Lapių kadastro vietovėje, esančių valstybei priklausančių melioracijos sistemų rekonstrukcijos techninio darbo projekto parengimo paslaugų viešasis pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno rajono savivaldybės administracija
188756386
Savanorių pr. 371
Kaunas
49500
LT
Asmuo ryšiams:
Giedrė Zuzevičiūtė
Telefonas:
+370 37305525
El. paštas:
giedre.zuzeviciute@krs.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.krs.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4624
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=773528Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=773528&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Lapių kadastro vietovėje, esančių valstybei priklausančių melioracijos sistemų rekonstrukcijos techninio darbo projekto parengimo paslaugų viešasis pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Lapių kadastro vietovėje, esančių valstybei priklausančių melioracijos sistemų rekonstrukcijos techninio darbo projekto parengimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Lapių kadastro vietovėje, esančių valstybei priklausančių melioracijos sistemų rekonstrukcijos techninio darbo projekto parengimas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas pateikia užpildytą EBVPD pagal pirkimo dokumentų 4 priedą .pdf formatu. Jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, EBVPD turi užpildyti ir kartu su pasiūlymu pateikti kiekvienas tiekėjų grupės narys. Jei tiekėjas pasitelkia subtiekėjus ar kitus ūkio subjektus, kurių pajėgumais (kvalifikacija) remsis (išskyrus kvazisubtiekėjus), EBVPD turi užpildyti ir pateikti ir šie subjektai. Subtiekėjų, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, EBVPD nereikalaujamas; EBVPD turi būti pasirašytas jį užpildžiusio tiekėjo vadovo, jungtinės veiklos partnerio vadovo/subtiekėjo vadovo parašu, nurodant pasirašiusiojo asmens vardą ir pavardę (nuskenuotas dokumentas pdf formatu, arba pasirašytas elektroniniu parašu). Jei EBVPD pasirašytas ne tiekėjo (vadovo) ar jungtinės veiklos partnerio/subtiekėjo (vadovo), kartu pateikiamas įgaliojimas, suteikiantis teisę šį dokumentą pasirašiusiam darbuotojui, atstovauti tiekėją ar jungtinės veiklos partnerį / subtiekėją;
Pastaba. Tiekėjui pateikiant (užpildant) atsakymus į nurodytus klausimus, rekomenduojama vadovautis Viešųjų pirkimų tarnybos pateiktomis EBVPD pildymo rekomendacijomis, pateiktomis šioje nuorodoje https://klausk.vpt.lt/hc/lt/sections/115001605685-EBVPD; taip pat vaizdo medžiaga https://www.youtube.com/watch?v=V9buN_j76cY;
Pastaba. Tiekėjui pateikiant (užpildant) atsakymus į nurodytus klausimus, rekomenduojama vadovautis Viešųjų pirkimų tarnybos pateiktomis EBVPD pildymo rekomendacijomis, pateiktomis šioje nuorodoje https://klausk.vpt.lt/hc/lt/sections/115001605685-EBVPD; taip pat vaizdo medžiaga https://www.youtube.com/watch?v=V9buN_j76cY;
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimas – netesybos (bauda). Užsakovui nutraukus Sutartį dėl Paslaugų teikėjo kaltės – jam nesilaikant Sutarties sąlygų ir joje prisiimtų įsipareigojimų, Paslaugų teikėjas per 7 (septynias) darbo dienas turi sumokėti Užsakovui 5 (penkių) proc. baudą nuo Sutarties vertės be PVM ir Užsakovo patirtus nuostolius, Paslaugų teikėjui nevykdant ar netinkamai vykdant Sutartį, tiek, kiek patirti nuostoliai viršija baudą. Sutarties įvykdymo užtikrinimu garantuojama, kad Užsakovui bus atlyginti nuostoliai, atsiradę dėl to, kad Paslaugų teikėjas neįvykdė įsipareigojimų pagal Sutartį ar vykdė juos netinkamai.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-07-23
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-07-23
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 324164
VI.5)
Paskelbimo data
2024-07-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |