Lentvario geležinkelio stoties teritorijos paprastojo remonto rangos darbai, juos pritaikant žmonėms su negalia Nr. 23389

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB "Lietuvos geležinkeliai"
110053842
Pelesos 10
Vilnius
02100
LT
Asmuo ryšiams: Eglė Čekanauskienė
Telefonas: +370 65328408
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.litrail.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=690805
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Geležinkelio paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Lentvario geležinkelio stoties teritorijos paprastojo remonto rangos darbai, juos pritaikant žmonėms su negalia Nr. 23389
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233250  -  Dangos, išskyrus kelių dangą, darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Lentvario geležinkelio stoties teritorijos paprastojo remonto rangos darbai, juos pritaikant žmonėms su negalia. Išsamus pirkimo objekto aprašymas pateikiamas Techninėje specifikacijoje
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45233161  -  Pėsčiųjų takų statybos darbai
45233253  -  Pėsčiųjų takų dangos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Lentvario geležinkelio stoties teritorijos paprastojo remonto rangos darbai, juos pritaikant žmonėms su negalia. Išsamus pirkimo objekto aprašymas pateikiamas Techninėje specifikacijoje
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

AB „Lietuvos geležinkeliai“ vykdo pirkimą pagal AB „LTG Infra“ suteiktą LTG įgaliojimą pirkimams organizuoti, pirkimo procedūroms atlikti taip, kaip nustatyta pirkimus reglamentuojančiuose teisės aktuose

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimas numatytas delspinigiais ir baudomis

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-03-08
Vietos laikas:  14:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimui taikoma pagreitinta procedūra.
LTG pagal LTG Infra suteiktą įgaliojimą vykdo Pirkimo Nr. 23389 procedūras.
Atsižvelgiant į tai, kad LTG Infra yra perkantysis subjektas, Pirkimas vykdomas vadovaujantis KSPĮ nuostatomis.
Vykdant Pirkimą supaprastintu skelbiamų derybų būdu, skelbimas apie Pirkimą paskelbtas 2023-02-15 Nr. 2023-674096 nuoroda: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/Notice/Details/2023-674096
Numatytas pasiūlymų pateikimo terminas – 2023-03-03 (16 kalendorinių dienų) ilgesnis nei numatyta KSPĮ 70 straipsnio 4 dalyje.
Atsižvelgiant į tai, kad vykdant Pirkimą padaryta techninė klaida, Pirkimo skelbimas užpildytas naudojant klasikinio sektoriaus supaprastinto pirkimo skelbimo formą „Direktyva 2014/24/ES“, o ne komunalinio sektoriaus supaprastinto skelbimo formą „Direktyva 2014/25/ES” ir šios techninės klaidos neįmanoma ištaisyti dėl CVP IS funkcionalumų trūkumo, reikalinga CVP IS uždaryti Pirkimo Nr. 649865 paskyrą, užpildant skelbimą apie pirkimo procedūrų pabaigą, ir sukurti naują Pirkimo paskyrą bei paskelbti naują Pirkimo skelbimą, nekeičiant jokių kitų Pirkimo sąlygų.
KSPĮ 70 str. 3 d. numato, kad skubos atveju, kai neįmanoma pirkimo atlikti laikantis šio straipsnio 1 dalyje nustatytų terminų, perkantysis subjektas turi teisę atvirą konkursą vykdyti taikydamas pagreitintą procedūrą, prieš tai skelbime apie pirkimą nurodęs tokį pasirinkimą pagrindžiančias priežastis.
Vadovaujantis Sutarties 3.1. p., rangos darbų atlikimo terminas yra numatytas 4 (keturi) mėnesiai nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Taigi, naujai skelbiamo Pirkimo pagreitintų pirkimo procedūrų taikymas yra grindžiamas tuo, kad darbai yra tiesiogiai priklausomi nuo meteorologinių sąlygų (visi rangos darbai bus vykdomi lauke, darbai vykdomi veikiančioje Lentvario geležinkelio stotyje, kurioje vyksta nepertraukiamas geležinkelio eismas, o tai reiškia, kad rangos darbai turės būti atliekami griežtai laikantis suderintame grafike nustatytu laiku), kurios mūsų regione palankios būna itin trumpą laiką. Vertinant rangos darbų apimtis, kurioms kokybiškai atlikti yra būtinas 4 mėn. terminas (Sutarties 3.1. p.) bei Pirkimo procedūrų vykdymo (pasiūlymų, pašalinimo pagrindų bei kvalifikacijos vertinimą) terminus, KSPĮ nustatytus minimalius terminus dėl sutarties atidėjimo ir kt., taip pat privalomas procedūras pagal kitus teisės aktus, tiekėjų patikra dėl Nacionalinio saugumo reikalavimų, sandorio sudarymo patikrą, rangos darbai turėtų būti pradėti ne vėliau kaip 2023 m. gegužės pradžioje tam, kad šiuos darbus būtų galima užbaigti vėliausiai iki 2023 m. rugsėjo, t. y. rangos darbų vykdymui palankiomis oro sąlygomis, laikantis Pirkimo sąlygose nustatytų terminų.
Šiame kontekste svarbu pažymėti, kad Pirkimo objektas, Pirkimo būdas nekeičiami ir netikslinami, taip pat nekeičiami ir netikslinami 2023-02-15 paskelbti esminiai Pirkimo dokumentai, t. y. Pirkimas de jure nėra nutraukiamas, o patikslinama tik pati skelbimo forma, nekeičiant esminių sąlygų. Kitos skelbimo formos užpildymas ir paskelbimas pagal tuos pačius, dar 2023-02-15 paskelbtus ir išviešintus Pirkimo dokumentus, nepažeidžia KSPĮ 29 straipsnio 1 dalyje įtvirtintų lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo, skaidrumo principų, dėl kurių reiktų nutraukti Pirkimo procedūras.
2023-02-15 paskelbtame skelbime apie Pirkimą, LTG nustatė ilgesnį nei KSPĮ nustatytą minimalų pasiūlymų pateikimo terminą, todėl tiekėjai turėjo pakankamai laiko susipažinti su Pirkimo dokumentais bei pateikti klausimus dėl Pirkimo sąlygų.
Pagreitintų pirkimo procedūrų taikymas, įtvirtintas KSPĮ 70 str. 3 dalyje, šiuo atveju neturės jokios neigiamos įtakos tiekėjų konkurencijai bei visiškai užtikrins palankias sąlygas dalyvauti visiems suinteresuotiems tiekėjams bei pateikti konkurencingus pasiūlymus šiame Pirkime.
Atsižvelgiant į tai, kas išdėstyta, ir vadovaujantis KSPĮ 70 straipsnio 3 dalimi, šis Pirkimas yra vykdomas taikant pagreitintą pirkimo procedūrą.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
01120
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-02-28

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4. papunktį

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.