LIETUVOS RESPUBLIKOS TERITORIJOS ŽEMĖS PAVIRŠIAUS SKAITMENINIO MODELIO IR PAVIRŠIAUS SKAITMENINIO MODELIO SUKŪRIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Nacionalinė žemės tarnyba prie Aplinkos ministerijos
188704927
Gedimino pr. 19
Vilnius
01103
LT
Asmuo ryšiams:
Neringa Murzienė
Telefonas:
+370 70685105
El. paštas:
[email protected]
Faksas:
+370 70686949
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.nzt.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3333
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=719898Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=719898&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
LIETUVOS RESPUBLIKOS TERITORIJOS ŽEMĖS PAVIRŠIAUS SKAITMENINIO MODELIO IR PAVIRŠIAUS SKAITMENINIO MODELIO SUKŪRIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS
Nuorodos numeris:
679938
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72300000
-
Duomenų paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas neskaidomas į pirkimo objekto dalis, nes atnaujinamas homogeniškas duomenų rinkinys. Atnaujinimas turi būti atliekamas vienodais metodais ir principais, kurie užtikrina viso erdvinių duomenų rinkinio vieningą duomenų struktūrą, suderinamumą ir tikslumą.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72000000
-
IT paslaugos: konsultavimas, programinės įrangos kūrimas, internetas ir aptarnavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Tiekėjas turi būti įsidiegęs kokybės vadybos sistemą kartografijos ir (ar) fotogrametrijos, ir (ar) erdvinių duomenų kūrimo srityje, atitinkančią ISO 9001 (arba LST EN ISO 9001) standartą arba lygiavertę kokybės vadybos sistemą.
2. Perkančioji organizacija tiekėjams taiko kvalifikacinius reikalavimus.
3. Perkamos paslaugos ir jų kiekiai nurodyti pirkimo dokumentuose.
2. Perkančioji organizacija tiekėjams taiko kvalifikacinius reikalavimus.
3. Perkamos paslaugos ir jų kiekiai nurodyti pirkimo dokumentuose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2023-12-31
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Perkančioji organizacija prašo pateikti pasiūlymo užtikrinimą.
Pasiūlymo užtikrinimas turi galioti ne trumpiau kaip 90 dienų.
Pasiūlymo užtikrinimo vertė turi būti ne mažesnė kaip 5000,00 Eur.
Pasiūlymo užtikrinimas turi galioti ne trumpiau kaip 90 dienų.
Pasiūlymo užtikrinimo vertė turi būti ne mažesnė kaip 5000,00 Eur.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutartis įsigalioja po jos pasirašymo ir pateikus 5 procentų Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją.
2. Jeigu Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės nesuteikia paslaugų per paslaugų teikimo grafike nustatytus terminus, Pirkėjas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir neribodamas kitų savo teisių gynimo būdų pradėti skaičiuoti 0,05 procento dydžio delspinigius nuo Sutarties kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną, bet ne ilgiau kaip 10 darbo dienų. Suėjus 10 dienų terminui, taikoma 10 procentų dydžio bauda nuo Sutarties kainos.
3. Jei Paslaugų teikėjas nepradėjo vykdyti Sutarties arba pradėjo, bet įvykdė mažiau nei 30 proc. ir atsisakė suteikti paslaugas, Paslaugų teikėjas moka Pirkėjui 30 proc. dydžio baudą nuo visos Sutarties kainos, o Pirkėjas turi teisę nutraukti Sutartį dėl esminio Sutarties pažeidimo.
4. Jeigu Paslaugų teikėjas atsisako garantiniu laikotarpiu taisyti nustatytus trūkumus ir klaidas, moka Pirkėjui 30 procentų dydžio baudą nuo Sutarties kainos.
2. Jeigu Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės nesuteikia paslaugų per paslaugų teikimo grafike nustatytus terminus, Pirkėjas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir neribodamas kitų savo teisių gynimo būdų pradėti skaičiuoti 0,05 procento dydžio delspinigius nuo Sutarties kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną, bet ne ilgiau kaip 10 darbo dienų. Suėjus 10 dienų terminui, taikoma 10 procentų dydžio bauda nuo Sutarties kainos.
3. Jei Paslaugų teikėjas nepradėjo vykdyti Sutarties arba pradėjo, bet įvykdė mažiau nei 30 proc. ir atsisakė suteikti paslaugas, Paslaugų teikėjas moka Pirkėjui 30 proc. dydžio baudą nuo visos Sutarties kainos, o Pirkėjas turi teisę nutraukti Sutartį dėl esminio Sutarties pažeidimo.
4. Jeigu Paslaugų teikėjas atsisako garantiniu laikotarpiu taisyti nustatytus trūkumus ir klaidas, moka Pirkėjui 30 procentų dydžio baudą nuo Sutarties kainos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-21
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-08-21
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų atplėšimo procedūrą vykdo Viešųjų pirkimų nuolatinė komisija. Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjams dalyvauti neleidžiama.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
[email protected]
VI.5)
Paskelbimo data
2023-07-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |