Maisto atliekų rūšiavimo (paruošimo apdoroti) linija ir jos montavimo darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras
163743744
Liepų g. 15
Klaipėda
LT-92138
LT
Asmuo ryšiams: Vitalija Bičkauskienė
Telefonas: +370 64960410
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kratc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=677835
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Aplinka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Maisto atliekų rūšiavimo (paruošimo apdoroti) linija ir jos montavimo darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45220000  -  Inžinerijos ir statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija, siekia įsigyti maisto atliekų rūšiavimo (paruošimo apdoroti) liniją, kuri skirta apdoroti rūšiuojamuoju būdu surinktas maisto atliekas iš Klaipėdos miesto ir kitų Klaipėdos regiono savivaldybių, prieš tiekiant jas į maisto atliekų apdorojimo depakerį.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45220000  -  Inžinerijos ir statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Šio pirkimo objektas - nauja maisto atliekų rūšiavimo (paruošimo apdoroti) linija ir jos montavimo darbai (įskaitant instaliavimą, paleidimą) (toliau – prekės ir darbai). Perkamas objektas apima ne tik prekę, bet ir visus darbus, kokių reikia suprojektuoti ir atlikti darbus, kad pasiekti nustatytus techninius reikalavimus ir funkcines savybes nepriklausomai nuo to, ar tokie darbai yra aprašyti pateiktuose dokumentuose, ar ne. Jeigu pirkimo dokumentuose konkretus modelis ar šaltinis, konkretus procesas ar prekės ženklas, standartas, patentas, tipai, konkreti kilmė ar gamyba, tai reiškia, kad perkančioji organizacija priima ir lygiaverčius gaminius ar sprendinius. Pareiga įrodyti lygiavertiškumą tenka teikėjui.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 8
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Įranga ir montavimo darbai perkami įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą Nr. 05.2.1.-APVA-R-008-31-0005 „Maisto atliekų apdorojimo infrastruktūros sukūrimas Klaipėdos RATC“, kurio įgyvendinimą prižiūri LR AM Aplinkos projektų valdymo agentūra.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai/ subteikėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus pirkimo dokumentų 3 skyriuje. Tiekėjas Pasiūlyme turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Tiekėjas per paskutinius 5 metus iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos yra tinkamai sumontavęs bent vieną atliekų (maisto, durpių, medžio plaušų ar pan.) rūšiavimo liniją. Dėl techninių ir profesinių pajėgumų įrodymo pateikiami sekantys dokumentai:
Raštiškas Tiekėjo patvirtinimas ir įvykdytų Įrangos (atliekų rūšiavimo linijos) ir jos montavimo darbų sutarčių sąrašas (forma pateikiama Konkurso sąlygų 8 priede), nurodant sutarčių bendras sumas, vykdymo datas, Užsakovus bei jų kontaktus. Taip pat pateikiamas Užsakovo (-ų) raštiškas (-i) patvirtinimas (-ai) apie tinkamai įvykdytą (-as) ir ar vykdomą (-as) sutartį (-is).
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai - delspinigiai ir baudos.
Už laiku suteiktus kokybiškus, Sutartyje nustatytus reikalavimus atitinkančius atliktus Darbus, Užsakovas atsiskaito su Rangovu etapais:
1) 35 % (pagal susitarimą) Darbų kainos (be PVM/ su PVM) avansas sumokamas per 10 darbo dienų po sutarties įsigaliojimo ir sutarties įvykdymo užtikrinimo gavimo dienos;
2) 35 % (pagal susitarimą) Darbų kainos (be PVM/ su PVM) avansas sumokamas per 10 darbo dienų po sutarties įsigaliojimo ir sutarties įvykdymo užtikrinimo gavimo dienos;
3) Rangovui atlikus visus Techninėje specifikacijoje nurodytus Darbus ir Sutarties Šalims pasirašius Aktą, 30 % (pagal susitarimą) Darbų kainos (be PVM/ su PVM) - galutinis mokėjimas – sumokamas ne vėliau kaip per 30 dienų pagal Rangovo pateiktus ir Užsakovo priimtus Sąskaitą ir Aktą „E.Sąskaita“ informacinėje sistemoje.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-05
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-01-05
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
UAB Klaipėdos atliekų tvarkymo centras, Tomo g.2.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Kadangi pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinti su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

KLAIPĖDOS APYGARDOS TEISMAS
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-02

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

ne
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.