Laminaras
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus universitetas
211950810
Universiteto g. 3
Vilnius
LT-01513
LT
Asmuo ryšiams:
Kristina Guzulaitė
Telefonas:
+370 52234429
El. paštas:
kristina.guzulaite@cr.vu.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vu.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6552
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=622462Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=622462&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Laminaras
Nuorodos numeris:
VU28788
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39141500
-
Traukos spintos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Laminaras, 1 vnt.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39141500
-
Traukos spintos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilniaus universitetas, Gyvybės mokslų centras, Saulėtekio al. 7. LT-10257,Vilnius.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Laminaras, 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Esant aplinkybėms, nepriklausančioms nuo Pardavėjo bei kurių Pardavėjas iš anksto negalėjo numatyti, Pirkėjui sutikus bei Sutarties šalims pasirašius susitarimą, Prekės pristatymo terminas gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą, bet ne ilgiau kaip 1 (vienam) mėnesiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
"EMBL partnerio institucija“, projekto Nr.01.2.2-CPVA-V-716-01-0001.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis, Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES)2016/7,kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3 p. 16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Pirkėjas, uždelsęs sumokėti Sutarties numatyta tvarka, įsipareigoja mokėti Pardavėjui 0,02 % dydžio delspinigius (išskaičiuojami iš Pardavėjui mokėtinos sumos) nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną pradelstą dieną.
2. Suėjus Sutartyje nustatytus terminus, įskaitant ir pratęsimą, Pardavėjas moka Pirkėjui 0,02 % dydžio delspinigius nuo nepristatytų prekių vertės, už kiekvieną vėlavimo dieną. Ši nuostata taikomas esant ne ilgesniam nei 1 mėnesio vėlavimui.
3. Jei Pardavėjas, pažeisdamas Sutarties nuostatas vėluoja daugiau nei 1 (viena) mėnesį pristatyti Prekes, Pirkėjas nutraukia Sutartį ir panaudoja sutarties įvykdymo užtikrinimą - 10 procentų dydžio bauda nuo bendros Sutarties kainos.
4. Pirkėjas įsipareigoja apmokėti Pardavėjui Sutartyje nurodytą Sutarties kainą už tinkamą Prekę per 60 kalendorinių dienų nuo priėmimo-perdavimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos – faktūros pateikimo.
2. Suėjus Sutartyje nustatytus terminus, įskaitant ir pratęsimą, Pardavėjas moka Pirkėjui 0,02 % dydžio delspinigius nuo nepristatytų prekių vertės, už kiekvieną vėlavimo dieną. Ši nuostata taikomas esant ne ilgesniam nei 1 mėnesio vėlavimui.
3. Jei Pardavėjas, pažeisdamas Sutarties nuostatas vėluoja daugiau nei 1 (viena) mėnesį pristatyti Prekes, Pirkėjas nutraukia Sutartį ir panaudoja sutarties įvykdymo užtikrinimą - 10 procentų dydžio bauda nuo bendros Sutarties kainos.
4. Pirkėjas įsipareigoja apmokėti Pardavėjui Sutartyje nurodytą Sutarties kainą už tinkamą Prekę per 60 kalendorinių dienų nuo priėmimo-perdavimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos – faktūros pateikimo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-04
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-04
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Elektroninė erdvė.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja vokų atplėšimo procedūroje.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
www.vat.teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-02-25
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |