KULTŪROS PAVELDO INFORMACINIŲ SISTEMŲ KONSOLIDAVIMO IR MODERNIZAVIMO BEI INTEGRAVIMO Į KITAS VALSTYBINES INFORMACINES SISTEMAS GALIMYBIŲ STUDIJOS IR INVESTICIJŲ PROJEKTO PARENGIMO PASLAUGOS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos kultūros ministerija
188683671
J. Basanavičiaus g. 5
Vilnius
01118
LT
Asmuo ryšiams: Elmyra Laurinavičienė
Telefonas: +370 60845530
NUTS kodas:  LT011 -  Vilniaus apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.lrkm.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=657934
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Laisvalaikis, kultūra ir religija

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

KULTŪROS PAVELDO INFORMACINIŲ SISTEMŲ KONSOLIDAVIMO IR MODERNIZAVIMO BEI INTEGRAVIMO Į KITAS VALSTYBINES INFORMACINES SISTEMAS GALIMYBIŲ STUDIJOS IR INVESTICIJŲ PROJEKTO PARENGIMO PASLAUGOS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79300000  -  Rinkos ir ekonominiai tyrimai; apklausos ir statistika
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Numatoma įsigyti kultūros paveldo informacinių sistemų konsolidavimo ir modernizavimo bei integravimo į kitas valstybines informacines sistemas galimybių studijos ir investicijų projekto parengimo paslaugas
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 45454.55  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79300000  -  Rinkos ir ekonominiai tyrimai; apklausos ir statistika
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT011 -  Vilniaus apskritis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – Kultūros paveldo informacinių sistemų konsolidavimo ir modernizavimo bei integravimo į kitas valstybines informacines sistemas galimybių studijos ir investicijų projekto parengimo paslaugos, kurių metu turi būti atlikta esamos perkančiosios organizacijos valdomos Kultūros vertybių registro informacinės sistemos ir elektroninių paslaugų sistemos Kultūros paveldo elektroninių paslaugų informacinės sistemos analizė, įvertintos ir pagrįstos galimos šių kultūros paveldo apskaitos, apsaugos, priežiūros, kontrolės ir sklaidos srityse veikiančių informacinių sistemų modernizavimo, veiklų optimizavimo, teikiamų paslaugų automatizavimo, skaitmenizavimo paslaugų plėtros kryptys, poreikiai ir galimybės, finansiniai, ekonominiai, socialiniai ir kiti investicijų efektyvumo rodikliai, investicijų projektui įgyvendinti reikalingos lėšos ir terminai. Galimybių studijos neatskiriama sudedamoji dalis – investicijų projektas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 45454.55  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė dienomis: 202
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties galiojimas pratęsiamas tomis pačiomis sąlygomis ir tais pačiais terminais kaip ir paslaugų teikimo terminas, prie pratęsto paslaugų teikimo termino papildomai pridedant 33 kalendorines dienas. Paslaugų teikimo termino pratęsimas aprašytas pirkimo sąlygų 1.1 papunktyje.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei teikėjas(TK)nesuteikia paslaugų(PS)per 140k.d.nuo sutarties(ST)įsigaliojimo(šio termino etapų terminai numatyti ST1.2.1-1.2.3 p.:7k.d.PS teikimo planas,100k.d.galimybių studija(GS) ir investicijų projektas(IP),40k.d.nuo GS ir IP patvirtinimo-pagal CPVA pastabas patikslinta GS ir IP)arba suteiktos paslaugos neatitinka ST 1 punkte ir 1 priede nustatytų reikalavimų tokiu būdu, kad šių trūkumų neįmanoma ištaisyti per darbo grupės nurodytą terminą(iki7k.d.) PO nesumoka TK PS kainos ir PO rašytiniu pareikalavimu TK privalo sumokėti PO 5 %PS kainos dydžio baudą.
Už dalį suteiktų PS, kurias darbo grupė patvirtina kaip tinkamas ir nedarančią reikšmingos įtakos galutiniam PS rezultatui, PO sumoka TK dalį PS kainos už faktiškai suteiktas paslaugas ir PO gali pareikalauti, kad TK sumokėtų jai 5%nuo PS kainos dalies dydžio baudą.
Su TK atsiskaitoma per 30k.d.nuo aktų pasirašymo ir sąskaitų gavimo:80%PS kainos už patvirtintą GS ir IP,20%PS kainos už pagal CPVA pastabas pakoreguotus GS ir IP
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-10-04
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-10-04
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka
VI.5)

Paskelbimo data

2022-08-26
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.