Lietuvos sveikatos priežiūros specialistų kompetencijų platformos informacinės sistemos sukūrimo ir diegimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos
191352247
Juozapavičiaus g. 9, Vilniaus m., Vilniaus m. sav.
Vilnius
LT-09311
LT
Asmuo ryšiams:
Vidas Semėnas
Telefonas:
+370 52615177
El. paštas:
vidas.semenas@vaspvt.gov.lt
Faksas:
+370 52127310
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vaspvt.gov.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5234
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=701509Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=701509&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Lietuvos sveikatos priežiūros specialistų kompetencijų platformos informacinės sistemos sukūrimo ir diegimo paslaugos
Nuorodos numeris:
2023
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72000000
-
IT paslaugos: konsultavimas, programinės įrangos kūrimas, internetas ir aptarnavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija) siekia įgyvendinti Lietuvos sveikatos priežiūros specialistų kompetencijų platformos informacinės sistemos (toliau – Kompetencijų platforma) sukūrimo, diegimo ir garantinės priežiūros projektą. Kompetencijų platformos projekto tikslas-kaupti sveikatos priežiūros (asmens sveikatos priežiūros, visuomenės sveikatos priežiūros bei papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros), kitos sveikatinimo veiklos ir farmacijos specialistų (toliau kartu – Specialistai) profesinės kvalifikacijos tobulinimo ar kompetencijos įgijimo duomenis, jų pagrindu vykdyti Specialistų profesinės kvalifikacijos tobulinimo planavimą, jo vykdymo stebėseną, vertinimą, licencijuojamos veiklos sąlygų laikymosi priežiūrą bei užtikrinti visų Specialistų kompetencijų profesinės kvalifikacijos tobulinimo proceso dalyvių sąveiką.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 822914.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72000000
-
IT paslaugos: konsultavimas, programinės įrangos kūrimas, internetas ir aptarnavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo apimtis:
1. Sistemos sukūrimas ir įdiegimas;
2. Sistemos garantinio aptarnavimo paslaugos;
3. Papildomos paslaugos (preliminari papildomų paslaugų apimtis – 1000 darbo valandų, kurios gali būti panaudotos iki Sistemos bandomosios eksploatacijos etapo pabaigoje sudaryto paslaugų perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos į. Perkančioji organizacija neįsipareigoja užsakyti viso nurodyto preliminaraus papildomų paslaugų valandų kiekio.)
1. Sistemos sukūrimas ir įdiegimas;
2. Sistemos garantinio aptarnavimo paslaugos;
3. Papildomos paslaugos (preliminari papildomų paslaugų apimtis – 1000 darbo valandų, kurios gali būti panaudotos iki Sistemos bandomosios eksploatacijos etapo pabaigoje sudaryto paslaugų perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos į. Perkančioji organizacija neįsipareigoja užsakyti viso nurodyto preliminaraus papildomų paslaugų valandų kiekio.)
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 822914.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
44
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Kompetencijų platformos sukūrimo ir įdiegimo paslaugų teikimo terminas Šalių susitarimu gali būti pratęstas pratęstas ne ilgesniam kaip 6 mėnesių laikotarpiui, pratęsimų skaičius nėra ribojamas. Pratęsimo aplinkybės išdėstytos pirkimo priedo Nr.22. (sutarties projektas) 14.2 punkte.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto „Sveikatos priežiūros specialistų kompetencijų platformos sukūrimas“, projekto kodas Nr. 09-001-P-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Su pasiūlymu teikiamas tik EBVPD (Pirkimo sąlygų 4 priedas „EBVPD“ (XML formatu) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, atitinka pirkimo dokumentuose pagal VPĮ įstatymo 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacijos reikalavimus ir, jei taikoma, reikalavimus dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi (toliau visi kartu – reikalavimai). Perkančioji organizacija su pasiūlymu nereikalauja pateikti lentelėje nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų. Šių dokumentų prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo prieš nustatant laimėjusį pasiūlymą. Perkančioji organizacija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti kandidatų ar dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūros atlikimą.
2.Pašalinimo pagrindai taikomi tiekėjui (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – visiems tos grupės nariams) ir ūkio subjektams, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi.
Kiti reikalavimai dėl tiekėjo ir, jei taikoma, subtiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo bei jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti Pirkimo sąlygų 2 priedas „Tiekėjų pašalinimo pagrindai“
2.Pašalinimo pagrindai taikomi tiekėjui (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – visiems tos grupės nariams) ir ūkio subjektams, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi.
Kiti reikalavimai dėl tiekėjo ir, jei taikoma, subtiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo bei jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti Pirkimo sąlygų 2 priedas „Tiekėjų pašalinimo pagrindai“
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo Paslaugų teikėjas pateikia Paslaugų gavėjui Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo raštą) 50 000,00 (penkiasdešimt tūkstančių) Eurų sumai.
Už tinkamai ir kokybiškai suteiktas Paslaugas, Paslaugų gavėjas su Paslaugų teikėju atsiskaito etapais ( 10 proc., 45 proc., 45 proc.) , mokėjimo nurodymu, pinigus pervesdamas į Paslaugų teikėjo Sutartyje nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) darbo dienų nuo priėmimo atitinkamo etapo paslaugų, suteiktų paslaugų perdavimo-priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos faktūros gavimo ir patvirtinimo informacinėje sistemoje „E. sąskaita“ dienos (elektroninės paslaugos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu www.esaskaita.eu.).
Už tinkamai ir kokybiškai suteiktas Paslaugas, Paslaugų gavėjas su Paslaugų teikėju atsiskaito etapais ( 10 proc., 45 proc., 45 proc.) , mokėjimo nurodymu, pinigus pervesdamas į Paslaugų teikėjo Sutartyje nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) darbo dienų nuo priėmimo atitinkamo etapo paslaugų, suteiktų paslaugų perdavimo-priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos faktūros gavimo ir patvirtinimo informacinėje sistemoje „E. sąskaita“ dienos (elektroninės paslaugos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu www.esaskaita.eu.).
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-09
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-09
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
A.Juozapavičiaus g.9, Vilnius
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos administracinis teismas
Žygimantų g. 2
Vilnius
01102
LT
Telefonas:
+370 2648703
El. paštas:
vilniaus.administracinis@teismas.lt
Faksas:
+370 2648701
Interneto adresas:
https://vaat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-04
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |