Medicinos įrangos pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Šeškinės poliklinika
124245660
Šeškinės g. 24
Vilnius
07156
LT
Asmuo ryšiams: Marytė Venskutė
Telefonas: +370 52502078
Faksas: +370 2502021
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.poliklinika.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=621649
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Medicinos įrangos pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

33100000  -  Medicinos įranga
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Planuojama įsigyti - paros EKG su analize aparatas - 1 vnt.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33100000  -  Medicinos įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Šeškinės g. 24, LT-07156 Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Paros EKG su analize aparatas - 1 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė dienomis: 120
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Šalių rašytiniu susitarimu prekės pristatymo terminas dėl nenumatytų aplinkybių (trečiųjų šalių neveikimas arba netinkamas veikimas, atsiradusios nenumatytos aplinkybės, išskirtinai nepalankios gamtinės sąlygos) gali būti pratęstos vieną kartą ne ilgesniam kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: „Inovatyvios ir kompleksinės lėtinių ligų priežiūros modelio išbandymas“ , projekto kodas (Nr. 08.4.2-ESFA-K-616-01-0005).

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
Visų pagal EBVPD reikalaujamą dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutarties įvykdymo užtikrinimas - bauda 5 % (penki procentai) nuo bendros sutarties kainos (Sutarties kainos su PVM), delspinigiai.
2. Prekė turi būti pristatytą Perkančiajai organizacijai per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sutarties įsigaliojimo dienos

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-03-28
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-03-28
Vietos laikas:  08:45
Vieta:  
Viešoji įstaiga Šeškinės poliklinika, Šeškinės g. 24, LT-07156 Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis, tiekėjai ar jų įgalioti asmenys susipažinimo procedūroje su elektroninėmis priemonėmis gautais pasiūlymais nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Už kokybišką, techninės specifikacijos reikalavimus atitinkančią pristatytą ir priimtą Prekę Perkančioji organizacija atsiskaitys:
1.1. ne vėliau kaip per 15 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, iki kol galios Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimas, patvirtintas LR finansų ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir bus atšaukta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbta valstybės lygio ekstremalioji situacija;
1.2. ne vėliau kaip per 60 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, nustojus galioti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimui, patvirtintam LR finansų ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir atšaukus Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbtą valstybės lygio ekstremaliąją situaciją;
1.3. Numatoma apmokėjimo terminų pasikeitimo galimybė, nustatant ne ilgesnius apmokėjimo terminus nei Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimuose, susijusiuose su ekstremalios situacijos paskelbimu.
2. Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Tiekėjo pareikalavimu Perkančioji organizacija privalo sumokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 % (dvi šimtąsias procento) delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
3. Jei Tiekėjas nepristato Prekės nustatytu terminu, Perkančioji organizacija turi teisę skaičiuoti 0,02 % (dviejų šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo bendros maksimalios Sutarties kainos (Sutarties kainos su PVM) už kiekvieną termino praleidimo dieną.
4. Sutarties įvykdymo užtikrinimas – netesybos 5 % (penki procentai) nuo bendros maksimalios Sutarties kainos (Sutarties kainos su PVM).
5. Jei apskaičiuoti delspinigiai viršija 1 % (vieną procentą) Sutarties kainos (Sutarties kainos su PVM), Perkančioji organizacija, prieš tai raštu įspėjusi Tiekėją, gali:
5.1. išskaičiuoti delspinigių sumą iš Tiekėjui mokėtinų sumų ir/arba;
5.2. reikalauti sumokėti baudą ir/arba;
5.3. vienašališkai nutraukti Sutartį.
6. Jei Tiekėjas Sutarties galiojimo metu atsisako pristatyti Perkančiajai organizacijai Prekę pagal Sutarties sąlygas ir dėl šios priežasties Perkančioji organizacija nutraukia Sutartį, Tiekėjas moka Perkančiajai organizacijai 5 % (penkių procentų) bendros Sutarties kainos (Sutarties kainos su PVM) dydžio baudą.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
01501
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-02-21
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.