Maitinimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Marijampolės savivaldybės administracija
188769113
J. Basanavičiaus a. 1
Marijampolė
68307
LT
Asmuo ryšiams:
Karolina Šunskytė
Telefonas:
+370 34390020
El. paštas:
karolina.sunskyte@marijampole.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.marijampole.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5577
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=722979Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=722979&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Maitinimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55500000
-
Valgyklų ir pagaminto valgio tiekimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – maitinimo paslaugos. Paslaugų teikimo vieta: Marijampolės socialinės pagalbos centras, Bažnyčios g. 19, Marijampolė. Pirkimą atlikti pavedė – Marijampolės socialinės pagalbos centras, įstaigos kodas 151388723.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 190000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55500000
-
Valgyklų ir pagaminto valgio tiekimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Bažnyčios g. 19, Marijampolė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – maitinimo paslaugos. Paslaugų teikimo vieta: Marijampolės socialinės pagalbos centras, Bažnyčios g. 19, Marijampolė. Pirkimą atlikti pavedė – Marijampolės socialinės pagalbos centras, įstaigos kodas 151388723.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 190000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
25
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Pavedimą suteikusiai perkančiajai organizacijai sutarties galiojimo metu nupirkus paslaugų mažiau nei sutarties 3.1 punkte nurodytos vertės, paslaugų teikimo terminas abipusiu Šalių susitarimu gali būti pratęsiamas tomis pačiomis sąlygomis dar 2 (dviejų) mėnesių laikotarpiui iki pavedimą suteikusi perkančioji organizacija nupirks sutarties 3.1 punkte nurodytą vertę.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Sutarties galiojimo terminą sudaro: 24 (dvidešimt keturi) mėnesiai paslaugų teikimo terminas ir 30 (trisdešimt) k. d. apmokėjimo už suteiktas paslaugas terminas.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, kartu su pasiūlymu turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą(EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjų pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
Tiekėjas privalo turėti maisto tvarkymo subjekto patvirtinimo pažymėjimą, ekonominės veiklos rūšis 56.29 G, Socialinės globos ir rūpybos įstaigų maisto tvarkymo skyrių veikla. (Reikalavimo teisinis pagrindas: Maisto tvarkymo subjektų patvirtinimo ir registravimo tvarkos aprašas, patvirtintas Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos direktoriaus 2008 m. spalio 15 d. įsakymu Nr. B1-527 „Dėl Maisto tvarkymo subjektų patvirtinimo ir registravimo reikalavimų patvirtinimo“). Pateikiama: Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos išduotą maisto tvarkymo įmonės patvirtinimo pažymėjimo kopiją arba dokumentą, įrodantį įmonės veterinarinį patvirtinimą ir įmonei suteiktą valstybinį veterinarinės priežiūros numerį (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija).
Tiekėjas nėra įtrauktas į Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos Nepatikimų maisto tvarkymo subjektų sąrašą. Pateikiama: Paslaugų teikėjo vadovo ar jo įgalioto asmens pasirašyta laisvos formos deklaracija, kad Paslaugų teikėjas pasiūlymo pateikimo dieną nėra įtrauktas į teritorinių Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos pateiktą Nepatikimų maisto tvarkymo subjektų sąrašą.
Tiekėjas turi užtikrinti, kad pirkimo sutartį vykdys kvalifikuoti specialistai, kurių kvalifikacija turi būti ne mažesnė nei nurodyta žemiau:
turi pasiūlyti ne mažiau kaip 1 (vieną) maisto organizatorių/dietologą, kurio kvalifikacija tenkintų šiuos reikalavimus:
• turėti ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą dietetikos srityje.
Pateikiama: 1. Tiekėjo vadovo ar jo įgalioto asmens parašu patvirtintas už sutarties vykdymą atsakingų specialistų sąrašas, kuriame turi būti nurodyta:
1) vardas;
2) pavardė;
3) pareigos vykdant sutartį;
4) darbovietė;
5) patirtis.
2. Specialisto kvalifikaciją pagrindžiantys dokumentai - mokslo baigimo atestato, sertifikato ar kito (-ų) lygiaverčio (-ių) dokumento (-ų), įrodančio (-ių), kad siūlomas (-i) specialistas (-ai) yra kvalifikuotas (-i), kopija (-os). Jeigu tiekėjo kvalifikacijos atitiktį nustatytiems reikalavimams pagrindžiantys dokumentai (informacija) skelbiami viešai elektroninėse duomenų bazėse ir (ar) yra teikiami nemokamai, tokiu atveju pateikiama aktyvi nuoroda į informacijos šaltinį ir dokumento numeris.
Tiekėjas privalo turėti maisto tvarkymo subjekto patvirtinimo pažymėjimą, ekonominės veiklos rūšis 56.29 G, Socialinės globos ir rūpybos įstaigų maisto tvarkymo skyrių veikla. (Reikalavimo teisinis pagrindas: Maisto tvarkymo subjektų patvirtinimo ir registravimo tvarkos aprašas, patvirtintas Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos direktoriaus 2008 m. spalio 15 d. įsakymu Nr. B1-527 „Dėl Maisto tvarkymo subjektų patvirtinimo ir registravimo reikalavimų patvirtinimo“). Pateikiama: Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos išduotą maisto tvarkymo įmonės patvirtinimo pažymėjimo kopiją arba dokumentą, įrodantį įmonės veterinarinį patvirtinimą ir įmonei suteiktą valstybinį veterinarinės priežiūros numerį (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija).
Tiekėjas nėra įtrauktas į Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos Nepatikimų maisto tvarkymo subjektų sąrašą. Pateikiama: Paslaugų teikėjo vadovo ar jo įgalioto asmens pasirašyta laisvos formos deklaracija, kad Paslaugų teikėjas pasiūlymo pateikimo dieną nėra įtrauktas į teritorinių Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos pateiktą Nepatikimų maisto tvarkymo subjektų sąrašą.
Tiekėjas turi užtikrinti, kad pirkimo sutartį vykdys kvalifikuoti specialistai, kurių kvalifikacija turi būti ne mažesnė nei nurodyta žemiau:
turi pasiūlyti ne mažiau kaip 1 (vieną) maisto organizatorių/dietologą, kurio kvalifikacija tenkintų šiuos reikalavimus:
• turėti ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą dietetikos srityje.
Pateikiama: 1. Tiekėjo vadovo ar jo įgalioto asmens parašu patvirtintas už sutarties vykdymą atsakingų specialistų sąrašas, kuriame turi būti nurodyta:
1) vardas;
2) pavardė;
3) pareigos vykdant sutartį;
4) darbovietė;
5) patirtis.
2. Specialisto kvalifikaciją pagrindžiantys dokumentai - mokslo baigimo atestato, sertifikato ar kito (-ų) lygiaverčio (-ių) dokumento (-ų), įrodančio (-ių), kad siūlomas (-i) specialistas (-ai) yra kvalifikuotas (-i), kopija (-os). Jeigu tiekėjo kvalifikacijos atitiktį nustatytiems reikalavimams pagrindžiantys dokumentai (informacija) skelbiami viešai elektroninėse duomenų bazėse ir (ar) yra teikiami nemokamai, tokiu atveju pateikiama aktyvi nuoroda į informacijos šaltinį ir dokumento numeris.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.1)
Informacija apie tam tikrą profesiją
Paslaugą gali teikti tik tam tikros profesijos asmenys
Nurodykite atitinkamą įstatymą ar kitą teisės aktą:
Tiekėjas turi užtikrinti, kad pirkimo sutartį vykdys kvalifikuoti specialistai, kurių kvalifikacija turi būti ne mažesnė nei nurodyta žemiau:
turi pasiūlyti ne mažiau kaip 1 (vieną) maisto organizatorių/dietologą, kurio kvalifikacija tenkintų šiuos reikalavimus:
• turėti ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą dietetikos srityje.
turi pasiūlyti ne mažiau kaip 1 (vieną) maisto organizatorių/dietologą, kurio kvalifikacija tenkintų šiuos reikalavimus:
• turėti ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą dietetikos srityje.
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Paslaugų teikėjo pareikalavimu Užsakovas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 (dviejų šimtųjų) % delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną. Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės neatlieka Paslaugų nustatytu terminu, Užsakovas nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, turi teisę reikalauti 0,02 (dviejų šimtųjų) % dydžio delspinigių nuo neatliktų Paslaugų kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 5 (penkių) % bendros Sutarties kainos.
Sutarties įvykdymas užtikrinamas banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimu. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė: 8 500,00 EUR. Banko garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo galiojimo terminas privalo būti ne trumpesnis kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po galutinio Paslaugų atlikimo akto dienos.
Sutarties įvykdymas užtikrinamas banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimu. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė: 8 500,00 EUR. Banko garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo galiojimo terminas privalo būti ne trumpesnis kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po galutinio Paslaugų atlikimo akto dienos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-17
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-08-17
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Su CVPIS priemonėmis gautais pasiūlymais susipažįstama naudojantis CVP IS priemonėmis. Susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks pirkimo skelbime nurodyta data ir laiku.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje bei Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje ( CVP IS).
Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 374909441
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją Perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatymo 102 straipsnyje nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-04
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |