Lazdijų miesto ir Veisiejų miesto želdynų ir želdinių inventorizavimo paslauga

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lazdijų rajono savivaldybės administracija
188714992
Vilniaus g. 1, LT-67106
Lazdijai
67106
LT
Asmuo ryšiams: Edita Zagurskienė
Telefonas: +370 62160349
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.lazdijai.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=779760
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Lazdijų miesto ir Veisiejų miesto želdynų ir želdinių inventorizavimo paslauga
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

77231400  -  Miškų inventorizavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas į dalis neskaidomas. Pirkimo apimtys, reikalavimai ir techninė specifikacija apibrėžti specialiųjų pirkimo sąlygų 2, 7 ir 9 prieduose
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

77231400  -  Miškų inventorizavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas į dalis neskaidomas. Pirkimo apimtys, reikalavimai ir techninė specifikacija apibrėžti specialiųjų pirkimo sąlygų 2, 7 ir 9 prieduose
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą, pakeičiantį kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinantį, kad tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka pirkimo dokumentuose pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus ir, jei taikyti na, 54 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
1. Tiekėjas per paskutinius 3 metus iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos) pagal vieną ar daugiau sutarčių yra tinkamai suteikęs panašių paslaugų už ne mažiau kaip 13223,00 Eur be PVM.
2. Tiekėjas turi turėti bent 1 specialistą, baigusį kraštovaizdžio architektūros, biologijos, ekologijos, gamtinės geografijos, miškininkystės, agronomijos krypties studijas ir įgijusį aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį išsilavinimą ar turintį tarptautinės arboristikos asociacijos sertifikavimo centro išduotą medžių techninio eksperto ar medžių rizikos vertinimo specialisto sertifikatą, ir turintį ne mažesnę kaip vienų metų patirtį želdynų priežiūros ir tvarkymo srityje per pastaruosius 3 metus iki pasiūlymų pateikimo termino. .
(reikalavimas pagal Lietuvos Respublikos želdynų įstatymo 15 straipsnio 4 dalį).
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
1. Dokumentai, patvirtinantys kvalifikacinius reikalavimus, prašomi tik galimo laimėtojo ir pateikiama:
1) Pateikiamas per paskutinius 3 metus (įskaitant ir laikotarpį iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos) arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) suteiktų/teikiamų paslaugų sąrašas pagal pirkimo sąlygų 4 priedą.
2) Užsakovų atsiliepimai apie tai, kad paslaugos buvo suteiktos tinkamai. Atsiliepime turi būti nurodytas pirkimo sutarties/suteiktų paslaugų pavadinimas, apibūdinimas, suteiktų paslaugų vertė, sutarties/paslaugų vykdymo pradžios ir pabaigos (jeigu sutarti s/paslaugos baigtos vykdyti ) datos ir vieta, ar jos buvo/yra tinkamai suteiktos. Užsakovų atsiliepimuose pateikta informacija turi sutapti su pirkimo sąlygų 4 priede pateikta informacija.
2. Dokumentai, patvirtinantys kvalifikacinius reikalavimus, prašomi tik galimo laimėtojo ir pateikiama:
1) specialistų sąrašas pagal 10 šių sąlygų priedą;
2) sutarties vykdymui paskirto specialisto patirties aprašymas (CV), nurodant, pirkimo sutarties vykdymo metu priskiriamų pareigų pavadinimą ir specialisto patirtį reikalaujamoje srityje;
3) jeigu specialistas nėra tiekėjo darbuotojas, pateikiamas specialisto pasirašytas sutikimas teikti paslaugas, jeigu tiekėjas laimės viešąjį pirkimą ir bus pasirašyta pirkimo sutarti s;
4) siūlomo specialisto diplomų/atestatų/ sertifikatų, pagrindžiančių reikalaujamą kvalifikaciją, kopijos (jei taikoma).
5) Darbo arba kitos sutarties išrašas (ar kiti dokumentai, patvirtinantys, kad tiekėjo ir nurodyto fizinio asmens (specialisto), teisiniai santykiai atitinka Lietuvos Respublikos įstatymų ir perkančiosios organizacijos reikalavimus, nurodant darbo sutarties sudarymo datą, asmenų(darbdavio ir darbuotojo) identifikavimo duomenis (asmens pavadinimą (vardą, pavardę),pagal darbo sutartį nustatytas darbo funkcijas).
Jei pasitelkiamas specialistas nėra tiekėjo ar tiekėjo pasitelkiamo subtiekėjo darbuotojas pasiūlymo pateikimo metu, turi būti pateikti dokumentai, įrodantys, kad laimėjimo atveju jie bus įdarbinti.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pateikiamas sutarties projektas, kuriame numatyta Sutarčiai taikoma kainodara, atsiskaitymo už suteiktas paslaugas terminai, paslaugų suteikimo terminai, sutarties užtikrinimo sąlygos, tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė, sankcijos ir kitos sutarties esminės sąlygos.
Sutarties tinkamas įvykdymas iš Paslaugų tiekėjo pusės yra užtikrinamas netesybomis – 10 proc. bauda nuo pradinės Sutarties vertės be PVM (Sutarties 12 punktas.).
Jei Sutartyje nustatytais terminais Užsakovas delsia atsiskaityti už Paslaugas, Paslaugų tiekėjas įgyja teisę reikalauti 0,02 % delspinigių nuo mokėtinos sumos už kiekvieną uždelstą atsiskaityti dieną be PVM.
Jei Paslaugų tiekėjas Sutartyje nustatytais terminais ir tvarka vėluoja, neatlieka ar netinkamai teikia Paslaugas, Užsakovas įgyja teisę reikalauti 0,02 % delspinigių nuo nesuteiktų Paslaugų kainos už kiekvieną uždelstą dieną be PVM.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-09-11
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-09-11
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Lazdijų rajono savivaldybės administracija, Vilniaus g. 1, Lazdijai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Stebėtojai dalyvauti Komisijos posėdžiuose nėra kviečiami.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2024-08-30

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.