Mišrių komunalinių atliekų surinkimo Šilutės rajono savivaldybės teritorijoje ir jų vežimo į apdorojimo įrenginius paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Šilutės rajono savivaldybės administracija
188723322
Dariaus ir Girėno g. 1
Šilutė
99133
LT
Asmuo ryšiams: Greta Jankauskienė
Telefonas: +370 44179226
Faksas: +370 44151517
NUTS kodas:  LT023 -  Klaipėdos apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.silute.lt

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=733784
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Mišrių komunalinių atliekų surinkimo Šilutės rajono savivaldybės teritorijoje ir jų vežimo į apdorojimo įrenginius paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90500000  -  Su atliekomis susijusios paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Mišrių komunalinių atliekų surinkimo Šilutės rajono savivaldybės teritorijoje ir jų vežimo į apdorojimo įrenginius paslaugos. Bendras Šilutės rajono savivaldybės teritorijoje per metus surenkamas ir pervežamas į perdirbimo įrenginius mišrių komunalinių atliekų kiekis apie 10000 tonų.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 3471074.38  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90500000  -  Su atliekomis susijusios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT023 -  Klaipėdos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Šilutės rajono savivaldybės teritorija
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Šilutės rajono savivaldybės teritorijoje ir jų vežimo į apdorojimo įrenginius paslaugos. Bendras Šilutės rajono savivaldybės teritorijoje per metus surenkamas ir pervežamas į perdirbimo įrenginius mišrių komunalinių atliekų kiekis apie 10000 tonų. Teritorija, kurią tiekėjas turės aptarnauti, apima Šilutės rajono savivaldybės teritoriją – 1714 km² (Šilutės miesto – 13 km²).
Esamas Šilutės rajono savivaldybėje buitinių atliekų konteinerių skaičius pagal 2023 m. gegužės mėn.:
Juridinių asmenų konteinerių skaičius - 689;
Individualių namų valdų konteinerių skaičius - 7796;
Bendro naudojimo konteinerių skaičius - 767;
Pusiau požeminių konteinerių skaičius - 104.
Nurodytų talpų konteinerių kiekis (neskaitant požeminių konteinerių) gali keisti iki 5 proc., priklausomai Savivaldybės nuožiūra pateikiamo (nurodomo) jų faktinio poreikio.
Paslaugos teikėjas privalo įsivertinti, kad savivaldybės teritorijoje bet kuriuo paslaugų teikimo laikotarpiu Savivaldybės nuožiūra gali būti įrengti nauji požeminiai konteineriai, kuriuos privalės aptarnauti paslaugos teikėjas nekeisdamas savo pasiūlymo sąlygų.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 3471074.38  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 61
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Numatoma galimybė paslaugų teikimo terminą pratęsti 1 kartą 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui. Bendra su pratęsimu paslaugų teikimo trukmė ne ilgesnė kaip 72 (septyniasdešimt du) mėnesiai (t.y. 6 metai) nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos. Pirkimo sutarties pratęsimas įforminamas rašytiniu susitarimu.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Numatoma galimybė sutartį pratęsti 1 kartą 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui tomis pačiomis sąlygomis.
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1) Per 10 kalendorinių dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikti Užsakovui Sutartyje nustatytą Sutarties įvykdymo užtikrinimą. Sutarties įvykdymas užtikrinamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko, ar kredito unijos garantijos, ar draudimo bendrovės laidavimo ar užstatu, kurio suma 10 procentų nuo pasiūlymo metinės vertės be PVM.
2) Paslaugų teikėjui Užsakovas gali skirti baudas už Sutarties pažeidimus, padarytus ne dėl Užsakovo kaltės. Konkrečios baudų sumos nurodytos sutarties projekte.
Užsakovas apmoka už praėjusį mėnesį suteiktas Paslaugas pagal Paslaugų teikėjo pateiktas sąskaitas-faktūras ir suteiktų Paslaugų aktus bei Paslaugų ataskaitas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos-faktūros ir suteiktų paslaugų akto suderinimo su Užsakovu datos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-11-29
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-11-29
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Šilutės rajono savivaldybės administracija, 312 kab., Dariaus ir Girėno g. 1, Šilutė.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ar jų įgalioti atstovai vokų su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-10-19

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.