Šeštadienis, lapkričio 09 d.

Melioracijos griovių Gr. Nr. 2, Rikinės up., esančių Klaipėdos r. sav., Kretingalės sen., remonto darbai

Mažos vertės skelbimas

Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu

Darbai

I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Klaipėdos rajono savivaldybės administracija
188773688
Klaipėdos g. 2
Gargždai
96130
LT
Asmuo ryšiams: Jovita Gedmintienė
Telefonas: +370 46452332
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.klaipedos-r.lt

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=700797
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu

II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija

II.1)

Pavadinimas

Melioracijos griovių Gr. Nr. 2, Rikinės up., esančių Klaipėdos r. sav., Kretingalės sen., remonto darbai
II.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45112320  -  Melioracijos darbai
II.3)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.5)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-04-05
Vietos laikas:  08:00

III dalis: Papildoma informacija

III.1)

Papildoma informacija

1)Pasiūlymas turi būti pateikiamas tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS, pasiekiamą adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt;
2) Detalizuotas lokalines darbų sąmatas (darbų kiekių žiniaraščius), kuriose numatytos sumos pagrindžia ir atitinka sutartyje numatytą darbų kainą, pirkimo laimėtojas turės pateikti iki darbų pradžios, bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos. Pateikdamas pasiūlymą tiekėjas turi įsivertinti visas darbų apimtis bei prisiimti riziką dėl kiekių ir išlaidų dydžio svyravimo. Tiekėjas, įkainodamas darbų kiekių žiniaraščius, privalo įvertinti visus darbų sprendinius pagal pateiktą techninę specifikaciją. Jeigu tiekėjas aptinka darbų, kurie, jo manymu, yra neįvertinti darbų kiekių žiniaraščiuose, tiekėjas įkainodamas darbų kiekių žiniaraščius, privalo šiuos darbus įsivertinti;
3) Pagrindiniai reikalavimai darbams numatyti ir darbai turės būti vykdomi pagal pirkimo techninę specifikaciją, kurios sudedamoji dalis yra parengtas remonto techninis darbo projektas.
III.2)

Paskelbimo data

2023-03-28

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.