Mechaninių dirbtuvių esančių Petrašiūnų elektrinėje Jėgainės g.12C, Kaunas kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Edita Baltrėnaitė
Telefonas:
+370 66010330
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=654126Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=654126&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mechaninių dirbtuvių esančių Petrašiūnų elektrinėje Jėgainės g.12C, Kaunas kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Mechaninių dirbtuvių esančių Petrašiūnų elektrinėje Jėgainės g.12C, Kaunas kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 353000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Jėgainės g. 12C, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mechaninių dirbtuvių esančių Petrašiūnų elektrinėje Jėgainės g.12C, Kaunas kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai. Darbų apimtys, reikalavimai darbų atlikimui bei detalesnė informacija apie pirkimo objektą pateikiama techninėje specifikacijoje (1 priedas).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 353000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1 kartą, bet ne ilgiau kaip 12 mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams įrodančius dokumentus bus prašoma pateikti tik to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas pateikiant: banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą kartu su draudimo liudijimu/ polisu ir apmokėjimą patvirtinančiu dokumentu arba kredito unijos garantiją 7 000,00 Eur (septynių tūkstančių eurų ir 00 ct) sumai.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Faktiškai atliktus Rangovo Darbus Užsakovas priims kiekvieną mėnesį, Rangovui Sutarties 3.2.4 punkte nustatytu terminu pateikus pažymą apie atliktų darbų vertę (toliau – pažyma) ir Atliktų darbų aktus. PVM sąskaitą faktūrą, kurią Užsakovas apmokės per 45 (keturiasdešimt penkias) dienas, Rangovas Užsakovui turi pateikti iki kito mėnesio 8 (aštuntos) darbo dienos. PVM sąskaitos faktūros turi būti teikiamos per E. sąskaitą. Jeigu PVM sąskaitos faktūros bus pateiktos ne per E. sąskaitą, Užsakovas laikys, kad PVM sąskaitos faktūros nėra gautos, o apmokėjimo terminai bus skaičiuojami tik nuo to momento, kai jos bus gautos per E. sąskaitą. PVM sąskaitos faktūros per E. sąskaitą Užsakovui pateikiamos tik pasirašius Atliktų darbų aktus. Tarpinėse PVM sąskaitose faktūrose privalo būti nurodyta, kad remiantis Sutarties 3.2.2 punktu taikomas 10 (dešimt) proc. be PVM mokėtinos sumos sulaikymas.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Ne vėliau kaip per 10 darbo dienų po Sutarties pasirašymo dienos pateikti Užsakovui Užtikrinimą sumai, kuri sudaro 10 proc. nuo bendros Sutarties kainos su PVM, galiojantį nepertraukiamai iki sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, bet ne trumpiau nei galioja Sutartis (sutartinių įsipareigojimų įvykdymo laikotarpį). Rangovui nevykdant, netinkamai vykdant ar vėluojant įvykdyti Sutartyje nustatytus įsipareigojimus, už kuriuos atskirai Sutartyje nėra numatyta atsakomybė, gali būti skaičiuojami 0,02 proc. delspinigiai nuo Sutarties kainos su PVM už kiekvieną konkretaus įsipareigojimo nevykdymo, netinkamo vykdymo ar vėlavimo įvykdyti dieną. Visos sutarties sąlygos nurodytos pirkimo dokumentuose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-08-17
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-08-17
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai į vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
taip
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-08-03
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |