Lengvųjų automobilių pirkimas finansinio lizingo būdu
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Kretingos vandenys"
163994426
Padvarių k., Kretingos r.
Kretinga
97157
LT
Asmuo ryšiams:
Andrius Meiženis
Telefonas:
+370 61230516
El. paštas:
andrius.meizenis@kretingosvandenys.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kretingosvandenys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2596
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=688668Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=688668&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Būstas ir komunaliniai patogumai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Lengvųjų automobilių pirkimas finansinio lizingo būdu
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34110000
-
Keleiviniai automobiliai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkantysis subjektas ketina įsigyti lengvuosius automobilius finansinio lizingo būdu.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 217000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
maksimalaus pirkimo dalių skaičiaus: 3
Perkančioji organizacija turi teisę paskirti sutartis, apimančias šias pirkimo dalis ar pirkimo dalių grupes:
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl visų pirkimo dalių.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Lengvųjų automobilių pirkimas finansinio lizingo būdu
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34110000
-
Keleiviniai automobiliai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Švyturio g. 2A, Padvarių k., 97157 Kretingos r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkantysis subjektas ketina įsigyti 12 vnt. lengvųjų automobilių finansinio lizingo būdu.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 217000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
60
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Pardavėjo prievolių įvykdymo terminas gali būti pratęstas ne ilgesniam kaip 5 mėnesių laikotarpiui, jeigu po Sutarties įsigaliojimo atsiranda nenumatytos aplinkybės, aprašytos sutarties sąlygose.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti EBVPD (Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, atitinka pirkimo dokumentuose pagal VPĮ įstatymo 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacijos reikalavimus ir, jei taikoma, reikalavimus dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi (toliau visi kartu – reikalavimai).
Kartu su pasiūlymu užpildytą atskirą EBVPD turi pateikti:
1.1. Pasiūlymą pateikęs tiekėjas;
1.2. Kiekvienas tiekėjų grupės partneris atskirai savo EBVPD, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
1.3.Kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais bus remiamasi, įrodinėjant kvalifikacijos atitiktį nustatytiems reikalavimams pagal VPĮ 49 straipsnį.
2. Perkančioji organizacija netikrina kvazisubtiekėjų pašalinimo pagrindų.
Kartu su pasiūlymu užpildytą atskirą EBVPD turi pateikti:
1.1. Pasiūlymą pateikęs tiekėjas;
1.2. Kiekvienas tiekėjų grupės partneris atskirai savo EBVPD, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
1.3.Kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais bus remiamasi, įrodinėjant kvalifikacijos atitiktį nustatytiems reikalavimams pagal VPĮ 49 straipsnį.
2. Perkančioji organizacija netikrina kvazisubtiekėjų pašalinimo pagrindų.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Prekės turės būti pristatytos ne vėliau kaip: I pirkimo daliai – 2023 m. liepos mėnesį; II-ai pirkimo daliai – 2023 m. liepos mėnesį; III – čiai pirkimo daliai – 2023 m. spalio mėnesį nuo sutarties įsigaliojimo dienos adresu Švyturio g. 2A, Padvarių k., 97157 Kretingos r.
Lizingo terminas – 60 mėnesių.
Visi mokėjimai (įskaitant pradinę įmoką) pradedami tik po prekės perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos.
Pradinė įmoka – 10 proc. nuo bendros pasiūlymo vertės (Eur su PVM), atliekama tik po prekės perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos, ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Lizingo įmokos mokamos kas mėnesį nustatytu mokėjimo grafiku ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Tiekėjo prievolių pagal Sutartį įvykdymas užtikrinamas 10 proc. nuo pradinės sutarties vertės dydžio bauda Eur be PVM.
Lizingo terminas – 60 mėnesių.
Visi mokėjimai (įskaitant pradinę įmoką) pradedami tik po prekės perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos.
Pradinė įmoka – 10 proc. nuo bendros pasiūlymo vertės (Eur su PVM), atliekama tik po prekės perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos, ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Lizingo įmokos mokamos kas mėnesį nustatytu mokėjimo grafiku ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Tiekėjo prievolių pagal Sutartį įvykdymas užtikrinamas 10 proc. nuo pradinės sutarties vertės dydžio bauda Eur be PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-10
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-06-09
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-10
Vietos laikas:
08:45
Vieta:
Švyturio g. 2A, Padvarių k. 97157 Kretingos r. 2-as aukštas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimas su CVP IS sistemoje gautais pasiūlymais vyksta Komisijos posėdyje ir jis yra
prilyginamas vokų atplėšimui. Tiekėjai komisijos posėdžiuose nedalyvauja. Susipažinimo su
pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių
institucijų atstovai, PO ar jos įgaliotojo subjekto pakviesti ekspertai.
Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.
prilyginamas vokų atplėšimui. Tiekėjai komisijos posėdžiuose nedalyvauja. Susipažinimo su
pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių
institucijų atstovai, PO ar jos įgaliotojo subjekto pakviesti ekspertai.
Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
97157
Klaipėda
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Perkančiosios organizacijos priimti sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka ir terminais.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-02-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |