Lietuvos Respublikos finansinių institucijų poreikių duomenų valdymo procesui organizuoti analizės paslaugų viešasis pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
188659752
Vasario 16-osios g. 14, Vilnius
Vilnius
01107
LT
Asmuo ryšiams:
Gintaras Kurauskas
Telefonas:
+370 52687505
El. paštas:
gintaras.kurauskas@vmi.lt
Faksas:
+370 52194245
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vmi.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5339
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=642709Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=642709&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Lietuvos Respublikos finansinių institucijų poreikių duomenų valdymo procesui organizuoti analizės paslaugų viešasis pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71241000
-
Galimybių studijos, konsultavimo paslaugos, analizė
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos Lietuvos Respublikos Finansinių institucijų poreikių Duomenų valdymo procesui organizuoti analizės paslaugos.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 100000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71241000
-
Galimybių studijos, konsultavimo paslaugos, analizė
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Orientacinė paslaugų apimtis - 1500 val.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Sutarčiai paskirtų specialistų kvalifikacija
/
Lyginamasis svoris:
10
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Duomenų kokybės vertinimas
/
Lyginamasis svoris:
15
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Projekto veiklų valdymo aplinka
/
Lyginamasis svoris:
5
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Duomenų srautų analizė
/
Lyginamasis svoris:
10
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
60
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 100000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
180
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo (RRF) priemonės. Projektas "Valstybinės mokesčių inspekcijos metaduomenų bazės plėtra".
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Europos Bendrasis Viešųjų Pirkimų Dokumentas.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už TIEKĖJO vėlavimą atlikti sutartinius įsipareigojimus SUTARTYJE numatytais terminais, TIEKĖJUI numatomi delspinigiai − 0,06 procento nuo vėluojamų atlikti sutartinių įsipareigojimų vertės, už kiekvieną pavėluotą dieną ir TIEKĖJAS atlygina UŽSAKOVO patirtus tiesioginius nuostolius, atsiradusius dėl TIEKĖJO kaltės. Delspinigių suma negali sudaryti daugiau kaip 5 procentų nuo SUTARTIES vertės. Jeigu TIEKĖJAS nesumoka delspinigių ar apskaičiuota delspinigių suma viršija 5 procentus nuo SUTARTIES vertės, ar TIEKĖJAS vėluoja atlikti sutartinius įsipareigojimus ilgiau nei 1 mėnesį, UŽSAKOVAS gali, prieš tai įspėjęs TIEKĖJĄ, pasinaudoti 5 punkte numatytu SUTARTIES įvykdymo užtikrinimu.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-13
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-13
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-06-02
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |