LED LAUKO EKRANAS SU MONTAVIMU
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Visagino savivaldybės administracija
188711925
Parko g. 14.
Visaginas
31140
LT
Asmuo ryšiams:
Rūta Mikulėnė
Telefonas:
+370 38636027
El. paštas:
ruta.mikulene@visaginas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.visaginas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6291
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=754354Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=754354&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
LED LAUKO EKRANAS SU MONTAVIMU
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
32351200
-
Ekranai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti LED lauko ekraną su montavimu laikančioje konstrukcijoje. LED lauko ekranas turi būti sudarytas iš 30 tarpusavyje sujungtų ekrano segmentų, taip suformuojant vientisą ekraną, gebantį atkurti vaizdinę informaciją iš išorinių vaizdo šaltinių.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 101652.89
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
32351200
-
Ekranai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Projektuojamas 5000 x 3000 mm dydžio LED lauko ekranas, sudarytas iš 30 tarpusavyje sujungtų ekrano segmentų, taip suformuojant vientisą ekraną, gebantį atkurti vaizdinę informaciją iš išorinių vaizdo šaltinių. Segmentai, bus tvirtinami prie sumontuotos LED lauko ekrano erdvinės konstrukcijos, tarpusavyje sujungiami elektros ir duomenų kabeliais. Komutacinę įrangą sudaro LED ekrano procesorius leidžiantis pajungti vaizdo atkūrimo priemones standartinėmis jungtimis (HDMI, VGA, DVI) prie LED ekrano, kuris prie procesoriaus jungiasi RJ45 tipo kabeliais. Vaizdo sistemoje turi būti įrengiamas šviesos sensorius, kuris leidžia automatiškai keisti ekrano ryškumą, priklausomai nuo aplinkos apšviestumo. Šis funkcionalumas turi būti kirtas tam, kad tamsiu paros metu nebūtų akinami praeiviai, eismo dalyviai ar aplinkinių namų gyventojai. Vaizdo sistemoje turi būti įrengtas skaitmeninio turinio grotuvas (ang. Digital signage), kuris leistų transliuoti iš anksto sudėliotą vaizdo turinį: nuotraukas, pranešimus, vaizdo klipus ar internetinius puslapius. Grotuvas turi būti valdomas nuotoliniu būdu (LAN) kompiuterio ar planšetės pagalba. Tiesioginio vaizdo transliavimui turi būti įrengtas HDMI jungtis kompiuterio ar kamerų pajungimui prie LED ekrano. Internetiniui ryšiui užtikrinti vaizdo sistemoje naudojamas 4G mobilaus ryšio maršrutizatorius. Detalesnė informacija pateikiama specialiųjų Konkurso sąlygų 2 priede.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Papildoma vaizdo sistemos įrangos garantija
/
Lyginamasis svoris:
8
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
92
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 101652.89
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
150
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Terminas gali būti pratęstas iki 30 kalendorinių dienų tik dėl aplinkybių, kurios nepriklauso nuo Pardavėjo, taip pat dėl:
1. pakeitimų, atliekamų vadovaujantis Sutarties sąlygų nuostatomis;
2. bet kokio vėlavimo, kliūčių ar trukdymų, sukeltų arba priskiriamų Pirkėjui arba Pirkėjo personalui;
3. nepakankamo finansavimo.
1. pakeitimų, atliekamų vadovaujantis Sutarties sąlygų nuostatomis;
2. bet kokio vėlavimo, kliūčių ar trukdymų, sukeltų arba priskiriamų Pirkėjui arba Pirkėjo personalui;
3. nepakankamo finansavimo.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Tiekėjas privalo užtikrinti savo pasiūlymo galiojimą ne mažesniu kaip 1000 Eur vienu iš šių būdų - užstatu, banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimu.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1) Jei Pirkėjas, gavęs tinkamai pateiktą ir užpildytą Sąskaitą, uždelsia atsiskaityti už tinkamai Tiekėjo perduotas kokybiškas Prekes per Sutartyje nurodytą terminą, Tiekėjas nuo kitos nei nustatytas terminas dienos skaičiuoja Pirkėjui 0,03 (trys šimtosios) procento dydžio delspinigius nuo neapmokėtos sumos be PVM už kiekvieną vėlavimo dieną.
2) Jeigu Tiekėjas vėluoja vykdyti užsakymą, tiekti Prekes ar ištaisyti jų trūkumus arba nevykdo kitų sutartinių įsipareigojimų, Pirkėjas nuo kitos nei nustatytas terminas dienos Tiekėjui skaičiuoja 0,03 (trys šimtosios) procento dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo laiku neperduotų Prekių ar Prekių, turinčių trūkumų, kainos be PVM.
3) Tiekėjas privalo sumokėti Pirkėjui netesybas per 30 kalendorinių dienų nuo Pirkėjo pareikalavimo.
2) Jeigu Tiekėjas vėluoja vykdyti užsakymą, tiekti Prekes ar ištaisyti jų trūkumus arba nevykdo kitų sutartinių įsipareigojimų, Pirkėjas nuo kitos nei nustatytas terminas dienos Tiekėjui skaičiuoja 0,03 (trys šimtosios) procento dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo laiku neperduotų Prekių ar Prekių, turinčių trūkumų, kainos be PVM.
3) Tiekėjas privalo sumokėti Pirkėjui netesybas per 30 kalendorinių dienų nuo Pirkėjo pareikalavimo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-04-02
Vietos laikas:
10:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-04-02
Vietos laikas:
11:00
Vieta:
Parko g. 14 Visaginas
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkėjas atsiskaito su Tiekėju ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo Sąskaitos gavimo dienos.
Apmokėjimo sąlygos - įvykdžius visus sutartinius įsipareigojimus, sumokama visa Sutarties kaina.
Apmokėjimo sąlygos - įvykdžius visus sutartinius įsipareigojimus, sumokama visa Sutarties kaina.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT
Telefonas:
+370 645468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://pat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-03-13
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |