Medicinos įrangos Akių ligų centrui pirkimas, VUL SK Nr. 7590
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Vilniaus universiteto ligoninė Santaros klinikos
124364561
Santariškių g. 2
Vilnius
08661
LT
Asmuo ryšiams:
Jolita Balandienė
Telefonas:
+370 52365107
El. paštas:
jolita.balandiene@santa.lt
Faksas:
+370 52365111
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.santa.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6137
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=734148Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=734148&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Medicinos įrangos Akių ligų centrui pirkimas, VUL SK Nr. 7590
Nuorodos numeris:
693374
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
38510000
-
Mikroskopai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Medicinos įranga ir jos pristatymas, instaliavimas, paleidimas, personalo apmokymas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Fakoemulsifikatorius
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33115000
-
Tomografijos prietaisai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
perkamas kiekis 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
2
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mikroskopas
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
38510000
-
Mikroskopai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
perkamas kiekis 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
2
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Tinklainės plataus lauko vaizdo gavimo prietaisas su akių dugno spalvoto fotografavimo, fluorescentinės angiografijos ir optinės koherentinės tomografijos funkcijomis
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33115000
-
Tomografijos prietaisai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
perkamas kiekis 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
2
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas ir kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais jis numato remtis, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Atsiskaitymai ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros ar lygiaverčio dokumento gavimo dienos (plačiau paskelbtuose pirkimo dokumentuose).
Jei Tiekėjas neatlieka įsipareigojimų per Sutarties 2.3. papunktyje nustatytą galutinį terminą, Gavėjas privalo apie tai informuoti Pirkėją ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas ir Pirkėjas turi teisę, be oficialaus įspėjimo pradėti skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius nuo Pradinės Sutarties vertės be PVM, nurodytos šios Sutarties 3.1. papunktyje, už kiekvieną termino praleidimo dieną, delspinigiai negali viršyti 10 % (dešimt procentų) bendros Sutarties kainos su PVM. Pirkėjas turi teisę apskaičiuotus delspinigius išskaičiuoti iš Tiekėjui mokėtinų sumų arba Pirkėjui raštu pareikalavus, Tiekėjas privalo sumokėti Pirkėjui apskaičiuotus delspinigius. (sutarties projektas paskelbtas supirkimo dokumentais)
Jei Tiekėjas neatlieka įsipareigojimų per Sutarties 2.3. papunktyje nustatytą galutinį terminą, Gavėjas privalo apie tai informuoti Pirkėją ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas ir Pirkėjas turi teisę, be oficialaus įspėjimo pradėti skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius nuo Pradinės Sutarties vertės be PVM, nurodytos šios Sutarties 3.1. papunktyje, už kiekvieną termino praleidimo dieną, delspinigiai negali viršyti 10 % (dešimt procentų) bendros Sutarties kainos su PVM. Pirkėjas turi teisę apskaičiuotus delspinigius išskaičiuoti iš Tiekėjui mokėtinų sumų arba Pirkėjui raštu pareikalavus, Tiekėjas privalo sumokėti Pirkėjui apskaičiuotus delspinigius. (sutarties projektas paskelbtas supirkimo dokumentais)
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
Pagreitinta procedūra
Pagrindimas:
VšĮ Vilniaus universiteto ligoninė Santaros klinikos perkančioji organizacija (toliau - PO) pagal perkančiosios organizacijos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos įgaliojimą, vykdydama viešąjį pirkimą, numato įsigyti garinius sterilizatorius (toliau – prekės). Viešojo pirkimo metu įsigyjamos prekės finansuojamos pagal Valstybės investicijų programos projektą „Viešosios įstaigos Vilniaus universiteto ligoninės Santaros klinikų medicinos technikos ir technologijų atnaujinimas“, pirkimų planas patvirtintas 2023-10-06, Sveikatos apsaugos srities investicijų projektų (investicijų projektų įgyvendinimo programų) planavimo, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo 32.1 ir 32.2 p. nurodytas finansavimo prašymas (paraiška) Sveikatos apsaugos ministerijai turi būti pateiktas ne vėliau kaip likus 20 darbo dienų iki einamųjų metų pabaigos, todėl atsižvelgiant į tai, vykdoma pagreitinta pirkimo procedūra (Viešųjų pirkimų įstatymo 60 str. 3 d.).
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-13
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-11-13
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
elektroninė erdvė
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ir jų atstovai procedūroje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2023-10-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |