Kupiškio miesto ir Kupiškio rajono seniūnijų kelių ir gatvių su asfalto danga remonto (priežiūros) darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kupiškio rajono savivaldybės administracija
188774975
Vytauto g. 2
Kupiškis
40115
LT
Asmuo ryšiams:
Rita Daliūnienė
Telefonas:
+370 45935614
El. paštas:
rita.daliuniene@kupiskis.lt
Faksas:
+370 45935510
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kupiskis.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7100
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=747860Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=747860&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kupiškio miesto ir Kupiškio rajono seniūnijų kelių ir gatvių su asfalto danga remonto (priežiūros) darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233142
-
Kelių remonto darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Numatoma įsigyti Kupiškio miesto ir Kupiškio rajono seniūnijų kelių ir gatvių su asfalto danga remonto (priežiūros) darbus.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233142
-
Kelių remonto darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pagrindiniai darbai: asfaltbetonio dangos duobių užtaisymas (panaudojant frezą) su visais pagalbiniais darbais; plyšių užtaisymas; asfaltbetonio dangos remontas paviršiaus apdorojimo metodu; išlyginamojo sluoksnio paklojimas; kelmų ir šaknų naikinimas specialiais frezavimo cilindrais; šulinių, šulinėlių liukų pakėlimas; šaligatvių remontas ir naujų įrengimas; kelio bordiūrų įrengimas, vejos bordiūrų įrengimas, purvo sankaupų ir žolių kupstų pašalinimas, kelkraščių dangos sutvirtinimas.
Atsižvelgiant skiriamą finansavimą iš Kelių priežiūros ir plėtros programos, faktiniai darbų kiekiai gali skirtis nuo preliminarių darbų kiekių – sumažėti ar padidėti nekeičiant darbų įkainio. Perkančioji organizacija neįsipareigoja pirkti viso darbų kiekio.
Atsižvelgiant skiriamą finansavimą iš Kelių priežiūros ir plėtros programos, faktiniai darbų kiekiai gali skirtis nuo preliminarių darbų kiekių – sumažėti ar padidėti nekeičiant darbų įkainio. Perkančioji organizacija neįsipareigoja pirkti viso darbų kiekio.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Forma prieinama interneto svetainėje http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas už faktiškai atliktus Darbus moka kiekvieną mėnesį pagal Rangovo pateiktą dokumentaciją (PVM sąskaitą-faktūrą, atliktų darbų aktus su gatvių, kuriose atlikti darbai, sąrašu ir nurodytais kiekiais, pažymą apie atliktų darbų ir išlaidų vertę) per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų.
Pirkimo sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis (bauda). Jei Rangovas neįvykdytų sutartyje numatytų įsipareigojimų, Užsakovui pareikalavus, Rangovas per vieną mėnesį nuo minėtų aplinkybių paaiškėjimo dienos turės sumokėti Užsakovui baudą, kurios dydis 5 proc. nuo pradinės sutarties vertės be PVM.
Pirkimo sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis (bauda). Jei Rangovas neįvykdytų sutartyje numatytų įsipareigojimų, Užsakovui pareikalavus, Rangovas per vieną mėnesį nuo minėtų aplinkybių paaiškėjimo dienos turės sumokėti Užsakovui baudą, kurios dydis 5 proc. nuo pradinės sutarties vertės be PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-02-07
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-02-07
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Kupiškio rajono savivaldybės administracija, Vytauto g. 2, Kupiškis.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://panevezioapygardosteismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-01-25
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |