Malūno g. (6.26) Pabradės m. Švenčionių raj. sav. rekonstravimas (lietaus nuotekų tinklų nauja statyba)

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Švenčionių rajono savivaldybės administracija
188766722
Vilniaus g. 19
Švenčionys
18116
LT
Asmuo ryšiams: Svetlana Aleksandrova
Telefonas: +370 61574648
Faksas: +370 38766365
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.svencionys.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=759156
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Malūno g. (6.26) Pabradės m. Švenčionių raj. sav. rekonstravimas (lietaus nuotekų tinklų nauja statyba)
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233140  -  Kelio darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Malūno g. (6.26) Pabradės m. Švenčionių raj. sav. rekonstravimas, lietaus nuotekų tinklų nauja statyba
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45233140  -  Kelio darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Malūno g. Pabradės m.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Darbų kiekiai nurodyti „Švenčionių raj. sav. Pabradės m. Statybininkų, Malūno, Karių, Tyliosios g. rekonstravimo (lietaus nuotekų tinklų naujos statybos) projektas“ techniniame projekte Nr. 19-30, specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priedas.
Pagrindiniai darbai, jų apimtys:
1.Rekonstruojamos gatvės ilgis apie 565 m, įrengti šaligatvį iš vienos pusės, įrengti lietau nuotekų ir apšvietimo tinklus.
2. Parengti darbo projektą.
3. Parengti išpildomąsias geodezines nuotraukas ir kadastrinių matavimų bylas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 18
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma. Tiekėjų pašalinimo pagrindai:
1. Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio 1 dalyje nurodyti dalyvio pašalinimo pagrindai.
2. Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio 3 dalyje nurodyti dalyvio pašalinimo pagrindai.
3. Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio 4 dalyje nurodyti dalyvio pašalinimo pagrindai
Teikėjas turi turėti teisę verstis statybos veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti. Reikalaujamos veiklos teisinis pagrindas: Lietuvos Respublikos statybos įstatymo 18 str. 1 d.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Užsakovas privalo mokėti Rangovui sumą, patvirtintą Rangovo pateiktuose mokėjimo dokumentuose per 30 dienų nuo Rangovo pateiktų mokėjimo dokumentų patvirtinimo.
Rangovas ne vėliau kaip per 10 dienų nuo Sutarties pasirašymo privalo pateikti Užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimą. Užtikrinimo suma - 5 proc. Sutarties kainos be PVM.
Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai yra banko garantija, išduota banko ar kitos kredito įstaigos (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.93 str.) arba laidavimas (laidavimo sutartis), išduotas draudimo bendrovės (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.).
Jeigu Rangovas vėluoja atlikti Darbus iki Darbų atlikimo termino pabaigos ir nepateikia Užsakovui pagrįstų įrodymų, pateisinančių Darbų vėlavimą ir (arba) nepateikia užtikrinimo dokumento, Užsakovas reikalaus delspinigių dėl vėlavimo, kurių dydis yra 0,015% Sutarties kainos per dieną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-06-03
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-06-03
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Švenčionių rajono savivaldybės administracija, Vilniaus g. 19, Švenčionys
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su CPV IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai arba jų atstovai nedalyvauja

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Interneto adresas: https://vat.teismas.lt/

VI.5)

Paskelbimo data

2024-05-22

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.