Trečiadienis, lapkričio 13 d.

MOBILIOS METALO LENKIMO STAKLIŲ ROBOTINĖS CELĖS PIRKIMAS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos robotikos asociacija
304234669
Jogailos g. 4,
Vilnius
LT-01116
LT
Asmuo ryšiams: Ingrida Juškaitienė
Telefonas: +370 69916668
NUTS kodas:  LT0 -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.ltrobotics.eu/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=765915
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Asociacija
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Lietuvos robotų asociacija (LRA) yra Lietuvos robotikos skaitmeninių inovacijų centro (LTroboticsDIH) koordinatorė

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

MOBILIOS METALO LENKIMO STAKLIŲ ROBOTINĖS CELĖS PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

42600000  -  Staklės
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkama Mobili metalo lenkimo staklių robotinė celė. Perkama įranga kartu su šios perkamos įrangos pristatymo, iškrovimo, sandėliavimo, muito, garantijos, įrangos sumontavimo, paleidimo, išbandymo, funkcijų veikimo pademonstravimo ir personalo apmokymo paslaugomis, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma, kur prekių tiekimo ir paslaugų teikimo etapų kiekis negali būti mažesnis nei šie: 1. pristatoma įranga, ji sumontuojama, instaliuojama ir paleidžiama; 2. paleidus, suderinus ir išbandžius įrangą, pademonstruojamos veikimo funkcijos ir techniniai rodikliai; 3. pirkėjo darbuotojai supažindinami su įrangos valdymu, eksploatavimu, priežiūra ir apmokomi naudotis įranga (tiekėjas turės organizuoti mokymus lietuvių kalba darbuotojams su perkančiąja organizacija suderintu laiku. Apmokomų darbuotojų skaičius – ne daugiau kaip 5; 4. kartu su pristatyta įranga pateikiamos darbo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijos lietuvių kalba.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

42630000  -  Metalo apdirbimo staklės
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT0 -  LIETUVA
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkama įranga (Metalo lenkimo staklių robotinė celė, manipuliatorius, manipuliatoriaus valdymo spinta, griebtuvų įranga, griebtuvo priemonių komplektas, programinė įranga) kartu su šios perkamos įrangos pristatymo, iškrovimo, sandėliavimo, muito, garantijos, įrangos sumontavimo, paleidimo, išbandymo, funkcijų veikimo pademonstravimo ir personalo apmokymo paslaugomis, kaip visų reikalingų prekių ir paslaugų visuma. Paslaugų teikimo etapai yra šie:
1. Pristatoma įranga, ji sumontuojama, instaliuojama ir paleidžiama;
2. paleidus, suderinus ir išbandžius įrangą, pademonstruojamos veikimo funkcijos ir techniniai rodikliai;
3. perkančiosos organizacijos darbuotojai supažindinami su įrangos valdymu, eksploatavimu, priežiūra ir apmokomi naudotis įranga (tiekėjas turės organizuoti 24 val, per 3-5 d.d kontaktinius mokymus lietuvių kalba darbuotojams su perkančiąja organizacija suderintu laiku. Apmokomų darbuotojų skaičius – ne daugiau kaip 5;
4. kartu su pristatyta įranga pateikiamos darbo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijos lietuvių kalba.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 3
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekių pristatymo terminas gali būti pratęsiamasl ne ilgiau nei 2 (dviejų) mėnesių laikotarpiui ir ne daugiau kaip 2 (du) kartus.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Tiekėjo prašymu 30 (trisdešimt) procentų nuo Pradinės sutarties vertės be PVM, nurodytos Specialiųjų sąlygų 5.2. punkte Pirkėjas sumoka avansu (avansinis mokėjimas)
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Industry 4.0 LAB: EDIH VILNIUS

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, deklaruodamas, kad nėra Tiekėjo pašalinimo pagrindų, kad jis tenkina Pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus ir, jeigu taikytina, laikosi reikalaujamų kokybės vadybos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų, teikiant pasiūlymą, turi pateikti užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Tiekėjų pašalinimo pagrindai ir jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai privalo pagrįsti tiekėjo atitikimą keliamiems reikalavimams tai dienai, kada Tiekėjas privalo pateikti pašalinimo pagrindų nebuvimą patvirtinančius dokumentus pagal EBVPD.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymas užtikrinimas Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatytais prievolės įvykdymo užtikrinimo būdais - netesybomis – bauda ir delspinigiais:
1) Nutraukus Sutartį dėl esminio Sutarties pažeidimo, nustatyto Sutarties Specialiosiose sąlygose, mokama 10 (dešimt) procentų dydžio bauda nuo Pradinės Sutarties vertės be PVM, nurodytos Specialiųjų sąlygų 5.2 punkte;
2) Jeigu Tiekėjas vėluoja vykdyti užsakymą, tiekti Prekes ar ištaisyti jų trūkumus arba nevykdo kitų sutartinių įsipareigojimų, Pirkėjas nuo kitos nei nustatytas terminas dienos Tiekėjui skaičiuoja 0,02 (dvi šimtosios) procento dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo laiku nesuteiktų paslaugų ar neperduotų Prekių ar Prekių, turinčių trūkumų, kainos be PVM.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-08-12
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 5  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-08-12
Vietos laikas:  11:45
Vieta:  
Jogailos g. 4, LT-01116, Vilnius

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 70668368
Interneto adresas: https://vat.teismas.lt/

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Tiekėjas, norėdamas iki Pirkimo sutarties sudarymo teisme ginčyti Perkančiosios organizacijos sprendimus ar veiksmus, turi pateikti pretenziją Perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka. Perkančiosios organizacijos sprendimas, priimtas išnagrinėjus tiekėjo pretenziją, gali būti skundžiamas teismui Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5).
VI.5)

Paskelbimo data

2024-07-25

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.