M-Lab baldai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Kauno technologijos universitetas
111950581
K. Donelaičio g. 73
Kaunas
44249
LT
Asmuo ryšiams:
Kęstutis Kliopovas
Telefonas:
+370 37300056
El. paštas:
kestutis.kliopovas@ktu.lt
Faksas:
+370 37300989
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
Pagrindinis adresas:
https://ktu.edu
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6709
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=666229Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=666229&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
M-Lab baldai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39100000
-
Baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
pirkimas skaidomas į dvi pirkimo dalis:
I-a pirkimo dalis – „Minkšti baldai“;
II-a pirkimo dalis – „Kieti baldai“.
I-a pirkimo dalis – „Minkšti baldai“;
II-a pirkimo dalis – „Kieti baldai“.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Minkšti baldai
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39110000
-
Sėdimieji baldai, kėdės ir susiję produktai bei dalys
39150000
-
Įvairūs baldai bei įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
darbo kėdės, konferencijų kėdės, lankytojų kėdės, minkštasuoliai, balkono kėdės, valgomojo kėdės, pufai, hamakai, lova, sofos, koridoriaus lentynos su sėdima vieta
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas atliekamas vykdant Europos struktūrinių fondų finansuojamą projektą „Fizinių ir technologinių mokslų eksperimentinių ir prototipavimo laboratorijų centras ,,M-Lab“ (projekto Nr.01.1.1-CPVA-V-701-13-0002).
II.2.14)
Papildoma informacija
Prekės turi būti pristatytos ir sumontuotos per 3 (tris) mėnesius nuo Sutarties
įsigaliojimo momento. Reikalaujamas pasiūlymo užtikrinimas - 8250 Eur.
įsigaliojimo momento. Reikalaujamas pasiūlymo užtikrinimas - 8250 Eur.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Kieti baldai
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39110000
-
Sėdimieji baldai, kėdės ir susiję produktai bei dalys
39150000
-
Įvairūs baldai bei įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Stalai ir jų elementai, lentynos, spintos, virtuvės baldų komplektai, kabyklos, laidų loviai, pertvaros, kėdės, atliekų rūšiavimo šiukšliadėžės.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas atliekamas vykdant Europos struktūrinių fondų finansuojamą projektą „Fizinių ir technologinių mokslų eksperimentinių ir prototipavimo laboratorijų centras ,,M-Lab“ (projekto Nr.01.1.1-CPVA-V-701-13-0002).
II.2.14)
Papildoma informacija
Prekės turi būti pristatytos ir sumontuotos per 3 (tris) mėnesius nuo Sutarties
įsigaliojimo momento.
Reikalaujamas pasiūlymo užtikrinimas - 18800,00 EUR.
įsigaliojimo momento.
Reikalaujamas pasiūlymo užtikrinimas - 18800,00 EUR.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį
viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią
kompetetingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią,
kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7,kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3 p. 16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią
kompetetingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią,
kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7,kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3 p. 16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas Civiliniame Kodekse numatytais prievolių įvykdymo užtikrinimo būdais – netesybomis ir delspinigiais. Pardavėjas, pažeidęs Prekių pateikimo terminą, moka Pirkėjui 0,02 % dydžio delspinigius už kiekvieną vėlavimo dieną nuo laiku nepateiktų Prekių vertės su PVM. Jeigu Sutartis nutraukiama dėl esminio Sutarties pažeidimo, kaltoji Šalis privalo mokėti kitai Šaliai 5 (penkis) procentus Sutarties kainos su PVM baudą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-11-15
Vietos laikas:
10:30
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-11-15
Vietos laikas:
10:30
Vieta:
KTU Teisės ir pirkimų skyrius, K. Donelaičio g. 73-104, Kaunas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai vokų atplėšimo procedūroje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |