Minkštieji baldai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno kolegija
111965284
Pramonės pr.20
Kaunas
50468
LT
Asmuo ryšiams:
Vilma Mykolaitienė
Telefonas:
+370 37751143
El. paštas:
vilma.mykolaitiene@go.kauko.lt
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.vpt.lrv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6370
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=702611Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=702611&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Minkštieji baldai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39143110
-
Lovos, patalynė ir specialūs baldų reikmenys
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
1. VšĮ Kauno kolegija (toliau – perkančioji organizacija), vykdydama šį viešąjį pirkimą numato įsigyti Minkštuosius baldus, reikalingus studijų proceso ir studentų apgyvendinimo užtikrinimui, atviro (supaprastinto) konkurso būdu.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39143110
-
Lovos, patalynė ir specialūs baldų reikmenys
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Pramonės pr. 20, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Minštieji baldai (techninė specifikacija pateikta 1 pirkimo sąlygų priede).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.5)
Informacija apie rezervuotas sutartis
Pirkime rezervuota teisė dalyvauti tik tiekėjui, kuris dalyvauja valstybės, savivaldybių institucijų ar užimtumo rėmimo politiką įgyvendinančių įstaigų remiamų asmenų užimtumo rėmimo priemonėse, su sąlyga, kad ne mažiau kaip 50 procentų to tiekėjo darbuotojų yra nepalankioje padėtyje esantys asmenys, įskaitant neįgaliuosius, bedarbius, socialinėje atskirtyje esančius, grįžusius ar esančius laisvės atėmimo vietose, priklausančius nuo psichiką veikiančių medžiagų.
Pirkime rezervuota teisė dalyvauti tik: socialinei įmonei; neįgaliųjų socialinei įmonei; tiekėjui, kuriame dirba daugiau kaip 50 procentų nuteistųjų, atliekančių arešto, terminuoto laisvės atėmimo ir laisvės atėmimo iki gyvos galvos bausmes; tiekėjui, kurių dalyviai yra sveikatos priežiūros įstaigos ir kuriose darbo terapijos pagrindais dirba ne mažiau kaip 50 procentų pacientų.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Pardavėjas įsipareigoja sumokėti Pirkėjui 0,05 procentų dydžio nuo užsakymo vertės delspinigius už kiekvieną pavėluotą Sutarties įvykdymo dieną. Pirkėjas, nustatęs, kad Sutartis įvykdyta pavėluotai, iš mokėtinų sumų išskaičiuoja delspinigius be atskiro įspėjimo.
2. Sutarties termino praleidimas laikomas esminiu Sutarties pažeidimu. Jei Pardavėjas per Pirkėjo raštu nustatytą protingą papildomą terminą (ne ilgesnį kaip 14 darbo dienų) Sutarčiai įvykdyti neįvykdo sutartinių įsipareigojimų, Pirkėjas gali vienašališkai nutraukti Sutartį, pirkti Prekes iš trečiųjų asmenų ir reikalauti Pardavėją atlyginti dėl Sutarties neįvykdymo atsiradusius nuostolius. Papildomo termino nustatymas, vėluojantiems sutartiniams įsipareigojimas įvykdyti, neatleidžia Pardavėjo nuo delspinigių.
2. Sutarties termino praleidimas laikomas esminiu Sutarties pažeidimu. Jei Pardavėjas per Pirkėjo raštu nustatytą protingą papildomą terminą (ne ilgesnį kaip 14 darbo dienų) Sutarčiai įvykdyti neįvykdo sutartinių įsipareigojimų, Pirkėjas gali vienašališkai nutraukti Sutartį, pirkti Prekes iš trečiųjų asmenų ir reikalauti Pardavėją atlyginti dėl Sutarties neįvykdymo atsiradusius nuostolius. Papildomo termino nustatymas, vėluojantiems sutartiniams įsipareigojimas įvykdyti, neatleidžia Pardavėjo nuo delspinigių.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-24
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-24
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pramonės pr. 20, Kaunas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūroje turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovai. Tiekėjų atstovai vokų atplėšimo procedūroje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT-50214
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Atsižvelgiant į VPĮ 7 skyriuje numatytus terminus.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-12
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |