Lietuvos sveikatos priežiūros specialistų kompetencijų platformos IS sukūrimo ir įdiegimo techninės priežiūros paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos
191352247
Juozapavičiaus g. 9, Vilniaus m., Vilniaus m. sav.
Vilnius
09311
LT
Asmuo ryšiams:
Vidas Semėnas
Telefonas:
+370 52615177
El. paštas:
vidas.semenas@vaspvt.gov.lt
Faksas:
+370 52127310
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vaspvt.gov.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5234
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=727531Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=727531&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Lietuvos sveikatos priežiūros specialistų kompetencijų platformos IS sukūrimo ir įdiegimo techninės priežiūros paslaugų pirkimas
Nuorodos numeris:
KP kūrimo ir diegimo techninė priežiūra
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72220000
-
Sistemų ir techninės konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Lietuvos sveikatos priežiūros specialistų kompetencijų platformos IS kūrimo ir įdiegimo techninės priežiūros paslaugų pirkimas apima: 1. Kompetencijų platformos kūrimo ir įdiegimo techninės priežiūros paslaugas. 2. Kompetencijų platformos dokumentacijos parengimo ir (ar) atnaujinimo paslaugas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 100333.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72220000
-
Sistemų ir techninės konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Lietuvos sveikatos priežiūros specialistų kompetencijų platformos IS sukūrimo ir įdiegimo paslaugų techninės priežiūros paslaugų pirkimas apima: 1. Kompetencijų platformos sukūrimo ir įdiegimo paslaugų techninės priežiūros paslaugas. 2. Kompetencijų platformos dokumentacijos parengimo ir (ar) atnaujinimo paslaugas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 100333.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
10
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta ne daugiau kaip 6 (šešių) mėnesių laikotarpiui, pratęsimų skaičius nėra ribojamas, t .y. paslaugų terminas gali būti pratęstas 1 k. 6 (šešių) mėnesių laikotarpiui ar 2 kartus po 3 mėn., 3 kartus po 2 mėn. ir t.t.. Kitos sutarties pratęsimo sąlygos aptartos sutarties projekte.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
PROJEKTO „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS SPECIALISTŲ KOMPETENCIJŲ PLATFORMOS SUKŪRIMAS“, PROJEKTO KODAS NR. 09-001-P-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Su pasiūlymu teikiamas tik EBVPD (užpildytas PF 3 priedas „EBVPD“), kurio teikimo tvarka ir kiti reikalavimai yra nurodyti Bendrųjų sąlygų (BS) 9 skyriaus „EBVPD pateikimo tvarka ir EBVPD pateikiamos informacijos patvirtinimo priemonės“ nuostatose. Perkančioji organizacija su pasiūlymu nereikalauja pateikti lentelėje nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų.
Komisija, prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą, tikrina ir įvertina ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų ir CVP IS priemonėmis reikalauja, kad ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą (iki pasiūlymų eilės nustatymo) pateikęs tiekėjas (galimas laimėtojas) pateiktų skaitmenines kopijas aktualių dokumentų, patvirtinančių Pirkimo dokumentuose nustatytų tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą (pagal BS 18.3 punktą, SS 8.4.6 papunktį).
Perkančioji organizacija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūrų atlikimą.
Pašalinimo pagrindų nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo turi atitikti tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, taip pat visi tiekėjų grupės nariai (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas.
Komisija, prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą, tikrina ir įvertina ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų ir CVP IS priemonėmis reikalauja, kad ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą (iki pasiūlymų eilės nustatymo) pateikęs tiekėjas (galimas laimėtojas) pateiktų skaitmenines kopijas aktualių dokumentų, patvirtinančių Pirkimo dokumentuose nustatytų tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą (pagal BS 18.3 punktą, SS 8.4.6 papunktį).
Perkančioji organizacija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūrų atlikimą.
Pašalinimo pagrindų nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo turi atitikti tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, taip pat visi tiekėjų grupės nariai (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Teikėjas privalo per 10 d. d. po Sutarties pasirašymo dienos savo sąskaita pateikti 6000 Eur dydžio banko ar kitos kredito įstaigos išduotą Sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo banko garantiją , ar draudimo bendrovės išduotą laidavimo draudimo raštą.
Mokėjimai -numatomi etapais:
1. Teikėjui kokybiškai suteikus Techninės specifikacijos lentelės Nr. 4 (toliau-TP) 1 - 2 punktuose nurodytas paslaugas -10 % visos Sutarties sumos;
2. suteikus TP 3 - 5 punktuose nurodytas paslaugas -20 % ;
3. suteikus TP 6 - 7 punktuose nurodytas paslaugas -20 % ;
4. suteikus TP 8 ir 12 punktuose nurodytas paslaugas- 30 % ;
5. suteikus ir atnaujinus Techninės specifikacijos lentelėje Nr. 5 nurodytus dokumentus -20 % .
Mokėjimai -numatomi etapais:
1. Teikėjui kokybiškai suteikus Techninės specifikacijos lentelės Nr. 4 (toliau-TP) 1 - 2 punktuose nurodytas paslaugas -10 % visos Sutarties sumos;
2. suteikus TP 3 - 5 punktuose nurodytas paslaugas -20 % ;
3. suteikus TP 6 - 7 punktuose nurodytas paslaugas -20 % ;
4. suteikus TP 8 ir 12 punktuose nurodytas paslaugas- 30 % ;
5. suteikus ir atnaujinus Techninės specifikacijos lentelėje Nr. 5 nurodytus dokumentus -20 % .
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-20
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-20
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
A. Juozapavičiaus g.9, Vilnius
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos administracinis teismas
Žygimantų g. 2
Vilnius
01102
LT
Telefonas:
+370 2648703
El. paštas:
vilniaus.administracinis@teismas.lt
Faksas:
+370 2648701
Interneto adresas:
https://vaat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |