Marių g. Kaune rekonstravimo darbų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams:
Indra Jasiukaitienė
Telefonas:
+370 37220270
El. paštas:
indra.jasiukaitiene@kaunas.lt
Faksas:
+370 37223106
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4786
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=622174Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=622174&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Marių g. Kaune rekonstravimo darbų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233251
-
Dangos keitimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Marių g. Kaune rekonstravimo darbų atlikimas pagal pridedamą techninį projektą „Marių g. Kaune rekonstravimo projektas“ ir darbų kiekių žiniaraščius, darbo projekto parengimas ir darbams atlikti būtinų inžinerinių paslaugų (kadastrinių, geodezinių matavimų atlikimas, vykdymo dokumentacijos, kadastrinių matavimo bylų parengimas ir kitos inžinerinės paslaugos, reikalingos statybos užbaigimo procedūroms (kad būtų surašytas statybos užbaigimo dokumentas), suteikimas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 4879723.14
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45232420
-
Su nuotekomis susiję darbai
45310000
-
Elektros instaliacijos montavimo darbai
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Marių g., Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Marių g. Kaune rekonstravimo darbų atlikimas pagal techninį projektą „Marių g. Kaune rekonstravimo projektas“ ir darbų kiekių žiniaraščius, darbo projekto parengimas ir darbams atlikti būtinų inžinerinių paslaugų (kadastrinių, geodezinių matavimų atlikimas, vykdymo dokumentacijos, kadastrinių matavimo bylų parengimas ir kitos inžinerinės paslaugos, reikalingos statybos užbaigimo procedūroms (kad būtų surašytas statybos užbaigimo dokumentas), suteikimas. Darbų atlikimo terminas yra ne ilgiau kaip 15 mėnesių nuo statybos darbų pradžios. Į darbų atlikimo terminą neįskaitomas darbų atlikimo sustabdymo laikotarpis, kurio poreikis atsiranda ne dėl rangovo kaltės.
Projektą iš dalies numatoma finansuoti VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.
Projektą iš dalies numatoma finansuoti VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 4879723.14
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
22
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Kiekis (apimtis) gali būti keičiamas, jei neviršijama sutarties 7.4 papunktyje nurodyta vertė ir esant šioms aplinkybėms:
- duomenų apie inžinerinius tinklus, kitus objekte esančius statinius, jų įrengimą nebuvimas arba klaidingi duomenys;
- aiškiai įrodomi praleidimai, neatitikimai ar klaidos Užsakovo pateiktame Techniniame projekte ar Darbų vykdymo metu paaiškėjusios situacijos nesutapimas su Techninio projekto duomenimis, kurių Rangovas pagrįstai negalėjo numatyti;
- Darbus kontroliuojančių institucijų ar teisės aktų, susijusių su vykdomais Darbais, reikalavimų pasikeitimas Sutarties vykdymo metu;
- įvykdyto ar vykdomo Projekto vientisumo užtikrinimas;
- kai būtina atlikti papildomą, Sutartyje nenumatytą, Darbą, be kurio Rangovas negali tinkamai įvykdyti Sutarties;
- kai Techniniame projekte nurodytos Medžiagos, Įranga, prekės ar kt. turi būti keičiamos kitomis, ne brangesnėmis ir ne blogesnių savybių, Medžiagomis, Įranga, prekėmis nes jos negaminamos (neparduodamos) ir pateikiami tai įrodantys dokumentai.
Galimų pakeitimų būtinumas turi būti pagrįstas dokumentais ir įformintas susitarimu, kurį pasirašo Užsakovas ir Rangovas ir kuris laikomas neatskiriama Sutarties dalimi.
- duomenų apie inžinerinius tinklus, kitus objekte esančius statinius, jų įrengimą nebuvimas arba klaidingi duomenys;
- aiškiai įrodomi praleidimai, neatitikimai ar klaidos Užsakovo pateiktame Techniniame projekte ar Darbų vykdymo metu paaiškėjusios situacijos nesutapimas su Techninio projekto duomenimis, kurių Rangovas pagrįstai negalėjo numatyti;
- Darbus kontroliuojančių institucijų ar teisės aktų, susijusių su vykdomais Darbais, reikalavimų pasikeitimas Sutarties vykdymo metu;
- įvykdyto ar vykdomo Projekto vientisumo užtikrinimas;
- kai būtina atlikti papildomą, Sutartyje nenumatytą, Darbą, be kurio Rangovas negali tinkamai įvykdyti Sutarties;
- kai Techniniame projekte nurodytos Medžiagos, Įranga, prekės ar kt. turi būti keičiamos kitomis, ne brangesnėmis ir ne blogesnių savybių, Medžiagomis, Įranga, prekėmis nes jos negaminamos (neparduodamos) ir pateikiami tai įrodantys dokumentai.
Galimų pakeitimų būtinumas turi būti pagrįstas dokumentais ir įformintas susitarimu, kurį pasirašo Užsakovas ir Rangovas ir kuris laikomas neatskiriama Sutarties dalimi.
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas banko ar kredito unijos, ar draudimo bendrovės, ar kito turinčio teisę verstis šia veikla garantuotojo išduotu sutarties įvykdymo užtikrinimo (ne mažesniu kaip 10 proc. nuo pradinės sutarties vertės be PVM) dokumentu, delspinigiais (dėl darbų vėlavimo - 0,02 proc. nuo Pradinės Sutarties vertės (be PVM) per dieną; dėl vėluojančio mokėjimo - 0,02 proc. nuo laiku nesumokėtos sumos per dieną). Visos sutarties vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekte.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-16
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-06-23
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-16
Vietos laikas:
11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT-44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://kat.teismai.lt/lt/titulinis.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-02-23
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |