Laboratorinių tyrimų paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Šilutės ligoninė
277329430
Rusnės g. 1
Šilutė
99185
LT
Asmuo ryšiams:
Elena Barauskienė
Telefonas:
+370 44162087
El. paštas:
elena.barauskiene@silutesligonine.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.silutesligonine.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6373
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=756543Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=756543&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Laboratorinių tyrimų paslaugos
Nuorodos numeris:
714537
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
85145000
-
Medicinos laboratorijų teikiamos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Laboratorinių tyrimų paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
85145000
-
Medicinos laboratorijų teikiamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Rusnės g. 1, Šilutė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Laboratorinių tyrimų paslaugos - 81327 tyrimai per 36 mėn.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Numatoma galimybė pirkti sutartyje nenumatytų, bet su pirkimo objektu susijusių paslaugų už ne didesnę kaip 10 proc. pradinės sutarties vertę (ją didinant).
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai pateikia Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą- aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 str. nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Paslaugų pirkėjas, uždelsęs sumokėti už suteiktas kokybiškas paslaugas Sutartyje numatyta tvarka, Paslaugų teikėjui pareikalavus moka 0,02 proc. delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos, už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Paslaugų teikėjas, uždelsęs suteikti paslaugas Sutartyje numatytais terminais, moka Paslaugų pirkėjui 0,02 proc. delspinigius nuo nesuteiktų paslaugių vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Jei Paslaugų teikėjas per sutartyje nustatytą terminą neintegruoja LIS ir jos neišbando, moka Paslaugų pirkėjui 100,00 Eur. baudą už kiekvieną pavėluotą dieną.
4. Jei Paslaugų pirkėjas vienašališkai nutraukia sutartį dėl Paslaugų teikėjo sutartinių įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo, Paslaugų teikėjas sumoka baudą, kurios dydis yra 10 procentų nuo pradinės sutarties vertės.
2. Paslaugų teikėjas, uždelsęs suteikti paslaugas Sutartyje numatytais terminais, moka Paslaugų pirkėjui 0,02 proc. delspinigius nuo nesuteiktų paslaugių vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Jei Paslaugų teikėjas per sutartyje nustatytą terminą neintegruoja LIS ir jos neišbando, moka Paslaugų pirkėjui 100,00 Eur. baudą už kiekvieną pavėluotą dieną.
4. Jei Paslaugų pirkėjas vienašališkai nutraukia sutartį dėl Paslaugų teikėjo sutartinių įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo, Paslaugų teikėjas sumoka baudą, kurios dydis yra 10 procentų nuo pradinės sutarties vertės.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-04-10
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-04-10
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
VšĮ Šilutės ligoninės III korpuso 103 kab,. Rusnės g. 1, Šilutė
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas atliekamas elektroninėmis priemonėmis. Pasiūlymus elektroninėmis priemonėmis gali teikti tik tiekėjai, registruoti CVPIS, pasiekiamoje adresu: https:/pirkimai.eviesiejipirkimai.lt Registracija CVP IS yra nemokama. Pasiūlymus tiekėjai turi pasirašyti saugiu elektroniniu parašu, atitinkančiu Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatyme nustatytus reikalavimus. Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Vykdydama sektorinės centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, pirkimą atlieka Viešoji įstaiga Šilutės ligoninė. Sutartį pasirašys Viešoji įstaiga Šilutės pirminės sveikatos priežiūros centras
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
El. paštas:
klaipedos.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://klat.teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta LR Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2024-03-26
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |