Melioracijos statinių vektorizavimo ir duomenų rinkinio rengimo pagal MELGIS specifikaciją paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kretingos rajono savivaldybės administracija
188715222
Savanorių g. 29A, LT-97111 Kretinga
Kretinga
97111
LT
Asmuo ryšiams: Aušra Margevičienė
Telefonas: +370 44570308
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://kretinga.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=645547
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Melioracijos statinių vektorizavimo ir duomenų rinkinio rengimo pagal MELGIS specifikaciją paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72320000  -  Duomenų bazės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Melioracijos statinių vektorizavimo ir duomenų rinkinio rengimo pagal MELGIS specifikaciją paslaugos, vadovaujantis technine specifikacija.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72320000  -  Duomenų bazės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kretingos rajono savivaldybė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Melioracijos statinių vektorizavimo ir duomenų rinkinio rengimo pagal MELGIS specifikaciją paslaugos, vadovaujantis technine specifikacija.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas/kiekvienas ūkio subjektų grupės narys/ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi įrodinėjant kvalifikacijos reikalavimus, turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) EBVPD gali būti pildomas Viešųjų pirkimų tarnybos interneto svetainėje https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web, užpildžius atsisiunčiamas iš tos svetainės ir pateikiamas kartu su pasiūlymu. Pašalinimo pagrindai, jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti Konkurso sąlygų 5 priede (lentelė). Perkančioji organizacija su pasiūlymu nereikalauja pateikti lentelėje (5 priedas) nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų. Šių dokumentų prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo prieš nustatant laimėjusį pasiūlymą.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Paslaugų teikėjas per paskutinius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas veiklą vykdė mažiau nei 5 metus) iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos pagal vieną ar daugiau sutarčių yra savo jėgomis suteikęs melioracijos projektų duomenų vektorizavimo ir atributinių duomenų parengimo pagal MELGIS specifikaciją paslaugų, kurios (-ių) bendra vertė būtų ne mažesnė kaip 11000,00 Eur be PVM. *
Su pasiūlymu teikiama EBVPD. Perkančiajai organizacijai išrinkus galimą laimėtoją, tik jo yra prašomi dokumentai, patvirtinantys atitikimą reikalavimams.
Pateikiama: a) pagrindinių per pastaruosius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas veiklą vykdė mažiau nei 5 metus) suteiktų paslaugų sąrašas, kuriame nurodytos paslaugų bendros sumos, datos ir paslaugų gavėjai (tiek viešieji, tiek privatieji).
b) užsakovų pažymas, kuriose būtų nurodytos suteiktų paslaugų bendros sumos, datos, paslaugų gavėjai, ar paslaugos buvo suteiktos tinkamai.
*Jei teikėjas teikia informaciją apie vykdomą (-as) sutartį (-is), laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomos (-ų) sutarties (-čių) įvykdyta dalis per pastaruosius 5 metus iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 5 metus) yra ne mažesnė nei 11000,00 Eur be PVM.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kitos kredito įstaigos garantijos rašto originalu arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo raštu. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė kiekvienai pirkimo daliai turi būti ne mažiau nei 5 proc. nuo sutarties vertės be PVM. Garantijos arba laidavimo draudimo rašto galiojimo terminas turi būti ne trumpesnis kaip tiekėjo įsipareigojimų įvykdymo terminas.
2. Tiekėjas, siekdamas užtikrinti Sutarties įvykdymą, turi teisę Sutartyje numatytais terminais į perkančiosios organizacijos nurodytą sąskaitą banke pervesti sumą, ne mažesnę nei Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė.
3. Sutarties įvykdymas taip pat užtikrinamas netesybomis (delspinigiai ir baudos).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-06-28
Vietos laikas:  14:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-06-28
Vietos laikas:  14:45
Vieta:  
Kretingos rajono savivaldybės administracija, Savanorių g. 29A, LT-97111, Kretinga, 305 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 str. 11 d., tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-06-16
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.