Membraninių deaeratorių kolonų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Živilė Drulytė
Telefonas:
+370 61640829
El. paštas:
z.drulyte@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=753360Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=753360&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Membraninių deaeratorių kolonų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
42912100
-
Skysčių filtravimo mašinos ir aparatai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkantysis subjektasperka Petrašiūnų elektrinei reikalingas nauja membraninio deaeratoriaus kolonas. Reikalavimai prekėms pateikti pirkimo dokumentų 1 priede - techninėje specifikacijoje.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 47500.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
42912100
-
Skysčių filtravimo mašinos ir aparatai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkantysis subjektas perka Petrašiūnų elektrinei reikalingas naujsa membraninio deaeratoriaus kolonas. Reikalavimai prekėms bei kitos sąlygos nurodytos pirkimo dokumentų 1 priede - techninėje specifikacijoje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 47500.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančius dokumentus bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Nereikalaujama kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo užtikrinimo, tačiau tiekėjas turės sumokėti 2 000,00 Eur baudą, šiais atvejais:
1. jei atsiima ar pakeičia pasiūlymą;
2. jei atsisako pasirašyti sutartį;
3. nepateikia pašalinimo pagrindų nebuvimą pagrindžiančius dokumentus, neteikia šių dokumentų;
4. raštu atsisako sudaryti sutartį;
5. per nustatytą terminą nepateikia sut. įvykdymo užtikrinimo.
1. jei atsiima ar pakeičia pasiūlymą;
2. jei atsisako pasirašyti sutartį;
3. nepateikia pašalinimo pagrindų nebuvimą pagrindžiančius dokumentus, neteikia šių dokumentų;
4. raštu atsisako sudaryti sutartį;
5. per nustatytą terminą nepateikia sut. įvykdymo užtikrinimo.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas sumoka Pardavėjui už faktiškai pristatytas kokybiškas Prekes tokia tvarka: per 30 (trisdešimt) dienų po Prekių priėmimo–perdavimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos faktūros gavimo per VĮ Registrų centro informacinę sistemą „E. sąskaita“ dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimui Pardavėjas, ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos turi pateikti Pirkėjui besąlyginę ir neatšaukiamą banko garantiją arba besąlyginį ir neatšaukiamą draudimo bendrovės laidavimo raštą (toliau – Užtikrinimas) sumai, kuri sudaro 10 (dešimt) procentų nuo Sutarties kainos su PVM. Užtikrinimas turi būti pateiktas Šalių tarpusavio atsiskaitymams naudojama valiuta ir nepertraukiamai turi galioti ne trumpiau negu galioja Sutartis.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-03-19
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-03-19
Vietos laikas:
11:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-03-06
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Tvarkos aprašo 4.4.2 papunktį (perkamas inovatyvus produktas, paslauga ar procesas, darantis kuo mažesnį neigiamą poveikį aplinkai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |