Marvelės krovininės prieplaukos statybos ir naudojimo poveikio aplinkai vertinimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB Vidaus vandens kelių direkcija
132090925
Raudondvario pl.113, LT-47186 Kaunas
Kaunas
47186
LT
Asmuo ryšiams:
Eglė Valančiūnaitė
El. paštas:
egle.valanciunaite@vvkd.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vvkd.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/287
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=731717Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=731717&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Vidaus vandenų keliai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Marvelės krovininės prieplaukos statybos ir naudojimo poveikio aplinkai vertinimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71313440
-
Poveikio aplinkai vertinimo (EIA) paslaugos (statyboms)
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Marvelės krovininės prieplaukos statybos ir naudojimo poveikio aplinkai vertinimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71313440
-
Poveikio aplinkai vertinimo (EIA) paslaugos (statyboms)
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Marvelės krovininės prieplaukos statybos ir naudojimo poveikio aplinkai vertinimas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
16
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Tiekėjai pildo Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu (https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nurodyta pirkimo sąlygose
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Nurodyta pirkimo sąlygose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Paslaugų teikėjas Sutarties įvykdymą užtikrina pateikdamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto ir turinčio licenciją banko ar kitos kredito įstaigos (toliau – banko) garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą arba sumokėdamas užstatą į Užsakovo depozitinę sąskaitą (savo pasirinkimu).
Sutartis įsigalioja, kai Paslaugų gavėjas per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo, Paslaugų gavėjui pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą. Užtikrinimo vertė – 5 procentai Sutarties kainos be PVM.
Sutartis įsigalioja, kai Paslaugų gavėjas per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo, Paslaugų gavėjui pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą. Užtikrinimo vertė – 5 procentai Sutarties kainos be PVM.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Atsižvelgiant į sutarties pobūdį ir ypatumus, šalys susitaria, kad už laiku ir kokybiškai suteiktas paslaugas perkantysis subjektas atsiskaitys per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo perdavimo – priėmimo aktų ir PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos (30 (trisdešimt) dienų terminas skaičiuojamas nuo vėliausios datos, vertinant priėmimo-perdavimo akto pasirašymo, sąskaitos - faktūros išrašymo datas).
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Nurodoma pirkimo sąlygose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-13
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-02-13
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-11-13
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
AB ,,Vidaus vandens kelių direkcija” adresas - Raudondvario pl. 113, Kaunas, Lietuva.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks Perkančiojo subjekto komisijos posėdyje AB ,,Vidaus vandens kelių direkcija” adresu, Raudondvario pl. 113, Kaunas, Lietuva.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2023-10-05
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |