Medicinos ir kitų darbuotojų darbo drabužių nuoma ir priežiūra

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Jūrininkų sveikatos priežiūros centras
241976120
Taikos pr. 46
Klaipėda
91213
LT
Asmuo ryšiams: Inga Ruikienė
Telefonas: +370 61007179
El. paštas: i.ruikiene@jspc.lt
Faksas: +370 46383425
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://jspc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=663352
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Medicinos ir kitų darbuotojų darbo drabužių nuoma ir priežiūra
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

33199000  -  Medikų drabužiai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos medicinos ir kitų darbuotojų darbo drabužių nuoma bei medicinos ir kitų darbuotojų darbo drabužių priežiūros paslaugos
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

98310000  -  Skalbimo ir sauso valymo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkama medicinos ir kitų darbuotojų darbo drabužių nuoma ir priežiūra (538 vnt.) bei medicinos ir kitų darbuotojų darbo drabužių priežiūros (1040 vnt.) paslaugos. Detalus prekių ir paslaugų aprašymas pateiktas Pirkimo sąlygų Techninės specifikacijos 1 priede.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti EBVPD
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sąskaita pateikiama už mėnesį (atitinkamai už keturių ar penkių savaičių periodą), atsiskaitoma per 30 (trisdešimt) dienų nuo sąskaitos pateikimo „E-sąskaita“ sistemoje dienos. Mokėjimas vykdomas bankiniu pavedimu į Paslaugos Teikėjo nurodytą banko sąskaitą.
Paslaugų teikėjui pristačius nekokybiškus drabužius ar nuomos metu išaiškėjus drabužių defektams, Paslaugos Teikėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 15 (penkiolika) kalendorinių dienų nuo perkančiosios organizacijos pranešimo gavimo dienos pakeisti drabužius kokybiškais. Už kitų prievolių numatytų šioje sutartyje nevykdymą, Paslaugų Teikėjas įsipareigoja mokėti 0,02 proc. delspinigius nuo visos Sutarties sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
Paslaugų Gavėjui laiku nesumokėjus bet kurio iš Sutartyje nustatytų mokėjimų, Paslaugų Gavėjas įsipareigoja mokėti Paslaugų Teikėjui delspinigius 0,02 proc. nuo neapmokėtos Paslaugų sumos už kiekvieną uždelstą dieną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-10-07
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-10-07
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
VšĮ Jūrininkų sveikatos priežiūros centro padalinys, Pievų Tako g. 38, Klaipėda
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjas negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-09-26

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

ne
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.