Medicininių baldų viešasis pirkimas taikant dinaminę pirkimų sistemą
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga CPO LT
302913276
Ukmergės g. 219-1
Vilnius
07152
LT
Asmuo ryšiams:
Inesa Gliaudelienė
Telefonas:
+370 65656396
El. paštas:
i.gliaudeliene@cpo.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.cpo.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/34617
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=727347Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=727347&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Medicininių baldų viešasis pirkimas taikant dinaminę pirkimų sistemą
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33192000
-
Medicininiai baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Dinaminės pirkimų sistemos sukūrimas siekiant pirkti medicininius baldus perkančiosioms organizacijoms pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2022 m. lapkričio 30 d. įsakymu Nr. V-1788 patvirtintą centralizavimo planą.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 5000000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33192100
-
Medicininės paskirties lovos
33192110
-
Ortopedinės lovos
33192120
-
Ligoninės lovos
33192130
-
Lovos su varikliais
33192140
-
Psichinių ligonių lovos
33192150
-
Gydymo lovos
33192160
-
Neštuvai
33192200
-
Medicininiai stalai
33192210
-
Tyrimų stalai
33192230
-
Operaciniai stalai
33192300
-
Medicininiai baldai (išskyrus lovas ir stalus)
33192310
-
Prie medicininių lovų tvirtinami tempimo ir kabinimo įrenginiai
33192320
-
Šlapimo butelių laikikliai
33192330
-
Transfuzijos įranga
33192340
-
Operacinių baldai (išskyrus stalus)
33192350
-
Medicininės auginimo spintos
33192400
-
Stomatologinė darbo įranga
33192410
-
Stomatologinės kėdės
33192500
-
Mėgintuvėliai
33192600
-
Sveikatos apsaugos sektoriaus keliamoji įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
geografinė Lietuvos Respublikos teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Dinaminės pirkimų sistemos sukūrimas siekiant pirkti medicininius baldus perkančiosioms organizacijoms pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2022 m. lapkričio 30 d. įsakymu Nr. V-1788 patvirtintą centralizavimo planą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 5000000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
60
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1 kartą 12 mėnesių, jeigu nebus išpirkta maksimali sutarties vertė, nurodyta šio skelbimo II.2.6) punkte
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
CPO LT DPS galiojimo metu (ar ją pratęsus) turi teisę:
- padidinti maksimalią DPS apimtį iki 20 procentų;
- įtraukti naujas perkančiąsias organizacijas, kurių pirkimai bus centralizuojami pagal LR sveikatos apsaugos ministro įsakymu patvirtintą centralizavimo planą;
-CPO LT pasilieka teisę sukurtoje DPS vykdyti Konkrečius pirkimus ir kitoms perkančiosioms organizacijoms ar perkantiesiems subjektams.
- padidinti maksimalią DPS apimtį iki 20 procentų;
- įtraukti naujas perkančiąsias organizacijas, kurių pirkimai bus centralizuojami pagal LR sveikatos apsaugos ministro įsakymu patvirtintą centralizavimo planą;
-CPO LT pasilieka teisę sukurtoje DPS vykdyti Konkrečius pirkimus ir kitoms perkančiosioms organizacijoms ar perkantiesiems subjektams.
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tikrinama ar nėra pašalinimo pagrindų. Kvalifikacijos reikalavimai tiekėjams netaikomi. Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas“ (toliau – EBVPD) pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus tinklapyje: https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas kartu su pasiūlymu.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Ribotas konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su dinaminės pirkimo sistemos sukūrimu
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2028-10-22
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40,
Vilnius
01501
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |