Medicinos ir kitų darbuotojų darbo drabužių nuoma ir priežiūra
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Jūrininkų sveikatos priežiūros centras
241976120
Taikos pr. 46
Klaipėda
91213
LT
Asmuo ryšiams:
Inga Ruikienė
Telefonas:
+370 61007179
El. paštas:
i.ruikiene@jspc.lt
Faksas:
+370 46383425
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://jspc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7308
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=663352Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=663352&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Medicinos ir kitų darbuotojų darbo drabužių nuoma ir priežiūra
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33199000
-
Medikų drabužiai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos medicinos ir kitų darbuotojų darbo drabužių nuoma bei medicinos ir kitų darbuotojų darbo drabužių priežiūros paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
98310000
-
Skalbimo ir sauso valymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama medicinos ir kitų darbuotojų darbo drabužių nuoma ir priežiūra (538 vnt.) bei medicinos ir kitų darbuotojų darbo drabužių priežiūros (1040 vnt.) paslaugos. Detalus prekių ir paslaugų aprašymas pateiktas Pirkimo sąlygų Techninės specifikacijos 1 priede.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti EBVPD
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sąskaita pateikiama už mėnesį (atitinkamai už keturių ar penkių savaičių periodą), atsiskaitoma per 30 (trisdešimt) dienų nuo sąskaitos pateikimo „E-sąskaita“ sistemoje dienos. Mokėjimas vykdomas bankiniu pavedimu į Paslaugos Teikėjo nurodytą banko sąskaitą.
Paslaugų teikėjui pristačius nekokybiškus drabužius ar nuomos metu išaiškėjus drabužių defektams, Paslaugos Teikėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 15 (penkiolika) kalendorinių dienų nuo perkančiosios organizacijos pranešimo gavimo dienos pakeisti drabužius kokybiškais. Už kitų prievolių numatytų šioje sutartyje nevykdymą, Paslaugų Teikėjas įsipareigoja mokėti 0,02 proc. delspinigius nuo visos Sutarties sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
Paslaugų Gavėjui laiku nesumokėjus bet kurio iš Sutartyje nustatytų mokėjimų, Paslaugų Gavėjas įsipareigoja mokėti Paslaugų Teikėjui delspinigius 0,02 proc. nuo neapmokėtos Paslaugų sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
Paslaugų teikėjui pristačius nekokybiškus drabužius ar nuomos metu išaiškėjus drabužių defektams, Paslaugos Teikėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 15 (penkiolika) kalendorinių dienų nuo perkančiosios organizacijos pranešimo gavimo dienos pakeisti drabužius kokybiškais. Už kitų prievolių numatytų šioje sutartyje nevykdymą, Paslaugų Teikėjas įsipareigoja mokėti 0,02 proc. delspinigius nuo visos Sutarties sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
Paslaugų Gavėjui laiku nesumokėjus bet kurio iš Sutartyje nustatytų mokėjimų, Paslaugų Gavėjas įsipareigoja mokėti Paslaugų Teikėjui delspinigius 0,02 proc. nuo neapmokėtos Paslaugų sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-07
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-10-07
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
VšĮ Jūrininkų sveikatos priežiūros centro padalinys, Pievų Tako g. 38, Klaipėda
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjas negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-09-26
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |