Lietuvos nacionalinio dramos teatro baldų gamybos pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos nacionalinis dramos teatras
190753924
Gedimino pr. 4, Vilniaus m., 01103 Vilniaus m. sav
Vilnius
01103
LT
Asmuo ryšiams:
Jurga Stonienė
Telefonas:
+370 67812878
El. paštas:
jurga.stoniene@teatras.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.teatras.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/10422
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=678078Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=678078&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Laisvalaikis, kultūra ir religija
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Lietuvos nacionalinio dramos teatro baldų gamybos pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39100000
-
Baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas skaidomas į keturias atskiras dalis:
I-a pirkimo dalis – „Biuro baldai“. Planuojama maksimali vertė – 371900,82 EUR be PVM;
II-a pirkimo dalis – „Plieninės rūbų spintelės“. Planuojama maksimali vertė – 6611,57 EUR be PVM;
III-a pirkimo dalis – „Archyviniai stelažai“. Planuojama maksimali vertė – 14876,03 EUR be PVM;
IV-a pirkimo dalis – „Nedegios spintos“. Planuojama maksimali vertė – 19834,71 EUR be PVM.
Kiekvienai pirkimo daliai bus sudaroma atskira Pirkimo sutartis. Dalyviai gali pateikti pasiūlymą vienai, kelioms arba visoms Pirkimo dalims. Teikdamas pasiūlymą bet kuriai iš Pirkimo dalių dalyvis turi pateikti pasiūlymą visos toje Pirkimo dalyje numatytų Prekių apimties.
Perkamų Prekių reikalavimai ir savybės nustatytos pateiktoje techninėje specifikacijoje.
I-a pirkimo dalis – „Biuro baldai“. Planuojama maksimali vertė – 371900,82 EUR be PVM;
II-a pirkimo dalis – „Plieninės rūbų spintelės“. Planuojama maksimali vertė – 6611,57 EUR be PVM;
III-a pirkimo dalis – „Archyviniai stelažai“. Planuojama maksimali vertė – 14876,03 EUR be PVM;
IV-a pirkimo dalis – „Nedegios spintos“. Planuojama maksimali vertė – 19834,71 EUR be PVM.
Kiekvienai pirkimo daliai bus sudaroma atskira Pirkimo sutartis. Dalyviai gali pateikti pasiūlymą vienai, kelioms arba visoms Pirkimo dalims. Teikdamas pasiūlymą bet kuriai iš Pirkimo dalių dalyvis turi pateikti pasiūlymą visos toje Pirkimo dalyje numatytų Prekių apimties.
Perkamų Prekių reikalavimai ir savybės nustatytos pateiktoje techninėje specifikacijoje.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 413223.14
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
I pirkimo dalis – Biuro baldai
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39100000
-
Baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Biuro baldų gamyba. Tiekėjas turės pagaminti ir nurodytose patalpose sumontuoti Techninėje specifikacijoje nurodytus aprašymus atitinkančius baldus.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 371900.82
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
II pirkimo dalis – Plieninės rūbų spintelės
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39100000
-
Baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
10 vnt. plieninių rūbų spintelių atitinkančios techninėje specifikacijoje numatytus reikalavimus.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 6611.57
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
III pirkimo dalis – Archyviniai stelažai
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39100000
-
Baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
2 vnt. 15 metrų kabyklų sistemų komplektų ir 1 vnt. mobilių stelažų komplektas atitinkantys techninėje specifikacijoje nurodytus reikalavimus.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 14876.03
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
IV pirkimo dalis – Nedegios spintos
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39100000
-
Baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
13 vnt. nedegių spintų atitinkančių techninės specifikacijos reikalavimus.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 19834.71
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, pateiktų EBVPD – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės dalyvis ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, pagal Įstatymo 49 straipsnį, atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo ir kvalifikacijos reikalavimus (pirkimo sąlygų 2 priedas). Tiekėjai gali pakartotinai naudoti EBVPD, kurį jie naudojo ankstesnėje pirkimo procedūroje, jeigu jie patvirtina, kad šiame dokumente esanti informacija yra teisinga.
Atskirą EBVPD pildo tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė) ir kiekvienas ūkio subjektas, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi, kad kvalifikacinius reikalavimus.
Atskirą EBVPD pildo tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė) ir kiekvienas ūkio subjektas, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi, kad kvalifikacinius reikalavimus.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jei Tiekėjui įvykdžius įsipareigojimus pagal Sutartį ne dėl Tiekėjo kaltės Užsakovas neatlieka apmokėjimo Sutartyje nustatytais terminais, Tiekėjo rašytiniu pareikalavimu Užsakovas privalo sumokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,03 % (trijų šimtųjų procento) dydžio delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
Jei Tiekėjas nesumontuoja visų ar dalies prekių Sutarties 1.2 papunktyje nurodytu terminu Tiekėjo rašytiniu pareikalavimu Užsakovas privalo sumokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,03 % (trijų šimtųjų procento) dydžio delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
Užsakovas atsiskaito su Tiekėju eurais pagal Tiekėjo pateiktą sąskaitą faktūrą. Sąskaita faktūra turi būti pateikta ne anksčiau nei abiem Šalims pasirašius prekių perdavimo ir priėmimo aktą.
Jei Tiekėjas nesumontuoja visų ar dalies prekių Sutarties 1.2 papunktyje nurodytu terminu Tiekėjo rašytiniu pareikalavimu Užsakovas privalo sumokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,03 % (trijų šimtųjų procento) dydžio delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
Užsakovas atsiskaito su Tiekėju eurais pagal Tiekėjo pateiktą sąskaitą faktūrą. Sąskaita faktūra turi būti pateikta ne anksčiau nei abiem Šalims pasirašius prekių perdavimo ir priėmimo aktą.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-09
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-09
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-02
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |