Šeštadienis, birželio 29 d.

Lietuvos privačių miškų sertifikavimo pagal PEFC miškų sertifikavimo sistemą nacionalinio standarto parengimo ir tvirtinimo paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija
188602370
A. Jakšto g. 4
Vilnius
01105
LT
Asmuo ryšiams: Ingrida Kinčiūtė- Zulgė
Telefonas: +370 62098400
El. paštas: [email protected]
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.am.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=651732
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Aplinka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Lietuvos privačių miškų sertifikavimo pagal PEFC miškų sertifikavimo sistemą nacionalinio standarto parengimo ir tvirtinimo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

73000000  -  Mokslinių tyrimų ir taikomosios veiklos paslaugos bei su jomis susijusios konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Paslaugų atlikimo tikslas:
Parengti Lietuvos privačių miškų sertifikavimo pagal PEFC sertifikavimo sistemą nacionalinį standartą, įskaitant viešas konsultacijas su visuomene, pilotinį standarto testavimą, jį patvirtinti nacionaliniu lygmeniu ir patvirtintą standartą pateikti tarptautiniam vertinimui ir atestavimui, taip pat sumokėti narystės PEFC metinį mokestį.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 70578.51  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

73000000  -  Mokslinių tyrimų ir taikomosios veiklos paslaugos bei su jomis susijusios konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pagrindiniai reikalavimai paslaugai:
1. Organizuoti PEFC narės PEFC Lietuva veiklos atnaujinimą.
2. Vadovaujantis nustatytomis PEFC standarto rengimo procedūromis, parengti PEFC miškų sertifikavimo sistemos nacionalinį standartą Lietuvos privačių miškų sertifikavimui, ypatingai atkreipiant dėmesį į poreikį pagal PEFC sertifikavimo standartą privačius miškus sertifikuoti privatiems miško savininkams kooperuojantis bendrai miškų ūkio veiklai (sertifikavimas grupėmis). Nacionalinio standarto rengimo metu išanalizuoti poreikį ir galimybes gamybos grandinės sertifikavimui (angl. chain of custody).
3. Vadovaujantis nustatytomis PEFC standarto sertifikavimo ir akreditavimo procedūromis, patvirtinti ir paskelbti parengtą PEFC miškų sertifikavimo sistemos nacionalinį standartą, informuoti akredituotą įstaigą.
4. Vadovaujantis nustatytomis PEFC standarto vertinimo ir tvirtinimo procedūromis, pateikti PEFC miškų sertifikavimo sistemos nacionalinį standartą tarptautiniam vertinimui ir atestavimui.
Paslaugų atlikimo terminas – per 24 mėn. nuo sutarties sudarymo dienos. Paslaugų atlikimo terminas gali būti pratęstas 6 mėnesiams (ne daugiau nei 2 kartus). Paslaugų atlikimo terminas negali būti ilgesnis kaip 36 mėnesiai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 70578.51  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Paslaugų atlikimo terminas – per 24 mėn. nuo sutarties sudarymo dienos. Paslaugų atlikimo terminas gali būti pratęstas 6 mėnesiams (ne daugiau nei 2 kartus). Paslaugų atlikimo terminas negali būti ilgesnis kaip 36 mėnesiai.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Į II.2.7) p. sutarties trukmę įskaičiuotas paslaugų teikimo terminas ‒ 24 mėn. + 2 kartai x 6mėn galimi pratęsimai + 30 dienų atsiskaitymo už suteiktas paslaugas terminas, viso 37 mėn.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sutarties sudarymo dienos mokamas 30 proc. sutarties vertės dydžio avansas;
2. Už tinkamai ir laiku atliktas paslaugas sumokama ne vėliau kaip per 30 dienų po atliktų paslaugų perdavimo–priėmimo akto pasirašymo pagal pateiktą PVM sąskaitą faktūrą, atskaičius sumokėtą avansą;
3. Sutartį nutraukus dėl Vykdytojo kaltės, Vykdytojas privalo grąžinti avanso dalį, kuriai nebuvo suteikta paslaugų ir privalo sumokėti Užsakovui 10 (dešimt) proc. sutarties vertės dydžio baudą.
4. Vykdytojui laiku neįvykdžius sutartyje nurodytų įsipareigojimų, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 proc. už kiekvieną pavėluotą dieną. Užsakovui laiku neatsiskaičius už atliktas paslaugas, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 proc.
Detalizuota pirkimo sąlygose.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-08-29
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-11-27
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-08-29
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, 103 kab., A. Jakšto g. 4, LT-01105. Viešųjų pirkimų komisijos posėdis gali vykti nuotoliniu būdu.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01502
LT
El. paštas: [email protected]

VI.5)

Paskelbimo data

2022-07-26
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.