Maisto atliekų rūšiavimo (paruošimo apdoroti) linija ir jos montavimo darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras
163743744
Liepų g. 15
Klaipėda
LT-92138
LT
Asmuo ryšiams:
Vitalija Bičkauskienė
Telefonas:
+370 64960410
El. paštas:
vitalija.bickauskiene@kratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6163
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=678921Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=678921&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Maisto atliekų rūšiavimo (paruošimo apdoroti) linija ir jos montavimo darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45220000
-
Inžinerijos ir statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija, siekia įsigyti maisto atliekų rūšiavimo (paruošimo apdoroti) liniją, kuri skirta apdoroti rūšiuojamuoju būdu surinktas maisto atliekas iš Klaipėdos miesto ir kitų Klaipėdos regiono savivaldybių, prieš tiekiant jas į maisto atliekų apdorojimo depakerį.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45220000
-
Inžinerijos ir statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šio pirkimo objektas - nauja maisto atliekų rūšiavimo (paruošimo apdoroti) linija ir jos montavimo darbai (įskaitant instaliavimą, paleidimą) (toliau – prekės ir darbai). Perkamas objektas apima ne tik prekę, bet ir visus darbus, kokių reikia suprojektuoti ir atlikti darbus, kad pasiekti nustatytus techninius reikalavimus ir funkcines savybes nepriklausomai nuo to, ar tokie darbai yra aprašyti pateiktuose dokumentuose, ar ne. Jeigu pirkimo dokumentuose konkretus modelis ar šaltinis, konkretus procesas ar prekės ženklas, standartas, patentas, tipai, konkreti kilmė ar gamyba, tai reiškia, kad perkančioji organizacija priima ir lygiaverčius gaminius ar sprendinius. Pareiga įrodyti lygiavertiškumą tenka teikėjui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto identifikacijos duomenys: Įranga ir montavimo darbai perkami įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą Nr. 05.2.1.-APVA-R-008-31-0005 „Maisto atliekų apdorojimo infrastruktūros sukūrimas Klaipėdos RATC“, kurio įgyvendinimą prižiūri LR AM Aplinkos projektų valdymo agentūra.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai/ subteikėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus pirkimo dokumentų 3 skyriuje. Tiekėjas Pasiūlyme turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Tiekėjas per paskutinius 5 metus iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos yra tinkamai sumontavęs bent vieną atliekų (maisto, durpių, medžio plaušų ar pan.) rūšiavimo liniją. Dėl techninių ir profesinių pajėgumų įrodymo pateikiami sekantys dokumentai:
Raštiškas Tiekėjo patvirtinimas ir įvykdytų Įrangos (atliekų rūšiavimo linijos) ir jos montavimo darbų sutarčių sąrašas (forma pateikiama Konkurso sąlygų 8 priede), nurodant sutarčių bendras sumas, vykdymo datas, Užsakovus bei jų kontaktus. Taip pat pateikiamas Užsakovo (-ų) raštiškas (-i) patvirtinimas (-ai) apie tinkamai įvykdytą (-as) ir ar vykdomą (-as) sutartį (-is).
Raštiškas Tiekėjo patvirtinimas ir įvykdytų Įrangos (atliekų rūšiavimo linijos) ir jos montavimo darbų sutarčių sąrašas (forma pateikiama Konkurso sąlygų 8 priede), nurodant sutarčių bendras sumas, vykdymo datas, Užsakovus bei jų kontaktus. Taip pat pateikiamas Užsakovo (-ų) raštiškas (-i) patvirtinimas (-ai) apie tinkamai įvykdytą (-as) ir ar vykdomą (-as) sutartį (-is).
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai - delspinigiai ir baudos.
Už laiku suteiktus kokybiškus, Sutartyje nustatytus reikalavimus atitinkančius atliktus Darbus, Užsakovas atsiskaito su Rangovu etapais:
1) 35 % (pagal susitarimą) Darbų kainos (be PVM/ su PVM) avansas sumokamas per 10 darbo dienų po sutarties įsigaliojimo ir sutarties įvykdymo užtikrinimo gavimo dienos;
2) 35 % (pagal susitarimą) Darbų kainos (be PVM/ su PVM) avansas sumokamas per 10 darbo dienų po sutarties įsigaliojimo ir sutarties įvykdymo užtikrinimo gavimo dienos;
3) Rangovui atlikus visus Techninėje specifikacijoje nurodytus Darbus ir Sutarties Šalims pasirašius Aktą, 30 % (pagal susitarimą) Darbų kainos (be PVM/ su PVM) - galutinis mokėjimas – sumokamas ne vėliau kaip per 30 dienų pagal Rangovo pateiktus ir Užsakovo priimtus Sąskaitą ir Aktą „E.Sąskaita“ informacinėje sistemoje.
Už laiku suteiktus kokybiškus, Sutartyje nustatytus reikalavimus atitinkančius atliktus Darbus, Užsakovas atsiskaito su Rangovu etapais:
1) 35 % (pagal susitarimą) Darbų kainos (be PVM/ su PVM) avansas sumokamas per 10 darbo dienų po sutarties įsigaliojimo ir sutarties įvykdymo užtikrinimo gavimo dienos;
2) 35 % (pagal susitarimą) Darbų kainos (be PVM/ su PVM) avansas sumokamas per 10 darbo dienų po sutarties įsigaliojimo ir sutarties įvykdymo užtikrinimo gavimo dienos;
3) Rangovui atlikus visus Techninėje specifikacijoje nurodytus Darbus ir Sutarties Šalims pasirašius Aktą, 30 % (pagal susitarimą) Darbų kainos (be PVM/ su PVM) - galutinis mokėjimas – sumokamas ne vėliau kaip per 30 dienų pagal Rangovo pateiktus ir Užsakovo priimtus Sąskaitą ir Aktą „E.Sąskaita“ informacinėje sistemoje.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-12-19
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-12-19
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
UAB Klaipėdos atliekų tvarkymo centras, Tomo g.2.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Kadangi pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinti su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
KLAIPĖDOS APYGARDOS TEISMAS
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |