – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, atitinka pirkimo dokumentuose pagal VPĮ įstatymo 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacijos reikalavimus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Rangovas privalo per 10 darbo dienų po Sutarties sudarymo pateikti Užsakovui Specialiosiose sutarties sąlygose nurodytos rūšies Sutarties įvykdymo užtikrinimą. Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma - 5 % nuo Pradinės sutarties vertės arba Sutarties kainos (be PVM), atsižvelgiant į tai, kuri yra didesnė.
2. Užsakovas privalo apmokėti Rangovo sąskaitą faktūrą per 30 dienų nuo jos gavimo. Užsakovas apmokėjimo terminą gali pratęsti iki 60 dienų, jeigu apmokėjimas susijęs su finansavimu, gaunamu iš trečiųjų šalių. Užsakovas neturi prievolės apmokėti Rangovo sąskaitą faktūrą, jeigu aukščiau aprašyta tvarka nėra patvirtintas Atliktų darbų aktas ir jo pagrindu parengtoji Pažyma apie atliktų darbų vertę.
2. Užsakovas privalo apmokėti Rangovo sąskaitą faktūrą per 30 dienų nuo jos gavimo. Užsakovas apmokėjimo terminą gali pratęsti iki 60 dienų, jeigu apmokėjimas susijęs su finansavimu, gaunamu iš trečiųjų šalių. Užsakovas neturi prievolės apmokėti Rangovo sąskaitą faktūrą, jeigu aukščiau aprašyta tvarka nėra patvirtintas Atliktų darbų aktas ir jo pagrindu parengtoji Pažyma apie atliktų darbų vertę.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-29
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-08-27
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-29
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Druskininkų savivaldybės administracija, Vilniaus al. 18, LT-66119 Druskininkai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1.Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS).
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37324164
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-24
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |