MEDICININIŲ LABORATORINIŲ TYRIMŲ PASLAUGOS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kupiškio rajono savivaldybės administracija
188774975
Vytauto g. 2
Kupiškis
40115
LT
Asmuo ryšiams:
Nida Zulonienė
Telefonas:
+370 45935614
El. paštas:
nida.zuloniene@kupiskis.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kupiskis.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7100
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=754390Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=754390&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
MEDICININIŲ LABORATORINIŲ TYRIMŲ PASLAUGOS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
85111810
-
Kraujo tyrimų paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija – Viešoji įstaiga Kupiškio rajono savivaldybės pirminės asmens sveikatos priežiūros centras. Pirkimą perkančiosios organizacijos vardu atlieka centrinė perkančioji organizacija: Kupiškio rajono savivaldybės administracija. Sutartį pasirašys perkančioji organizacija. Perkančioji organizacija numato įsigyti Medicininių laboratorinių tyrimų paslaugas. Pirkimo objektas į dalis neskaidomas. Pirkimo apimtys, reikalavimai ir Techninė specifikacija apibrėžti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede. Pirkimo objektas apima šias paslaugas: tiriamosios medžiagos paėmimas iš perkančiosios organizacijos, medicininių laboratorinių tyrimų atlikimas, tyrimų atsakymų pateikimas perkančiajai organizacijai. Kraujo ėminius tyrimų atlikimui iš pacientų paima perkančioji organizacija. Tai yra supaprastintos vertės pirkimas, todėl jam netaikomi sprendimo dėl tarptautinės vertės pirkimo objekto neskaidymo į dalis argumentų reikalavimai. Tiekėjai privalo siūlyti visą paslaugų apimtį.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 144000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
85145000
-
Medicinos laboratorijų teikiamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija – Viešoji įstaiga Kupiškio rajono savivaldybės pirminės asmens sveikatos priežiūros centras, juridinio asmens kodas 164831720, adresas Krantinės g. 30, LT-40117 Kupiškis. Perkančioji organizacija nėra PVM mokėtoja. Pirkimą perkančiosios organizacijos vardu atlieka centrinė perkančioji organizacija: Kupiškio rajono savivaldybės administracija, juridinio asmens kodas 188774975, adresas Vytauto g. 2, LT-40115 Kupiškis. Sutartį pasirašys perkančioji organizacija. Perkančioji organizacija numato įsigyti Medicininių laboratorinių tyrimų paslaugas. Pirkimo objektas į dalis neskaidomas. Pirkimo apimtys, reikalavimai ir Techninė specifikacija apibrėžti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede. Pirkimo objektas apima šias paslaugas: tiriamosios medžiagos paėmimas iš perkančiosios organizacijos, medicininių laboratorinių tyrimų atlikimas, tyrimų atsakymų pateikimas perkančiajai organizacijai. Kraujo ėminius tyrimų atlikimui iš pacientų paima perkančioji organizacija. Tai yra supaprastintos vertės pirkimas, todėl jam netaikomi sprendimo dėl tarptautinės vertės pirkimo objekto neskaidymo į dalis argumentų reikalavimai. Tiekėjai privalo siūlyti visą paslaugų apimtį.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 144000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas subrangovas ar kitas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, privalo atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo ir turi pateik užpildytą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/filter?lang=lt ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. EBVPD pildymo rekomendacijos pateiktos http://vpt.lrv.lt/lt/naujienos/ebvpd-pildymo-rekomendacijos. Jei bendrą pasiūlymą pateikia ūkio subjektų grupė, EBVPD pildo kiekvienas grupės narys atskirai.
Subteikėjas, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi turi užpildyti ir pateikti EBVPD.
Subteikėjas, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi turi užpildyti ir pateikti EBVPD.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkėjas apmoka Tiekėjui už Paslaugas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos
faktūros arba kitų atsiskaitymo dokumentų pateikimo dienos. Sutarties tinkamas įvykdymas iš Tiekėjo pusės yra užtikrinamas netesybomis - 5 (penkių) procentų bauda nuo pradinės sutarties vertės be PVM.
faktūros arba kitų atsiskaitymo dokumentų pateikimo dienos. Sutarties tinkamas įvykdymas iš Tiekėjo pusės yra užtikrinamas netesybomis - 5 (penkių) procentų bauda nuo pradinės sutarties vertės be PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-03-28
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-03-28
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Kupiškio rajono savivaldybės administracija, Vytauto g. 2. Kupiškis.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis
priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo
procedūros.
priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo
procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://www.panevezioapygardosteismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-03-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |