Mobilus rentgeno aparatas su C lanku (Nr. 7816-2)
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė
124243848
Šiltnamių g. 29, LT-04130 Vilnius
Vilnius
04130
LT
Asmuo ryšiams:
Jolanta Pukelienė
Telefonas:
+370 52040823
El. paštas:
jolanta.pukeliene@rvul.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.rvul.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6081
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=723641Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=723641&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mobilus rentgeno aparatas su C lanku (Nr. 7816-2)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33111000
-
Rentgeno prietaisai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Mobilus rentgeno aparatas su C lanku (plaštakos) (1 vnt.); mobilus rentgeno aparatas su C lanku (traumatologų) (3vnt.).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mobilus rentgeno aparatas su C lanku (plaštakos)
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33111000
-
Rentgeno prietaisai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mobilus rentgeno aparatas su C lanku (plaštakos), 1 vnt., (daugiau žr. techninėje specifikacijoje).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2023 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr.V 608 „Dėl investicinių lėšų, skirtų Rentgeno diagnostikos paslaugų kokybės gerinimo programai įgyvendinti 2023 metais, panaudojimo“ suteiktą įgaliojimą, bus sudaroma trišalė prekių viešojo pirkimo-pardavimo sutartis.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mobilus rentgeno aparatas su C lanku (traumatologų)
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33111000
-
Rentgeno prietaisai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mobilus rentgeno aparatas su C lanku (traumatologų), 3vnt., (daugiau žr. techninėje specifikacijoje).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2023 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr.V 608 „Dėl investicinių lėšų, skirtų Rentgeno diagnostikos paslaugų kokybės gerinimo programai įgyvendinti 2023 metais, panaudojimo“ suteiktą įgaliojimą, bus sudaroma trišalė prekių viešojo pirkimo-pardavimo sutartis.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas ir kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais jis numato remtis, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
- Sutarties įvykdymas užtikrinimas banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu kartu su apmokėjimą patvirtinančiais dokumentais. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė - 5 (penki) proc. nuo bendros Sutarties kainos su PVM.
-Jei Tiekėjas Sutarties galiojimo metu atsisako pristatyti Gavėjui Prekę į vietą ir / ar jos neįdiegia (neinstaliuoja) pagal Sutarties sąlygas ir dėl šios priežasties Pirkėjas priverstas nutraukti Sutartį, Tiekėjas moka Pirkėjui 20 (dvidešimt) procentų Sutarties vertės dydžio baudą.
-Tiekėjas, uždelsęs įvykdyti garantinio laikotarpio įsipareigojimus per Sutarties specialiųjų sąlygų 1.4.4 punkte numatytą teminą, per 15 kalendorinių dienų nuo Gavėjo pareikalavimo dienos moka Gavėjui baudą - po 100 Eur už kiekvieną pavėluotą parą.
Detalesnė informacija ir šalių atsakomybė nurodyta priede Nr. 2 Viešojo pirkimo sutarties projektas.
-Jei Tiekėjas Sutarties galiojimo metu atsisako pristatyti Gavėjui Prekę į vietą ir / ar jos neįdiegia (neinstaliuoja) pagal Sutarties sąlygas ir dėl šios priežasties Pirkėjas priverstas nutraukti Sutartį, Tiekėjas moka Pirkėjui 20 (dvidešimt) procentų Sutarties vertės dydžio baudą.
-Tiekėjas, uždelsęs įvykdyti garantinio laikotarpio įsipareigojimus per Sutarties specialiųjų sąlygų 1.4.4 punkte numatytą teminą, per 15 kalendorinių dienų nuo Gavėjo pareikalavimo dienos moka Gavėjui baudą - po 100 Eur už kiekvieną pavėluotą parą.
Detalesnė informacija ir šalių atsakomybė nurodyta priede Nr. 2 Viešojo pirkimo sutarties projektas.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-11
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-11
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
VšĮ Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė, Šiltnamių g. 29, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2023 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr.V 608 „Dėl investicinių lėšų, skirtų Rentgeno diagnostikos paslaugų kokybės gerinimo programai įgyvendinti 2023 metais, panaudojimo“ suteiktą įgaliojimą, bus sudaroma trišalė prekių viešojo pirkimo-pardavimo sutartis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pagal LR VPĮ VII skyriuje numatytą tvarką.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-08
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje