Mechaninių dirbtuvių, esančių Petrašiūnų elektrinėje, eksterjero ir interjero remontas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Oksana Popova
Telefonas:
+370 65888915
El. paštas:
o.popova@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=631129Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=631129&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mechaninių dirbtuvių, esančių Petrašiūnų elektrinėje, eksterjero ir interjero remontas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Darbų atlikimo vietos adresas – Jėgainės g. 12C, Kaunas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71220000
-
Architektūrinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Darbų atlikimo terminas − ne vėliau kaip per 8 (aštuonis) mėn. nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo datos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas/ visi tiekėjų grupės nariai ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais (kvalifikacija) remiamasi, pateikia užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Dokumentų, įrodančių pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitikimą reikalavimams kvalifikacijai, bus prašoma pateikti tik galimo pirkimo laimėtojo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas pateikiant: banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą kartu su draudimo liudijimu/ polisu ir apmokėjimą patvirtinančiu dokumentu arba kredito unijos garantiją 7 000,00 Eur (septynių tūkstančių eurų ir 00 ct) sumai.
Ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo sutarties pasirašymo dienos turi būti pateiktas sutarties įvykdymo užtikrinimas, kurio dydis - 10 proc. nuo bendros sutarties kainos su PVM.
Ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo sutarties pasirašymo dienos turi būti pateiktas sutarties įvykdymo užtikrinimas, kurio dydis - 10 proc. nuo bendros sutarties kainos su PVM.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
PVM sąskaitą faktūrą, kurią užsakovas apmokės per 45 (keturiasdešimt penkias) kalendorines dienas, rangovas užsakovui turi pateikti iki kito mėnesio 8 (aštuntos) darbo dienos. PVM sąskaitos faktūros turi būti teikiamos per E. sąskaitą. PVM sąskaitos faktūros per E. sąskaitą užsakovui pateikiamos tik pasirašius atliktų darbų aktus.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas, laiku nesumokėjęs mokėtinų sumų pagal sutartį, įsipareigoja rangovui mokėti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
Delspinigių (skaičiuojamų už kiekvieną uždelstą dieną) dydžiai:
1. už galutinio darbų įvykdymo vėlavimą − 0,1 proc.;
2. už darbų tarpinio etapo vėlavimą − 0,05 proc.
Rangovui nevykdant, netinkamai vykdant ar vėluojant įvykdyti sutartyje nustatytus įsipareigojimus, už kuriuos atskirai sutartyje nėra numatyta atsakomybė, gali būti skaičiuojami 0,02 proc. delspinigiai nuo sutarties kainos su PVM už kiekvieną konkretaus įsipareigojimo nevykdymo, netinkamo vykdymo ar vėlavimo įvykdyti dieną.
Delspinigių (skaičiuojamų už kiekvieną uždelstą dieną) dydžiai:
1. už galutinio darbų įvykdymo vėlavimą − 0,1 proc.;
2. už darbų tarpinio etapo vėlavimą − 0,05 proc.
Rangovui nevykdant, netinkamai vykdant ar vėluojant įvykdyti sutartyje nustatytus įsipareigojimus, už kuriuos atskirai sutartyje nėra numatyta atsakomybė, gali būti skaičiuojami 0,02 proc. delspinigiai nuo sutarties kainos su PVM už kiekvieną konkretaus įsipareigojimo nevykdymo, netinkamo vykdymo ar vėlavimo įvykdyti dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-27
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-27
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-04-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |