Lietuvos sveikatos mokslų universiteto gydymo paskirties pastato lifto keitimo darbų ir darbo projekto parengimo pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas
302536989
A. Mickevičiaus g. 9
Kaunas
44307
LT
Asmuo ryšiams:
Loreta Chaziachmetova
Telefonas:
+370 37372173
El. paštas:
loreta.chaziachmetova@lsmuni.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://lsmuni.lt/lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/18202
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=728893Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=728893&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto gydymo paskirties pastato lifto keitimo darbų ir darbo projekto parengimo pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45313100
-
Liftų montavimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto gydymo paskirties pastato lifto keitimo darbų ir darbo projekto parengimo pirkimas pagal parengtą techninę užduotį.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 49586.78
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71220000
-
Architektūrinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto gydymo paskirties pastato lifto keitimo darbų ir darbo projekto parengimo pirkimas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 49586.78
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra jo pašalinimo pagrindų. Šio reikalavimo atitikties įrodymui tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindų jo pašalinti iš pirkimo dėl konkurso sąlygų 3.9 punkte nurodytų pašalinimo pagrindų.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jei Rangovas dėl savo kaltės neįvykdo Darbų nustatytu terminu, tai Užsakovas privalo, be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, už kiekvieną termino praleidimo dieną pradėti skaičiuoti tokio dydžio baudas šia tvarka:
nuo kitos dienos po to, kai Darbai turėjo būti baigti (Specialiųjų sąlygų 3.2. p.) - 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo neįvykdytų Darbų kainos be PVM, už kiekvieną termino praleidimo dieną iki atitinkamo (darbų atlikimo, darbų perdavimo – priėmimo) akto pasirašymo dienos (ši diena įskaitoma).
nuo kitos dienos po to, kai Darbai turėjo būti baigti (Specialiųjų sąlygų 3.2. p.) - 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo neįvykdytų Darbų kainos be PVM, už kiekvieną termino praleidimo dieną iki atitinkamo (darbų atlikimo, darbų perdavimo – priėmimo) akto pasirašymo dienos (ši diena įskaitoma).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-29
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-29
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |