Maisto atliekų išvežimo paslauga
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninė
302583800
Josvainių g. 2
Kaunas
47144
LT
Asmuo ryšiams:
Loreta Kapočienė
Telefonas:
+370 37342391
El. paštas:
loreta.kapociene@kaunoligonine.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoligonine.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/22248
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=676598Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=676598&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Maisto atliekų išvežimo paslauga
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90511000
-
Atliekų rinkimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Numatomas maksimalus susidarančių maisto atliekų kiekis 50000 kg.
Paslaugų teikėjas turi užtikrinti surinktų netinkamų vartoti maisto atliekų tvarkymą, išvežant jas į tvarkymo įmonę, turinčią leidimą tokiai veiklai vykdyti arba, turint leidimą, pačiam atlikti tvarkymo darbus.
Paslaugų teikėjas turi užtikrinti surinktų netinkamų vartoti maisto atliekų tvarkymą, išvežant jas į tvarkymo įmonę, turinčią leidimą tokiai veiklai vykdyti arba, turint leidimą, pačiam atlikti tvarkymo darbus.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90511000
-
Atliekų rinkimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Adresai nurodyti pirkimo dokumentuose.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Numatomas maksimalus susidarančių maisto atliekų kiekis 50.000 kg. Paslaugų teikėjas turi užtikrinti surinktų netinkamų vartoti maisto atliekų tvarkymą, išvežant jas į tvarkymo įmonę, turinčią leidimą tokiai veiklai vykdyti arba, turint leidimą, pačiam atlikti tvarkymo darbus
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjas pateiktų užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą EBVPD pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo bus prašomi dokumentai, patvirtinantys pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1.Paslaugų teikėjui dėl savo kaltės laiku nesuteikus Paslaugų per Sutartyje ar Užsakovo numatytą terminą, Užsakovas turi teisę pradėti skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius nuo Paslaugų kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną iki sutartinių įsipareigojimų įvykdymo dienos, bet ne ilgiau kaip 30 dienų nuo termino praleidimo dienos. Praėjus 30 dienų terminui, Užsakovas gali vienašališkai nutraukti Sutartį arba skaičiuoti delspinigius toliau.
2. Paslaugų Teikėjas, neįvykdęs ar tinkamai neįvykdęs Sutartyje ar jos prieduose nustatytų įsipareigojimų nustatytais terminais, Pirkėjui pareikalavus, privalo sumokėti dėl Sutarties netinkamo įvykdymo vienkartinę baudą, lygią 20 (dvidešimt) procentų nuo Užsakymo vertės.
3. Galimas Pirkėjo tiesioginis atsiskaitymas su subteikėjais. Jeigu subteikėjas išreiškia norą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, turi būti sudaroma trišalė sutartis tarp Pirkėjo, pirkimo sutartį sudariusio Teikėjo ir jo subteikėjo.
2. Paslaugų Teikėjas, neįvykdęs ar tinkamai neįvykdęs Sutartyje ar jos prieduose nustatytų įsipareigojimų nustatytais terminais, Pirkėjui pareikalavus, privalo sumokėti dėl Sutarties netinkamo įvykdymo vienkartinę baudą, lygią 20 (dvidešimt) procentų nuo Užsakymo vertės.
3. Galimas Pirkėjo tiesioginis atsiskaitymas su subteikėjais. Jeigu subteikėjas išreiškia norą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, turi būti sudaroma trišalė sutartis tarp Pirkėjo, pirkimo sutartį sudariusio Teikėjo ir jo subteikėjo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-12-09
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-03-09
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-12-09
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
VšĮ Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninė, Viešųjų pirkimų sk., adresas Hipodromo g. 13, Kaunas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais viešojo pirkimo komisijos posėdyje nedalyvauja. Perkančioji organizacija neteiks tiekėjams informacijos apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus bei pasiūlymo kainas, kol nebus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pagal LR Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrių.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-11-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |