Maitinimo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus Levo Karsavino mokykla
190002411
Justiniškių g. 43
Vilnius
05128
LT
Asmuo ryšiams:
Kristina Stacevič
Telefonas:
+370 52410217
El. paštas:
kristina.stacevic@karsavino.vilnius.lm.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.karsavino.vilnius.lm.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1998
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=683014Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=683014&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Maitinimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55322000
-
Maisto gaminimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Mokinių maitinimo paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
15894210
-
Maistas mokykloms
55523100
-
Maisto mokykloms paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Justiniškių 43, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mokinių maitinimo paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta vieną kartą 12 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – įmonių finansinės padėties, pajėgumų ir tinkamumo viešųjų pirkimų procedūrai savideklaraciją. Šiuo dokumentu tiekėjai deklaruoja jog atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, o taip pat, kad nėra jų pašalinimo iš pirkimo pagrindų. Kai naudojamas EBVPD, dalyviams kartu su pasiūlymu nebereikia pateikti visų įrodomųjų dokumentų - EBVPD naudojamas kaip preliminarus įrodymas, o įrodančių dokumentų reikalaujama tik iš galimo laimėtojo.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Teikėjas nepagrįstai atsisakęs suteikti visą arba dalį paslaugos, moka Užsakovui 500 Eurų baudą už kiekvieną dieną, kuri išskaičiuojama iš Užsakovo Teikėjui mokėtinų sumų, ir (ar) Sutarties įvykdymo užtikrinimo.
Jei Tiekėjas nesilaiko maisto produktų pateikimo temperatūrinio režimo, moka Užsakovui po 500 eurų baudą už kiekvieną nustatytą atvejį. Tiekėjui baudos nesumokėjus per 5 darbo dienas, bauda išskaitoma iš Teikėjui mokėtinų sumų, ir (ar) Sutarties įvykdymo užtikrinimo
Jei Tiekėjas nesilaiko patvirtinto valgiaraščio ir/ar technologinių kortelių, moka Užsakovui po 500 eurų už kiekvieną nustatytą atvejį. Tiekėjui baudos nesumokėjus per 5 darbo dienas, bauda išskaitoma iš Teikėjui mokėtinų sumų, ir (ar) Sutarties įvykdymo užtikrinimo
Teikėjas per Nekokybiškai teikiamų paslaugų akte nurodytą terminą trūkumams pašalinti, nepašalinęs trūkumų, moka Užsakovui 500 Eur baudą, kuri išskaičiuojama iš Užsakovo Teikėjui mokėtinų sumų ir (ar) Sutarties įvykdymo užtikrinimo.
Jei Tiekėjas nesilaiko maisto produktų pateikimo temperatūrinio režimo, moka Užsakovui po 500 eurų baudą už kiekvieną nustatytą atvejį. Tiekėjui baudos nesumokėjus per 5 darbo dienas, bauda išskaitoma iš Teikėjui mokėtinų sumų, ir (ar) Sutarties įvykdymo užtikrinimo
Jei Tiekėjas nesilaiko patvirtinto valgiaraščio ir/ar technologinių kortelių, moka Užsakovui po 500 eurų už kiekvieną nustatytą atvejį. Tiekėjui baudos nesumokėjus per 5 darbo dienas, bauda išskaitoma iš Teikėjui mokėtinų sumų, ir (ar) Sutarties įvykdymo užtikrinimo
Teikėjas per Nekokybiškai teikiamų paslaugų akte nurodytą terminą trūkumams pašalinti, nepašalinęs trūkumų, moka Užsakovui 500 Eur baudą, kuri išskaičiuojama iš Užsakovo Teikėjui mokėtinų sumų ir (ar) Sutarties įvykdymo užtikrinimo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-09
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-09
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Vilniau Levo Karsavino mokykla, Justiniškių g 43, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ar jų įgalioti asmenys susipažinimo su pasiūlymais posėdžiuose nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |