MEDINIO PĖSČIŲJŲ TILTO IŠ KARVINĖS SALOS Į BAŽNYTĖLĖS SALĄ GALVĖS EŽERE TRAKŲ MIESTE STATYBOS RANGOS DARBAI
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Trakų rajono savivaldybės administracija
181626536
Vytauto g. 33
Trakai
21106
LT
Asmuo ryšiams:
Aušra Večerinskienė
Telefonas:
+370 52858320
El. paštas:
ausra.vecerinskiene@trakai.lt
Faksas:
+370 52853140
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.trakai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7038
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=788188Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=788188&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
MEDINIO PĖSČIŲJŲ TILTO IŠ KARVINĖS SALOS Į BAŽNYTĖLĖS SALĄ GALVĖS EŽERE TRAKŲ MIESTE STATYBOS RANGOS DARBAI
Nuorodos numeris:
744401
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45221113
-
Pėsčiųjų tiltų statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami: 1. Medinio pėsčiųjų tilto iš Karvinės salos į Bažnytėlės salą Galvės ežere Trakų mieste statybos darbai pagal parengtą Medinio pėsčiųjų tilto iš Karvinės salos į Bažnytėlės salą Galvės ežere ir gruntinių takų Karvinės ir Bažnytėlės saloje Trakų mieste statybos darbai pagal parengtą statybos projektą Nr. 126TT-19-TP; 2. Darbo projekto parengimas; 3. Archeologinių žvalgomųjų tyrimų ir, esant poreikiui, archeologinių žvalgymų atlikimas; 4. Išpildomosios dokumentacijos parengimas (atlikus statybos darbus): išpildomosios geodezinės nuotraukos ir kadastrinė byla, suderinta su VĮ Registrų centras; 5. Stendo (1 vnt.) įrengimas (prieš pradedant vykdyti darbus), atsižvelgiant į 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos informavimo apie projektą reikalavimus bei kaip nurodyta Europos Komisijos leidinyje „ES emblemos naudojimas vykdant 2021–2027 m. ES programas“ (leidinys skelbiamas adresu ec.europa.eu/info/sites/default/files/eu-emblem-rules_lt.pdf).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233161
-
Pėsčiųjų takų statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Trakai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami: 1. Medinio pėsčiųjų tilto iš Karvinės salos į Bažnytėlės salą Galvės ežere Trakų mieste statybos darbai pagal parengtą Medinio pėsčiųjų tilto iš Karvinės salos į Bažnytėlės salą Galvės ežere ir gruntinių takų Karvinės ir Bažnytėlės saloje Trakų mieste statybos darbai pagal parengtą statybos projektą Nr. 126TT-19-TP; 2. Darbo projekto parengimas; 3. Archeologinių žvalgomųjų tyrimų ir, esant poreikiui, archeologinių žvalgymų atlikimas; 4. Išpildomosios dokumentacijos parengimas (atlikus statybos darbus): išpildomosios geodezinės nuotraukos ir kadastrinė byla, suderinta su VĮ Registrų centras; 5. Stendo (1 vnt.) įrengimas (prieš pradedant vykdyti darbus), atsižvelgiant į 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos informavimo apie projektą reikalavimus bei kaip nurodyta Europos Komisijos leidinyje „ES emblemos naudojimas vykdant 2021–2027 m. ES programas“ (leidinys skelbiamas adresu ec.europa.eu/info/sites/default/files/eu-emblem-rules_lt.pdf).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
18
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas 60 dienų tik dėl aplinkybių, kurios nepriklauso nuo Rangovo, taip pat dėl šskirtinai nepalankių gamtinių sąlygų, kurios buvo nenumatomos arba kurių joks patyręs rangovas nebūtų galėjęs tikėtis ir tai įvertinti; bet kokio vėlavimo, kliūčių ar trukdymų, sukeltų arba priskiriamų užsakovui arba užsakovo personalui, arba tretiesiems asmenims.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
projektas „Karvinės ir Bažnytėlės salų, esančių Galvės ežere, pritaikymas lankyti ” pagal 2024-2029 m. Vilniaus regiono funkcinės zonos strategiją bei pagal priemonę Nr. 01-004-07-01-01 (RE) „Paskatinti regionų, funkcinių zonų, savivaldybių ir miestų ekonominį augimą pasitelkiant jų turimus išteklius“
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pasiūlymą sudaro tiekėjo CVPP IS priemonėmis pateiktų duomenų, dokumentų elektroninėje formoje, skaitmeninių dokumentų kopijų visuma:
1. Užpildytas pasiūlymas, parengtas pagal šio pirkimo sąlygų 1 priede pateiktą formą, kartu su užpildytu Įkainotos veiklos sąrašu (pirkimo sąlygų 2 priedas).
2. Užpildyta deklaracijos dėl Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio 21 dalies sąlygų forma, parengta pagal šių pirkimo sąlygų 6 priedą.
3. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD), parengtas pagal pirkimo sąlygų 5 priedą. EBVPD turi užpildyti, pasirašyti ir pateikti tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), kiekvienas subtiekėjas ir ūkio subjektas, kurio pajėgumais ketina remtis tiekėjas. Fiziniams asmenims, kuriuos tiekėjas ketina įdarbinti pirkimo laimėjimo atveju ir kurių pajėgumais tiekėjas remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, EBVPD pildyti nereikia.
4. jungtinės veiklos sutarties skaitmeninė kopija, jei pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė;
5. Įgaliojimo pateikti ir pasirašyti pasiūlymą ir/ar kitus dokumentus elektroniniu parašu skaitmeninė kopija (jeigu pasiūlymą pateikia ne tiekėjo vadovas);
6. dokumentas patvirtinantis, kad tiekėjui bus prieinami kitų ūkio subjektų, kurių pajėgumais jis remiasi, kad atitiktų kvalifikacijos reikalavimus, turimi ištekliai;
7. susitarimas ar ketinimų protokolas, ar preliminari sutartis, ar kitas dokumentas su subtiekėju, aiškiai nurodantis, kokioms prievolėms vykdyti subtiekėjas yra pasitelkiamas;
8. dokumentas (dvišalis susitarimas arba ketinimų protokolas, arba kitas dokumentą), kuris pagrįstų, kad specialistas, kurio kvalifikacija tiekėjas remiasi, ir kuris pasiūlymo teikimo metu dar nėra tiekėjo, ūkio subjekto, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi, darbuotojas, pirkimo laimėjimo ir sutarties sudarymo atveju bus įdarbintas.
1. Užpildytas pasiūlymas, parengtas pagal šio pirkimo sąlygų 1 priede pateiktą formą, kartu su užpildytu Įkainotos veiklos sąrašu (pirkimo sąlygų 2 priedas).
2. Užpildyta deklaracijos dėl Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio 21 dalies sąlygų forma, parengta pagal šių pirkimo sąlygų 6 priedą.
3. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD), parengtas pagal pirkimo sąlygų 5 priedą. EBVPD turi užpildyti, pasirašyti ir pateikti tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), kiekvienas subtiekėjas ir ūkio subjektas, kurio pajėgumais ketina remtis tiekėjas. Fiziniams asmenims, kuriuos tiekėjas ketina įdarbinti pirkimo laimėjimo atveju ir kurių pajėgumais tiekėjas remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, EBVPD pildyti nereikia.
4. jungtinės veiklos sutarties skaitmeninė kopija, jei pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė;
5. Įgaliojimo pateikti ir pasirašyti pasiūlymą ir/ar kitus dokumentus elektroniniu parašu skaitmeninė kopija (jeigu pasiūlymą pateikia ne tiekėjo vadovas);
6. dokumentas patvirtinantis, kad tiekėjui bus prieinami kitų ūkio subjektų, kurių pajėgumais jis remiasi, kad atitiktų kvalifikacijos reikalavimus, turimi ištekliai;
7. susitarimas ar ketinimų protokolas, ar preliminari sutartis, ar kitas dokumentas su subtiekėju, aiškiai nurodantis, kokioms prievolėms vykdyti subtiekėjas yra pasitelkiamas;
8. dokumentas (dvišalis susitarimas arba ketinimų protokolas, arba kitas dokumentą), kuris pagrįstų, kad specialistas, kurio kvalifikacija tiekėjas remiasi, ir kuris pasiūlymo teikimo metu dar nėra tiekėjo, ūkio subjekto, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi, darbuotojas, pirkimo laimėjimo ir sutarties sudarymo atveju bus įdarbintas.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Rangovas per 5 darbo dienas nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos privalės pateikti užpildytus darbų kiekių žiniaraščius.
2. Rangovas privalo užtikrinti, kad statybvietėje statybos darbus atliekantys asmenys turėtų Lietuvos Respublikos valstybinio socialinio draudimo įstatymo nustatyta tvarka suformuotą skaidriai dirbančio asmens identifikavimo kodą.
3.Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrintas netesybomis (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.71 str.) – 10 % bauda nuo sutarties kainos su PVM arba, kai tai įmanoma pagal Sutarties pobūdį, nuo Sutarties Darbų sudėtinės dalies bendros kainos.
2. Rangovas privalo užtikrinti, kad statybvietėje statybos darbus atliekantys asmenys turėtų Lietuvos Respublikos valstybinio socialinio draudimo įstatymo nustatyta tvarka suformuotą skaidriai dirbančio asmens identifikavimo kodą.
3.Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrintas netesybomis (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.71 str.) – 10 % bauda nuo sutarties kainos su PVM arba, kai tai įmanoma pagal Sutarties pobūdį, nuo Sutarties Darbų sudėtinės dalies bendros kainos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-11-14
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-11-14
Vietos laikas:
08:45
Vieta:
104 kab., Trakų r. sav. administracija, Vytauto g. 33, Trakai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimas su gautais pasiūlymais vykdomas CVP IS priemonėmis tiekėjams nedalyvaujant.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01110
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 70668364
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Ginčai nagrinėjami ĮViešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka
VI.5)
Paskelbimo data
2024-10-31
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |