Medžių kirtimo ir genėjimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Joniškio rajono savivaldybės administracija
288712070
Livonijos g. 4
Joniškis
84124
LT
Asmuo ryšiams:
Alma Kalninytė
Telefonas:
+370 42669162
El. paštas:
alma.kalninyte@joniskis.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.joniskis.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6505
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=622386Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=622386&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Medžių kirtimo ir genėjimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
77211400
-
Medžių kirtimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Medžių kirtimo ir genėjimo paslaugos Joniškio rajone. Techninė specifikacija ir paslaugų įkainio apibūdinimas pateikiami pirkimo dokumentuose (sutarties projekto priedai).
Paslaugos bus perkamos pagal faktinį perkančios organizacijos poreikį.
Paslaugų pagal sutartį (per trejus metus) bus nupirkta ne daugiau kaip už 75 000,00 Eur su PVM.
Paslaugos bus perkamos pagal faktinį perkančios organizacijos poreikį.
Paslaugų pagal sutartį (per trejus metus) bus nupirkta ne daugiau kaip už 75 000,00 Eur su PVM.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
77211500
-
Medžių priežiūros paslaugos
77340000
-
Medžių genėjimas ir gyvatvorių karpymas
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Gaižaičių, Gataučių, Joniškio, Kepalių, Kriukų, Rudiškių, Satkūnų, Saugėlaukio, Skaistgirio, Žagarės seniūnijos Joniškio rajono savivaldybėje.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Medžių kirtimo ir genėjimo paslaugos Joniškio rajone. Techninė specifikacija ir paslaugų įkainio apibūdinimas pateikiami pirkimo dokumentuose (sutarties projekto priedai).
Paslaugos bus perkamos pagal faktinį perkančios organizacijos poreikį.
Paslaugų pagal sutartį (per trejus metus) bus nupirkta ne daugiau kaip už 75 000,00 Eur su PVM.
Sutarties projekto priede nenurodytų, tačiau su pirkimo objektu susijusių paslaugų gali būti nupirkta neviršijant 7500,00 Eur su PVM sumos. Šios paslaugos bus perkamos pirkimo dieną galiojančiais tiekėjo nustatytais įkainiais.
Paslaugos bus perkamos pagal faktinį perkančios organizacijos poreikį.
Paslaugų pagal sutartį (per trejus metus) bus nupirkta ne daugiau kaip už 75 000,00 Eur su PVM.
Sutarties projekto priede nenurodytų, tačiau su pirkimo objektu susijusių paslaugų gali būti nupirkta neviršijant 7500,00 Eur su PVM sumos. Šios paslaugos bus perkamos pirkimo dieną galiojančiais tiekėjo nustatytais įkainiais.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartį numatoma pratęsti 2 kartus po 1 (vienerius) metus.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. EBVPD pildomas naudojantis nacionaline EBVPD paslauga. Lietuvoje ši paslauga prieinama adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ (daugiau informacijos Viešųjų pirkimų tarnybos internetinėje svetainėje adresu http://vpt.lrv.lt/lt/naujienos/del-ebvpd-formos). Užpildytas bei atsisiųstas EBVPD pateikiamas kartu su pasiūlymu.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis. Už Sutarties įsipareigojimų neįvykdymą arba netinkamą įvykdymą Užsakovas reikalaus iš Paslaugų teikėjo 7 500,00 Eur baudos.
Jeigu Paslaugų teikėjas nevykdo arba netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimus pirkimo dokumentuose numatytais terminais, Užsakovas turi teisę pradėti skaičiuoti 0,02 proc. delspinigius nuo sutartyje nurodytos paslaugų kainos (įkainio) už kiekvieną uždelstą dieną apie tai raštu informavęs Paslaugų teikėją.
Mokėjimus pagal sutartį Užsakovas atlieka per 30 kalendorinių dienų nuo dienos, kai iš Paslaugų teikėjo buvo gauta tinkamai įforminta PVM sąskaita faktūra.
Užsakovas numato tiesioginio atsiskaitymo galimybę su Sutartyje nurodytais subtiekėjais.
Jeigu Paslaugų teikėjas nevykdo arba netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimus pirkimo dokumentuose numatytais terminais, Užsakovas turi teisę pradėti skaičiuoti 0,02 proc. delspinigius nuo sutartyje nurodytos paslaugų kainos (įkainio) už kiekvieną uždelstą dieną apie tai raštu informavęs Paslaugų teikėją.
Mokėjimus pagal sutartį Užsakovas atlieka per 30 kalendorinių dienų nuo dienos, kai iš Paslaugų teikėjo buvo gauta tinkamai įforminta PVM sąskaita faktūra.
Užsakovas numato tiesioginio atsiskaitymo galimybę su Sutartyje nurodytais subtiekėjais.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-14
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-14
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Joniškio rajono savivaldybės administracija, Livonijos g. 4, Joniškis
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
1. Susipažinimo su pasiūlymais procedūroje pasiūlymus pateikę dalyviai arba jų įgalioti atstovai nedalyvauja. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.
2. Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir priimtas sprendimas dėl pirkimą laimėjusio pasiūlymo.
2. Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir priimtas sprendimas dėl pirkimą laimėjusio pasiūlymo.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis, pasiekiamomis adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/. Pirkime gali dalyvauti tik CVP IS registruoti tiekėjai. Registracija CVP IS yra nemokama.
2. Perkančiosios organizacijos ir tiekėjo susirašinėjimas bus vykdomas tik CVP IS susirašinėjimo priemonėmis.
3. Pasiūlymas turi būti pateikiamas tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant
CVP IS, pasiekiamą adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt.
4. Užsakovas numato tiesioginio atsiskaitymo galimybę su Sutartyje nurodytais subtiekėjais.
2. Perkančiosios organizacijos ir tiekėjo susirašinėjimas bus vykdomas tik CVP IS susirašinėjimo priemonėmis.
3. Pasiūlymas turi būti pateikiamas tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant
CVP IS, pasiekiamą adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt.
4. Užsakovas numato tiesioginio atsiskaitymo galimybę su Sutartyje nurodytais subtiekėjais.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nuostatos
VI.5)
Paskelbimo data
2022-02-24
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |