Mokėjimo pranešimų spausdinimo bei pristatymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šiaulių rajono savivaldybės administracija
188726051
Vilniaus g. 263
Šiauliai
76337
LT
Asmuo ryšiams:
Erika Šimaitienė
Telefonas:
+370 41596662
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.siauliuraj.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3697
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=648998Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=648998&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mokėjimo pranešimų spausdinimo bei pristatymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79823000
-
Spausdinimo ir pristatymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas yra mokėjimo pranešimų spausdinimo bei pristatymo paslaugos. Bendras orientacinis gavėjų skaičius Šiaulių rajono savivaldybėje:
- apie 22000 rinkliavos mokėtojų (popierinių mokėjimo pranešimų adresatų – fizinių asmenų (nekilnojamojo turto objektų savininkų, arba jų įgaliotų asmenų);
- apie 300 rinkliavos mokėtojų (popierinių mokėjimo pranešimų adresatų) – juridinių asmenų (nekilnojamojo turto objektų savininkų, arba jų įgaliotų asmenų).
- apie 22000 rinkliavos mokėtojų (popierinių mokėjimo pranešimų adresatų – fizinių asmenų (nekilnojamojo turto objektų savininkų, arba jų įgaliotų asmenų);
- apie 300 rinkliavos mokėtojų (popierinių mokėjimo pranešimų adresatų) – juridinių asmenų (nekilnojamojo turto objektų savininkų, arba jų įgaliotų asmenų).
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 99000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79823000
-
Spausdinimo ir pristatymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Šiaulių rajono savivaldybė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas yra mokėjimo pranešimų spausdinimo bei pristatymo paslaugos. Bendras orientacinis gavėjų skaičius Šiaulių rajono savivaldybėje:
- apie 22000 rinkliavos mokėtojų (popierinių mokėjimo pranešimų adresatų – fizinių asmenų (nekilnojamojo turto objektų savininkų, arba jų įgaliotų asmenų);
- apie 300 rinkliavos mokėtojų (popierinių mokėjimo pranešimų adresatų) – juridinių asmenų (nekilnojamojo turto objektų savininkų, arba jų įgaliotų asmenų).
- apie 22000 rinkliavos mokėtojų (popierinių mokėjimo pranešimų adresatų – fizinių asmenų (nekilnojamojo turto objektų savininkų, arba jų įgaliotų asmenų);
- apie 300 rinkliavos mokėtojų (popierinių mokėjimo pranešimų adresatų) – juridinių asmenų (nekilnojamojo turto objektų savininkų, arba jų įgaliotų asmenų).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 99000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Galimybė pratęsti šį terminą 2 kartus po 12 mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimas pateikiamas per 5 darbo dienas po pirkimo sutarties sudarymo, viena iš toliau nurodytų formų:
1) Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko besąlygine garantija;
2) Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės besąlyginiu laidavimo draudimu. Kartu turi būti pateiktas laidavimo draudimo polisas bei dokumentas, patvirtinantis, kad draudimo bendrovei yra apmokėta už laidavimo draudimą;
3) užstatu, kuris pervedamas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimas pateikiamas eurais, užtikrinimo dydis – 1000,00 Eur. (vienas tūkstantis eurų).
1) Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko besąlygine garantija;
2) Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės besąlyginiu laidavimo draudimu. Kartu turi būti pateiktas laidavimo draudimo polisas bei dokumentas, patvirtinantis, kad draudimo bendrovei yra apmokėta už laidavimo draudimą;
3) užstatu, kuris pervedamas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimas pateikiamas eurais, užtikrinimo dydis – 1000,00 Eur. (vienas tūkstantis eurų).
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-07-20
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-07-20
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Šiaulių rajono savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų skyriaus patalpose, Vilniaus g. 263, Šiauliai.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-07-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |