Laboratorinių tyrimų atlikimo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Panevėžio rajono savivaldybės poliklinika
302705738
A.Jakšto g. 4
Panevėžys
35138
LT
Asmuo ryšiams:
Jurgita Mažeikienė
Telefonas:
+370 45502226
El. paštas:
j.mazeikiene@prsp.lt
Faksas:
+370 45424296
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://info@prsp.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/28216
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=661919Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=661919&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Laboratorinių tyrimų atlikimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
85145000
-
Medicinos laboratorijų teikiamos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Laboratorinių tyrimų atlikimo paslaugų pirkimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
85145000
-
Medicinos laboratorijų teikiamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Laboratorinių tyrimų atlikimo paslaugų pirkimas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai/subteikėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus pirkimo dokumentų 3 skyriuje. Tiekėjas Pasiūlyme turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Jei pirkėjas, sutartyje nustatytais terminais, nesumoka bet kurio iš sutartyje nustatytų mokėjimų, tiekėjui raštu pareikalavus, įsipareigoja mokėti tiekėjui delspinigius po 0,02 proc. nuo neapmokėtos paslaugų sumos už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
2. Jei tiekėjas, sutartyje nustatytais terminais, nesuteikia paslaugų, pirkėjui raštu pareikalavus, įsipareigoja mokėti pirkėjui delspinigius po 0,02 proc. nuo laiku nesuteiktų paslaugų kainos už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
3. Jei tiekėjas atsisako suteikti visas ar dalį paslaugų arba užsakytų paslaugų nesuteikia, arba paslaugų nesuteikia sutartyje nustatytais terminais, pirkėjui raštu pareikalavus, tiekėjas įsipareigoja sumokėti pirkėjui 5 (penki) proc. dydžio baudą nuo preliminarios sutarties kainos.
2. Jei tiekėjas, sutartyje nustatytais terminais, nesuteikia paslaugų, pirkėjui raštu pareikalavus, įsipareigoja mokėti pirkėjui delspinigius po 0,02 proc. nuo laiku nesuteiktų paslaugų kainos už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
3. Jei tiekėjas atsisako suteikti visas ar dalį paslaugų arba užsakytų paslaugų nesuteikia, arba paslaugų nesuteikia sutartyje nustatytais terminais, pirkėjui raštu pareikalavus, tiekėjas įsipareigoja sumokėti pirkėjui 5 (penki) proc. dydžio baudą nuo preliminarios sutarties kainos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-04
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-10-04
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
VšĮ Panevėžio rajono savivaldybės poliklinika, A.Jakšto g. 4, Panevėžys.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Kadangi pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinti su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-09-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |